Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Strzegom: Zakup 5 szt. autobusów

przetargi
04.03.2021 16:45

Przetargi
Branża Samochody ciężarowe:
autobusy
Forma przetargu nieograniczony
Dane organizatora URZĄD MIASTA I GMINY STRZEGOM
58-150 STRZEGOM
RYNEK 38
Tel. 74 856 05 99
Fax. 74 856 05 16
E-mail [email protected]
WWW www.strzegom.pl/
Województwo dolnośląskie
Powiat świdnicki
Lokalizacje dolnośląskie / świdnicki
Treść zamówienia Zakup 5 szt. autobusów na potrzeby publicznej komunikacji Gminy Strzegom

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia Zakup 5 szt. autobusów na potrzeby publicznej komunikacji Gminy Strzegom Numer referencyjny: WIiZP.271.1.2021.MKsCzęść ICzęść I obejmuje dostawę 2 szt. fabrycznie nowych autobusów do przewozów lokalnych o min. 45 miejscach siedzących wraz z niezbędnym wyposażeniem, dokumentacją oraz przeprowadzeniem szkoleń z obsługi.Autobusy niskoemisyjne, klasy II, niskowejściowe, z miejscem na wózek dla niepełnosprawnych (platforma manualna), z homologacją, spełniające wymagania techniczne określone w niniejszej specyfikacji.Dostarczone autobusy muszą być tego samego modelu/typu, tej samej wersji. Muszą posiadać jednakowe wyposażenie i organizację przestrzeni pasażerskiej. Podzespoły, zastosowane części, rozwiązania i parametry techniczne muszą być takie same w obu sztukach oferowanych autobusów.Część 2Część II obejmuje dostawę 2 szt. fabrycznie nowych autobusów do przewozów lokalnych o min. 35 miejscach siedzących wraz z niezbędnym wyposażeniem, dokumentacją oraz przeprowadzeniem szkoleń z obsługi.Autobusy niskoemisyjne, klasy II, niskowejściowe, z miejscem na wózek dla niepełnosprawnych (platforma manualna), z homologacją, spełniające wymagania techniczne określone w niniejszej specyfikacji.Dostarczone autobusy muszą być tego samego modelu/typu, tej samej wersji. Muszą posiadać jednakowe wyposażenie i organizację przestrzeni pasażerskiej. Podzespoły, zastosowane części, rozwiązania i parametry techniczne muszą być takie same w obu sztukach oferowanych autobusów.Część 3Część III obejmuje dostawę 1 szt. fabrycznie nowego autobusu miejskiego o min.16 miejscach siedzących (w tym miejsca składane) wraz z niezbędnym wyposażeniem, dokumentacją oraz przeprowadzeniem szkoleń z obsługi.Autobus niskoemisyjny, klasy I, niskowejściowy, z miejscem na wózek dla niepełnosprawnych (platforma manualna), z homologacją, spełniający wymagania techniczne określone w niniejszej specyfikacji.
Specyfikacja https://platformazakupowa.pl/transakcja/429290
CPV 34.12.11.00
Wymagania III.1) Warunki udziałuIII.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowegoWykaz i krótki opis warunków: Zamawiający NIE stawia wymogu w powyższym zakresie.III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowaWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: a) Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca składający ofertę na część I lub II lub III wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną NIE mniejszą niż 300 000 PLN;b) Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca składający ofertę na część I lub II lub III wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę w wysokości minimum 200 000 PLN.III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedno zadanie polegające na dostawiea) dwóch autobusów, z których każdy posiadał minimum 40 miejsc siedzących NIE licząc miejsca kierowcy w przypadku składania oferty na część I;b) dwóch autobusów, z których każdy posiadał minimum 30 miejsc siedzących NIE licząc miejsca kierowcy w przypadku składania oferty na część II;c) jednego autobusu, który posiadał na minimum 15 miejsc siedzących NIE licząc miejsca kierowcy w przypadku składania oferty na część III (w ramach łącznej liczby miejsc, jakie posiadał wskazany autobus, Zamawiający dopuszcza miejsca składane).III.2) Warunki dotyczące zamówieniaIII.2.2) Warunki realizacji umowy:1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5.1, 5.2, i 5.3 do SWZ.2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.3. Zmiana umowy podlega unieważnieniu, jeżeli została dokonana z naruszeniem art. 454 i art. 455 Pzp.4. Dopuszczalne zmiany umowy określa załącznik nr 5.1, 5.2 i 5.3 do SWZ.5. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie wskazanym we wzorze umowy. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem NIEważności, zachowania formy pisemnej.
