Gdynia: Rozstrzygnięcie dla linii 181
Wyniki przetargów
Branża Transport:
autobusy, busy, przewoźnicy (osobowy)
Dane organizatora Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni jednostka budżetowa Gminy Gdynia
81-244 Gdynia
ul. Zakręt do Oksywia 10
Tel. +48 586605415
Fax. +48 586233022
E-mail [email protected]
Województwo pomorskie
Powiat Gdynia
Lokalizacje pomorskie / Sopot
Treść zamówienia Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego na linii 181 w Gdyni i Sopocie, w dni powszednie od poniedziałku do piątku, czterema autobusami miejskimi przegubowymi niskopodłogowymi
Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego (przewozu regularnego w ramach lokalnego transportu zbiorowego, tj. komunikacji miejskiej) na linii 181 w Gdyni i Sopocie, w dni powszednie od poniedziałku do piątku, czterema autobusami miejskimi przegubowymi niskopodłogowymi.
Wynik przetargu Nazwa:
Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego na linii 181 w Gdyni i Sopocie, w dni powszednie od poniedziałku do piątku, czterema autobusami miejskimi przegubowymi niskopodłogowymi
Zamówienie/zamówienie na część zostaje udzielone: tak
V.2) Udzielenie zamówienia
V.2.1) Data zawarcia umowy: 17/12/2020
V.2.2) Informacje o ofertach Liczba otrzymanych ofert: 3
Liczba ofert otrzymanych od MŚP: 3
Zamówienie zostało udzielone grupie wykonawców: nie
V.2.3) Nazwa i adres wykonawcy Oficjalna nazwa: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BP TOUR, Piotr Brewczak
Adres pocztowy: ul. Sportowa 6
Miejscowość: Bełżyce
Kod NUTS: PL POLSKA
Kod pocztowy: 24-200
Państwo: Polska
Wykonawcą jest MŚP: tak
V.2.4) Informacje na temat wartości zamówienia/części (bez VAT) Całkowita końcowa wartość umowy/części: 3 205 042.95 PLN
V.2.5) Informacje na temat podwykonawstwa
CPV 60100000-9: Usługi w zakresie transportu drogowego
Wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 70 000,00 PLN (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych).
Osoba do kontaktu Oficjalna nazwa: Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni jednostka budżetowa Gminy Gdynia
Adres pocztowy: ul. Zakręt do Oksywia 10
Miejscowość: Gdynia
Kod NUTS: PL POLSKA
Kod pocztowy: 81-244
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 586605415
Faks: +48 586233022
Adresy internetowe:
Główny adres: www.zkmgdynia.pl
Miejsce i termin składania ofert
Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty częściowe: NIE
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie
Kryterium jakości – Nazwa: Klimatyzacja przedziału pasażerskiego autobusów / Waga: 40
Cena – Waga: 60
Uwagi VI.3) Informacje dodatkowe:
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług na podst. art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy w trybie zamówienia z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 20 %wartości zamówienia podstawowego.
- Zamówienia, o których mowa w ust. powyżej będą polegały na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, tj. świadczenia usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego (przewozu regularnego w ramach lokalnego transportu zbiorowego, czyli komunikacji miejskiej), określonych kodem CPV: 60100000-9 Usługi w zakresie transportu drogowego.
- Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści umowy (na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy) zawartej w wyniku przeprowadzenia niniejszego postępowania w następujących przypadkach:
3.1. zmian warunków ruchu drogowego lub w przypadku zmian oczekiwań pasażerów – zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w zakresie zasad organizacji przewozów;
3.2. konieczności wprowadzenia zmian w wyposażeniu autobusów, niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy lub zmian funkcjonalności wymaganego wyposażenia tych autobusów – zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w zakresie wyposażenia autobusów;
3.3. wdrożenia elektronicznej platformy zintegrowanych usług mobilności, systemu realizowanego przez spółkę InnoBaltica Sp. z o.o. – zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w zakresie dotyczącym zasad sprzedaży biletów oraz w zakresie treści § 5 załącznika numer 3 do umowy;
3.4. zmiany przepisów prawa mających wpływ na treść umowy (od daty wejścia w życie przepisów określających zmianę, np. zmiana wysokości stawki podatku VAT dotycząca przedmiotu niniejszego zamówienia publicznego);
3.5. zwiększenia przez wykonawcę zakresu przedmiotu umowy powierzonego podwykonawcy/podwykonawcom w stosunku do treści złożonej oferty oraz powierzenia (w przypadku, gdy wykonawca, w złożonej ofercie, nie przewidywał powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom) realizacji przedmiotu umowy podwykonawcy/podwykonawcom;
3.6. braku możliwości świadczenia przez wykonawcę usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego na którejś z linii wskazanych w rozdziale III. ust. 1. SIWZ z przyczyn nieleżących po stronie wykonawcy, na skutek czego szacunkowa liczba wozokilometrów objętych zamówieniem zmalałaby w stopniu większym, niż jest to określone we wzorze umowy (Załącznik nr 13 do SIWZ), w § 1 pkt 3, czego zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć – zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia wykonawcy świadczenia usług o tożsamym przedmiocie, tj. w zakresie publicznego transportu zbiorowego na innej linii bądź liniach sieci komunikacyjnej zamawiającego, o zbliżonych parametrach techniczno-eksploatacyjnych w ramach szacunkowej liczby wozokilometrów objętych niniejszą umową.
Zmiany wskazane w punktach 3.1–3.4 mogą zostać wprowadzone jedynie w przypadku, gdy obie strony umowy(zamawiający i wykonawca) zgodnie uznają, że zaszły wskazane okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest konieczne i niezbędne dla prawidłowej realizacji umowy. Ww. zmiany wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiana wskazana w punkcie 3.5 wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności oraz przekazania zamawiającemu przez wykonawcę w formie pisemnej pod rygorem nieważności danych dotyczących nazwy (firmy) i siedziby podwykonawcy/podwykonawców oraz zakresu przedmiotu umowy powierzonego podwykonawcy/podwykonawcom do realizacji – w nieprzekraczalnym terminie do siedmiu dni przed terminem rozpoczęcia świadczenia usług przez podwykonawcę/podwykonawców. Zmiana wskazana w punkcie 3.6 może zostać wprowadzona jedynie w przypadku, gdy obie strony umowy (zamawiający i wykonawca) zgodnie uznają, że zaszły wskazane okoliczności oraz wykonawca wyrazi zgodę na wprowadzenie tej zmiany. Ww. zmiana wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
VI.4) Procedury odwoławcze
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
Adres internetowy: http://uzp.gov.pl
VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
Adres internetowy: http://uzp.gov.pl
VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 17/02/2021
Link do ogłoszenia: https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:90489-2021:TEXT:PL:HTML&src=0
Data dodania 2021-02-22