Stare Bogaczowice: Zakup używanego autobusu
Przetargi
Branża Samochody ciężarowe:
autobusy
Forma przetargu zapytanie o cenę
Dane organizatora URZĄD GMINY STARE BOGACZOWICE
58-312 STARE BOGACZOWICE
GŁÓWNA 132
Tel. 74 845 22 20
Fax. 74 845 22 66
E-mail [email protected]
WWW www.starebogaczowice.ug.gov.pl
Województwo dolnośląskie
Powiat wałbrzyski + Wałbrzych
Treść zamówienia Zakup używanego autobusu
Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia Zakup używanego autobusu.Przedmiotem zamówienia jest zakup bezwypadkowego, sprawnego technicznie, używanego autobusu, kompletnego oraz gotowego do bezzwłocznego użytkowania, spełniającego poniższe wymagania:- rok produkcji w przedziale 2015 lub młodszy;- przebieg udokumentowany, nie wyższy niż 150 000 kilometrów;- ilość miejsc ( siedzących) w przedziale 18-23;- moc w przedziale 150 do 2000 KM;- skrzynia biegów manualna;- rodzaj paliwa olej napędowy;- zarejestrowany na terenie RP lub przygotowany do rejestracji;- posiadający aktualne badania techniczne;- posiadający aktualne OC;- pojazd nie może stanowić zabezpieczenia bankowego lub prawa własności osób trzecich.Wymagania dodatkowe:- udostępnienie pojazdu przed zakupem w celu ewentualnego przeprowadzenia badania stanu technicznego pojazdu;- przeszkolenie pracownika Zamawiającego w zakresie uruchomienia i eksploatacji samochodu;- gwarancja na okres 12 miesięcy;- wyposażenie w dodatkowy komplet opon (zimowych lub letnich w zależności od tego jakie są na wyposażeniu autobusu).Przekazanie pojazdu nastąpi protokołem zdawczo-odbiorczym, z udziałem przedstawicieli obu stron.
Specyfikacja https://specyfikacje.tai.pl/gd.cgi?action=5&id=bip.starebogaczowice.ug.gov.pl_1614072505754
LINK do SIWZ http://bip.starebogaczowice.ug.gov.pl/zamowienia/pokaz/2082
Osoba do kontaktu Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami: pisemnie, drogą elektroniczną, e-mail: [email protected]). telefonicznie: 74 845 21 59.
Wymagany termin realizacji zamówienia do 10 dni od dnia zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty. Wykonawca zobowiązany jest we wskazanym terminie, przed zwarciem umowy zakupu samochodu, do udostępnienia pojazdu, w celu ewentualnego przeprowadzenia badania jego stanu technicznego.
Miejsce i termin składania ofert URZĄD GMINY STARE BOGACZOWICE
58-312 STARE BOGACZOWICE
GŁÓWNA 132, 13.00
2021-03-03
Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą
Składanie ofert wariantowych/częściowych
Uwagi Stare Bogaczowice 22.02.2021 r.Zapytanie ofertowePostępowanie prowadzone w oparciu o art. 2. ust. 1. pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.).I. Zamawiający: Gmina Stare BogaczowiceAdres do korespondencji: ul. Główna 132, 58-312 Stare Bogaczowicetel. 74 845 22 20, faks 74 845 22 66.Zaprasza do złożenia ofert cenowych na realizację zadania:Zakup używanego autobusu*.II. Opis przedmiotu zamówieniaPrzedmiotem zamówienia jest zakup bezwypadkowego, sprawnego technicznie, używanego autobusu, kompletnego oraz gotowego do bezzwłocznego użytkowania, spełniającego poniższe wymagania:- rok produkcji w przedziale 2015 lub młodszy;- przebieg udokumentowany, nie wyższy niż 150 000 kilometrów;- ilość miejsc ( siedzących) w przedziale 18-23;- moc w przedziale 150 do 2000 KM;- skrzynia biegów manualna;- rodzaj paliwa olej napędowy;- zarejestrowany na terenie RP lub przygotowany do rejestracji;- posiadający aktualne badania techniczne;- posiadający aktualne OC;- pojazd nie może stanowić zabezpieczenia bankowego lub prawa własności osób trzecich.Wymagania dodatkowe:- udostępnienie pojazdu przed zakupem w celu ewentualnego przeprowadzenia badania stanu technicznego pojazdu;- przeszkolenie pracownika Zamawiającego w zakresie uruchomienia i eksploatacji samochodu;- gwarancja na okres 12 miesięcy;- wyposażenie w dodatkowy komplet opon (zimowych lub letnich w zależności od tego jakie są na wyposażeniu autobusu).Przekazanie pojazdu nastąpi protokołem zdawczo-odbiorczym, z udziałem przedstawicieli obu stron.1. Termin wykonania zamówienia – do 10 dni od dnia zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty. Wykonawca zobowiązany jest we wskazanym terminie, przed zwarciem umowy zakupu samochodu, do udostępnienia pojazdu, w celu ewentualnego przeprowadzenia badania jego stanu technicznego.2. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.3. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.4. Przed zawarciem umowy zakupu samochodu Strony uzgodnią miejsce i sposób jego przekazania.III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała następujące dokumenty:1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Formularz cenowo-ofertowy – wg załączonego wzoru(zał. nr 1),2) oświadczenie (wzór zal. nr 2),3) parametry techniczne oferowanego pojazdu (wzór zał. nr 3),4) uwierzytelnioną kserokopię ubezpieczenia OC pojazdu.IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami.Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami: pisemnie, drogą elektroniczną, e-mail: [email protected]). telefonicznie: 74 845 21 59.V. Miejsce składania ofertOfertę cenową należy:- złożyć w siedzibie Zamawiającego: pokój nr 218 (sekretariat) w zamkniętej kopercie z dopiskiem; Zakup używanego autobusu. w terminie do dnia 03.03.2021 r., godz. 13.00.Zamawiający nie przewiduje publicznej sesji otwarcia ofert.VI. Opis sposobu obliczania ceny1. Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę oferty, którą stanowić będzie zapłatę za realizację przedmiotu zamówienia.2. Cenę należy podać w złotych polskich liczbą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty i składniki związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia w tym podatek VAT (jeżeli dotyczy). Cena oferty jest ceną ostateczną i nie podlega waloryzacji.4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.5. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium: cena 100 %.VII. Informacje o formalnościach1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.2. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.3. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na Regulaminie Zamawiającego i przepisach kodeksu cywilnego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.4. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
Data dodania 2021-02-23