Osoba do kontaktu Gmina Strzegom 8842365255 Rynek 38 Strzegom 58-150 +48 748560553 [email protected] +48 748560516 www.strzegom.pl https://platformazakupowa.pl/strzegom
Wymagany termin realizacji zamówienia Okres w miesiącach: 5
Miejsce i termin składania ofert

2021-04-02
Sposób składania ofert Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strzegom Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://platformazakupowa.pl/strzegomGodzina: 10:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji

Termin związania ofertą Oferta musi zachować ważność do: 30/06/2021
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: TAK
Uwagi 2021/S 040-097630Ogłoszenie o zamówieniuDostawyPodstawa prawna:Dyrektywa 2014/24/UESekcja I: Instytucja zamawiającaI.1) Nazwa i adresyOficjalna nazwa: Gmina StrzegomKrajowy numer identyfikacyjny: 8842365255Adres pocztowy: Rynek 38Miejscowość: StrzegomKod NUTS: PL517 WałbrzyskiKod pocztowy: 58-150Państwo: PolskaE-mail: [email protected].: +48 748560553Faks: +48 748560516Adresy internetowe: Główny adres: www.strzegom.plAdres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/strzegomI.3) KomunikacjaNieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strzegomWięcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżejOferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://platformazakupowa.pl/strzegomI.4) Rodzaj instytucji zamawiającejOrgan władzy regionalnej lub lokalnejI.5) Główny przedmiot działalnościOgólne usługi publiczneSekcja II: PrzedmiotII.1) Wielkość lub zakres zamówieniaII.1.1) Nazwa:Zakup 5 szt. autobusów na potrzeby publicznej komunikacji Gminy StrzegomNumer referencyjny: WIiZP.271.1.2021.MKsII.1.2) Główny kod CPV34121100 Autobusy transportu publicznegoII.1.3) Rodzaj zamówieniaDostawyII.1.4) Krótki opis:Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 5 szt. fabrycznie nowych autobusów, w tym:— 2 autobusy podmiejskie min. 45 miejsc siedzących (część I),— 2 autobusy podmiejskie min. 35 miejsc siedzących (część II),— 1 autobus miejski min 16 miejsc siedzących (część III).Zadanie jest podzielone na trzy części.Dopuszcza się częściowe składanie ofert.Zadanie jest dofinansowane ze środków Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 dla jednostek samorządu terytorialnego.Zamawiający zamierza powierzyć użytkowanie autobusów operatorowi publicznego transportu zbiorowego wyłonionemu w drodze zapytania ofertowego.W dniu przekazania przedmiotu umowy Wykonawca przeszkoli wskazanych przez Zamawiającego kierowców z obsługi pojazdów. W cenie oferty należy dodatkowo ująć drugie szkolenie – dla kierowców operatora transportu po jego wyłonieniu (planowany termin – wrzesień 2021).II.1.5) Szacunkowa całkowita wartośćII.1.6) Informacje o częściachTo zamówienie podzielone jest na części: TAKOferty można składać w odniesieniu do wszystkich częściII.2) OpisII.2.1) Nazwa:Część ICzęść nr: 1II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV34121100 Autobusy transportu publicznegoII.2.3) Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL517 WałbrzyskiGłówne miejsce lub lokalizacja realizacji: POLSKA, gmina Strzegom, województwo dolnośląskieII.2.4) Opis zamówienia:Część I obejmuje dostawę 2 szt. fabrycznie nowych autobusów do przewozów lokalnych o min. 45 miejscach siedzących wraz z NIEzbędnym wyposażeniem, dokumentacją oraz przeprowadzeniem szkoleń z obsługi.Autobusy niskoemisyjne, klasy II, niskowejściowe, z miejscem na wózek dla NIEpełnosprawnych (platforma manualna), z homologacją, spełniające wymagania techniczne określone w niniejszej specyfikacji.Dostarczone autobusy muszą być tego samego modelu/typu, tej samej wersji. Muszą posiadać jednakowe wyposażenie i organizację przestrzeni pasażerskiej. Podzespoły, zastosowane części, rozwiązania i parametry techniczne muszą być TAKie same w obu sztukach oferowanych autobusów.II.2.5) Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości – Nazwa: Gwarancja na pojazd / Waga: 10Kryterium jakości – Nazwa: Gwarancja na na perforację poszyć zewnętrznych oraz szkieletu podwozia i nadwozia / Waga: 10Kryterium jakości – Nazwa: Gwarancja na powłoki lakiernicze / Waga: 10Kryterium jakości – Nazwa: Parametry techniczne / Waga: 10Cena – Waga: 60II.2.6) Szacunkowa wartośćII.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 5Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIEII.2.10) Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIEII.2.11) Informacje o opcjachOpcje: NIEII.2.13) Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIEII.2.14) Informacje dodatkowe1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:a) dla części I: 15 000 PLN;b) dla części II: 15 000 PLN;c) dla części III: 4 500 PLN.II.2) OpisII.2.1) Nazwa:Część 2Część nr: 2II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV34121100 Autobusy transportu publicznegoII.2.3) Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL517 WałbrzyskiGłówne miejsce lub lokalizacja realizacji: POLSKA, gmina Strzegom, województwo dolnośląskieII.2.4) Opis zamówienia:Część II obejmuje dostawę 2 