Warszawa: PKS Tarnobrzeg pojedzie do Otwocka i Wiązownej

przetargi
05.03.2021 16:42

Wyniki przetargów:
Branża Transport:
autobusy, busy, przewoźnicy (osobowy)
Dane organizatora Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie, działający na podstawie udzielonych pełnomocnictw w imieniu i na rzecz Miasta Stołecznego Warszawa
00-848 Warszawa
ul. Żelazna 61
Tel. +48 224594283
Fax. +48 224594224
E-mail [email protected]
Województwo mazowieckie
Powiat warszawski
Lokalizacje mazowieckie / otwocki
Treść zamówienia Świadczenie usługi przewozu regularnego w ramach lokalnego transportu zbiorowego łączącego obszar gmin Otwock i Wiązowna

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usługi przewozu regularnego wykonywanej w ramach lokalnego transportu zbiorowego na liniach autobusowych funkcjonujących w ramach systemu komunikacji miejskiej łączącego obszar gmin Otwock i Wiązowna z Warszawą, w liczbie 310 500 (słownie: trzysta dziesięć tysięcy pięćset) +10%/-10 % (plus dziesięć/ minus dziesięć) wozokilometrów.
Wynik przetargu Zamówienie nr: 1
Nazwa:
Świadczenie usługi przewozu regularnego w ramach lokalnego transportu zbiorowego łączącego obszar gmin Otwock i Wiązowna
Zamówienie/zamówienie na część zostaje udzielone: tak
V.2) Udzielenie zamówienia
V.2.1) Data zawarcia umowy: 18/12/2020
V.2.2) Informacje o ofertach Liczba otrzymanych ofert: 4
Zamówienie zostało udzielone grupie wykonawców: nie
V.2.3) Nazwa i adres wykonawcy Oficjalna nazwa: PKS Tarnobrzeg
Adres pocztowy: ul. Zwierzyniecka 30
Miejscowość: Tarnobrzeg
Kod NUTS: PL824 Tarnobrzeski
Kod pocztowy: 39-400
Państwo: Polska
Wykonawcą jest MŚP: tak
V.2.4) Informacje na temat wartości zamówienia/części (bez VAT) (Zgoda na publikację? tak) Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia/części: 1 878 525.00 PLN
Całkowita końcowa wartość umowy/części: 1 276 691.33 PLN
V.2.5) Informacje na temat podwykonawstwa
V.2.6) Kwota zapłacona za zakupy po okazyjnej cenie
CPV 60112000-6 [1]: Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
Osoba do kontaktu Oficjalna nazwa: Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie, działający na podstawie udzielonych pełnomocnictw w imieniu i na rzecz Miasta Stołecznego Warszawa
Adres pocztowy: ul. Żelazna 61
Miejscowość: Warszawa
Kod NUTS: PL911 Miasto Warszawa
Kod pocztowy: 00-848
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Jakub Trębarczyk
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 224594283
Faks: +48 224594224
Adresy internetowe:
Główny adres: www.ztm.waw.pl
Adres profilu nabywcy: http://ztmwaw.ezamawiajacy.pl
Miejsce i termin składania ofert

Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji

Termin związania ofertą
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty częściowe: NIE
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie
Kryterium jakości – Nazwa: Norma emisji spalin (E) / Waga: 30
Kryterium jakości – Nazwa: Tabor Klimatyzowany(K) / Waga: 10
Cena – Waga: 60
Uwagi VI.3) Informacje dodatkowe:
Zamawiający przewiduje zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ustawy Pzp. Zamawiający najpierw oceni oferty, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, uchyli się od zawarcia umowy lub nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający zbada, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu Wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert
Zamawiający zastrzega, zgodnie z art. 36a ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp, obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, tj. usługi przewozowej. Pozostałe czynności mogą być powierzone podwykonawcom.
Dodatkowo Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy w przypadkach o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1, 2, 4 i 8 ustawy Pzp
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, na warunkach wskazanych w SIWZ, Zamawiający zażąda:
— informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
— zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
— zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
— odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Wraz z ofertą Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenie musi być złożone w formie jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (JEDZ).
VI.4) Procedury odwoławcze
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
VI.4.3) Składanie odwołań Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

  1. Każdemu Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Pzp przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy Pzp.
  2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz SIWZ przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt 5 ustawy Pzp.
  3. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy Pzp.
  4. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy Pzp, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.
  5. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej w postaci papierowej albo w postaci elektronicznej, opatrzone odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
  6. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia, zgodnie ze sposobem porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami określonego w rozdziale III niniejszej SIWZ.
  7. Odwołanie wnosi się w terminie:
    7.1. 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób;
    7.2. 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub SIWZ na stronie internetowej – wobec treści ogłoszenia oraz wobec postanowień SIWZ;
    7.3. 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia – wobec czynności innych niż określone w ppkt 7.1 i 7.2 powyżej.
  8. W przypadku wniesienia odwołania wobec treści ogłoszenia o zamówieniu lub postanowień SIWZ Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert.
  9. W przypadku wniesienia odwołania po upływie terminu składania ofert bieg terminu związania ofertą ulega zawieszeniu do czasu ogłoszenia przez Krajową Izbę Odwoławczą orzeczenia.
    VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
    Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
    Miejscowość: Warszawa
    Kod pocztowy: 02-676
    Państwo: Polska
    VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 22/02/2021

Link do ogłoszenia: https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:101095-2021:TEXT:PL:HTML&src=0
Data dodania 2021-02-26