Najnowsze w Infoship
Brakuje najnowszych.

Kraków: Spokojnie, już jadę: kampania reklamowa MPK

infotrans
16.09.2008 18:29

Ruszyła nowa kampania reklamowa MPK, finansowana przez Unię Europejską. Billboardy, ulotki i spot reklamowy mają przekonać krakowian do korzystania z usług przewoźnika. 'Spokojnie, już jadę’ – pod takim hasłem 1 września wystartowała kampania informacyjno-wizerunkowa krakowskiego MPK, zrealizowana przez agencję Wyg International. Slogan pojawia się zarówno w spocie reklamowym, na billboardach i citylightach, jak i na ulotkach, które dostępne są m.in. w kawiarniach, klubach i kinach na terenie całego miasta. W tych ostatnich krakowski przewoźnik zachęca przede wszystkim do korzystania z nocnych autobusów – ulotka zawiera też dokładną i przejrzystą mapę komunikacji nocnej z zaznaczonymi przystankami i punktami przesiadkowymi. Ponadto informuje o istnieniu automatów biletowych i telebusów. – Chcemy trafić w oczekiwania studentów – tłumaczy rzecznik prasowy MPK, Marek Gancarczyk.- Wielu młodych ludzi przyjeżdża na studia do Krakowa z całej Polski. Dzięki kieszonkowej mapce chcemy ułatwić im bezpieczny powrót do domu – dodaje.