szt. fabrycznie nowych autobusów do przewozów lokalnych o min. 35 miejscach siedzących wraz z NIEzbędnym wyposażeniem, dokumentacją oraz przeprowadzeniem szkoleń z obsługi.Autobusy niskoemisyjne, klasy II, niskowejściowe, z miejscem na wózek dla NIEpełnosprawnych (platforma manualna), z homologacją, spełniające wymagania techniczne określone w niniejszej specyfikacji.Dostarczone autobusy muszą być tego samego modelu/typu, tej samej wersji. Muszą posiadać jednakowe wyposażenie i organizację przestrzeni pasażerskiej. Podzespoły, zastosowane części, rozwiązania i parametry techniczne muszą być TAKie same w obu sztukach oferowanych autobusów.II.2.5) Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości – Nazwa: Gwarancja na pojazd / Waga: 10Kryterium jakości – Nazwa: Gwarancja na na perforację poszyć zewnętrznych oraz szkieletu podwozia i nadwozia / Waga: 10Kryterium jakości – Nazwa: Gwarancja na powłoki lakiernicze / Waga: 10Kryterium jakości – Nazwa: Parametry techniczne / Waga: 10Cena – Waga: 60II.2.6) Szacunkowa wartośćII.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 5Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIEII.2.10) Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIEII.2.11) Informacje o opcjachOpcje: NIEII.2.13) Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIEII.2.14) Informacje dodatkowe1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:a) dla części I: 15 000 PLN;b) dla części II: 15 000 PLN;c) dla części III: 4 500 PLN.II.2) OpisII.2.1) Nazwa:Część 3Część nr: 3II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV34121100 Autobusy transportu publicznegoII.2.3) Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL517 WałbrzyskiGłówne miejsce lub lokalizacja realizacji: POLSKA, gmina Strzegom, województwo dolnośląskieII.2.4) Opis zamówienia:Część III obejmuje dostawę 1 szt. fabrycznie nowego autobusu miejskiego o min.16 miejscach siedzących (w tym miejsca składane) wraz z NIEzbędnym wyposażeniem, dokumentacją oraz przeprowadzeniem szkoleń z obsługi.Autobus niskoemisyjny, klasy I, niskowejściowy, z miejscem na wózek dla NIEpełnosprawnych (platforma manualna), z homologacją, spełniający wymagania techniczne określone w niniejszej specyfikacji.II.2.5) Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości – Nazwa: Gwarancja na pojazd / Waga: 10Kryterium jakości – Nazwa: Gwarancja na na perforację poszyć zewnętrznych oraz szkieletu podwozia i nadwozia / Waga: 10Kryterium jakości – Nazwa: Gwarancja na powłoki lakiernicze / Waga: 10Kryterium jakości – Nazwa: Parametry techniczne / Waga: 10Cena – Waga: 60II.2.6) Szacunkowa wartośćII.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 5Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIEII.2.10) Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: NIEII.2.11) Informacje o opcjachOpcje: NIEII.2.13) Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIEII.2.14) Informacje dodatkowe1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:a) dla części I: 15 000 PLN;b) dla części II: 15 000 PLN;c) dla części III: 4 500 PLN.Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznymIII.1) Warunki udziałuIII.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowegoWykaz i krótki opis warunków: Zamawiający NIE stawia wymogu w powyższym zakresie.III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowaWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: a) Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca składający ofertę na część I lub II lub III wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną NIE mniejszą niż 300 000 PLN;b) Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca składający ofertę na część I lub II lub III wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę w wysokości minimum 200 000 PLN.III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedno zadanie polegające na dostawiea) dwóch autobusów, z których każdy posiadał minimum 40 miejsc siedzących NIE licząc miejsca kierowcy w przypadku składania oferty na część I;b) dwóch autobusów, z których każdy posiadał minimum 30 miejsc siedzących NIE licząc miejsca kierowcy w przypadku składania oferty na część II;c) jednego autobusu, który posiadał na minimum 15 miejsc siedzących NIE licząc miejsca kierowcy w przypadku składania oferty na część III (w ramach łącznej liczby miejsc, jakie posiadał wskazany autobus, Zamawiający dopuszcza miejsca składane).III.2) Warunki dotyczące zamówieniaIII.2.2) Warunki realizacji umowy:1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5.1, 5.2, i 5.3 do SWZ.2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.3. Zmiana umowy podlega unieważnieniu, jeżeli została dokonana z naruszeniem art. 454 i art. 455 Pzp.4. Dopuszczalne zmiany umowy określa załącznik nr 5.1, 5.2 i 5.3 do SWZ.5. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie wskazanym we wzorze umowy. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem NIEważności, zachowania formy pisemnej.Sekcja IV: ProceduraIV.1) OpisIV.1.1) Rodzaj proceduryProcedura otwartaIV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówIV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: NIEIV.2) Informacje administracyjneIV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziałuData: 02/04/2021Czas lokalny: 10:00IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatomIV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:PolskiIV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertąOferta musi zachować ważność do: 30/06/2021IV.2.7) Warunki otwarcia ofertData: 02/04/2021Czas lokalny: 11:00Miejsce: Otwarcie ofert nastąpi przy użyciu systemu teleinformatycznego – platformazakupowa.plSekcja VI: Informacje uzupełniająceVI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówieniaJest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: NIEVI.2) Informacje na temat procesów elektronicznychAkceptowane będą faktury elektroniczneVI.3) Informacje dodatkowe:Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych:1) w art. 108 ust. 1 Pzp;2) w art. 109 ust. 1 pkt 1, 4, tj.:a) który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3, chyba że Wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;b) w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.VI.4) Procedury odwoławczeVI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławczeOficjalna nazwa: Krajowa Izba OdwoławczaAdres pocztowy: ul. Postępu 17aMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaE-mail: [email protected].: +48 224587801Faks: +48 224587800Adres internetowy: https://www.uzp.gov.plVI.4.2) Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjneOficjalna nazwa: Urząd Zamówień PublicznychAdres pocztowy: ul. Postępu 17Miejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaE-mail: [email protected].: +48 224587801Faks: +48 224587800Adres internetowy: https://www.uzp.gov.plVI.4.3) Składanie odwołańDokładne informacje na temat terminów składania odwołań: 1. Środki ochrony prawnej określone w niniejszym dziale przysługują Wykonawcy, uczestnikowi konkursu oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia lub nagrody w konkursie oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Pzp.2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub ogłoszenia o konkursie oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15 Pzp oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców.3. Odwołanie przysługuje na:1) NIEzgodną z przepisami ustawy czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy;2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia do której Zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy.4. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby. Odwołujący przekazuje kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w TAKi sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.5. Odwołanie wobec treści ogłoszenia lub treści SWZ wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej.6. Odwołanie wnosi się w terminie:1) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej;2) 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w pkt 1.7. Odwołanie w przypadkach innych niż określone w pkt 5 i 6 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.8. Na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy Pzp, stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.9. W postępowaniu toczącym się wskutek wniesienia skargi stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego o apelacji, jeżeli przepisy niniejszego rozdziału NIE stanowią inaczej.10. Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w Warszawie – sądu zamówień publicznych, zwanego dalej „sądem zamówień publicznych”.11. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby, w terminie 14 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby lub postanowienia Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy Pzp, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe jest równoznaczne z jej wniesieniem.12. Prezes Izby przekazuje skargę wraz z aktami postępowania odwoławczego do sądu zamówień publicznych w terminie 7 dni od dnia jej otrzymania.VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołańOficjalna nazwa: Urząd Zamówień PublicznychAdres pocztowy: ul. Postępu 17aMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaE-mail: [email protected].: +48 224587801Faks: +48 224587800Adres internetowy: www.uzp.gov.plVI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:23/02/2021×Linki bezpośrednieHTMLPDFPDFSXMLZamknijNagłówek u góry w menu po lewej stronieBieżące wydanie Dz.U. S0402021Następna aktualizacja:01/03/2021 Kalendarz wydańPrzeglądanieMożliwości biznesoweWedług branż (CPV)Miejsce realizacji (NUTS)Miejsce realizacji (Mapa)NabywcaWyszukiwanieWyszukiwanie zaawansowaneZapytanie zaawansowane(pl)Zamówienia instytucji UE(pl)Kanały RSSCzym jest RSS?Mój TED Zaloguj sięlub Zarejestruj się tutajUstawieniaPodzbiory TED w formacie CSVTablica wyników w zakresie zamówień publicznychCo nowego w witrynie? (pl)e-CertisInformacje na temat zaświadczeń wymaganych w procedurach zamówień publicznych w UE ESPDEuropean Single Procurement Document
Data dodania 2021-02-26