Łabiszyn: Dostawa autobusu 24 osobowego

przetargi
11.01.2021 12:09

Przetargi
Branża Samochody ciężarowe:
autobusy
Forma przetargu nieograniczony
Dane organizatora Gmina Łabiszyn
89-210 Łabiszyn
pl. 1000-lecia 1
Tel. 52 384 40 52
Fax. 52 384 41 77
E-mail [email protected], [email protected]
WWW www.bip.labiszyn.pl/index.php
Województwo kujawsko-pomorskie
Powiat żniński
Treść zamówienia Dostawa autobusu 24 osobowego na potrzeby Urzędu Miejskiego.

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia 1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa nieużywanego, fabrycznie nowego, kompletnego, wolnego od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych autobusu 24 osobowego. 2) Samochód nie może pochodzić z ekspozycji w punktach sprzedaży samochodów i musi mieć kierownicę usytuowaną po lewej stronie pojazdu. 3) Pojazd musi być przystosowany do: a. Eksploatacji we wszystkich porach roku i doby, w warunkach atmosferycznych spotykanych w polskiej strefie klimatycznej, w temperaturach otoczenia od -30 stopni Celsjusza do + 50 stopni Celsjusza; b. Jazdy po drogach twardych i gruntowych; c. Przechowywania na wolnym powietrzu; d. Mycia w myjniach automatycznych szczotkowych. 4) Pojazd musi spełniać warunki techniczne określone w obowiązujących w Polsce przepisach prawnych dla samochodów poruszających się po drogach publicznych oraz warunki określone w przepisach prawnych dla wspólnotowego prawa Unii Europejskiej. Dostarczony samochód musi posiadać świadectwo homologacji i wymagane dokumenty (kartę pojazdu, instrukcję obsługi w języku polskim, kartę gwarancyjną). Musi być także zarejestrowany na Gminę Łabiszyn. 5) Pojazd musi mieć wykonany przez Wykonawcę (na jego koszt) przegląd zerowy, co musi być potwierdzone w książce gwarancyjnej pojazdu. 6) Wykonawca jest zobowiązany na koszt własny zabezpieczyć pakiet ubezpieczeń – OC, AC, NW i pełny zakres pomocy drogowej typu Assistance, licząc od dnia przekazania przedmiotu zamówienia do Zamawiającego (bez wkładu własnego Zamawiającego) na zasadach opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ. 7) Wykonawca zobowiązany będzie, na żądanie Zamawiającego, udokumentować spełnienie przez oferowany pojazd wymagań technicznych określonych przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ. 8) Zmiany adaptacyjne pojazdu nie mogą powodować utraty ani ograniczenia uprawnień wynikających z fabrycznej gwarancji producenta auta bazowego. „Numer referencyjny:IGM.271.8.2020
Specyfikacja http://www.bip.labiszyn.pl/?app=przetargi&nid=7792&y=2021&status=1
LINK do SIWZ http://www.bip.labiszyn.pl/?app=przetargi&nid=7792&y=2021&status=1
Załączniki do spec. zal_nr2.doc
zal_nr4.doc
zal_nr3.doc
SIWZ_IGM_271_8_2020.pdf
ogloszenie_777511_N_2020.pdf
zal_nr1.doc
zal_nr5.pdf
zal_nr6.doc
CPV 34121000-1: Autobusy i autokary
Wymagania III.3)WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Określenie warunków: Informacje dodatkowe III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna Określenie warunków: Informacje dodatkowe III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego, warunki dotyczące posiadania zdolności technicznej lub zawodowej: za warunek spełniony, Zamawiający uzna wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: – potwierdzający że Wykonawca wykonał co najmniej: dwie dostawy autobusu min. 21 osobowego o wartości min. 280 000 zł brutto każda z dostaw; wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy e zostały wykonane należycie, , przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie Informacje dodatkowe: III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Tak Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji Nie III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: – nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. (Dokumenty, o których mowa powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) – Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż w terminach określonych w ustawie Pzp. – W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu odpowiedniego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów. III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: a) wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie potwierdzających wykonanie zadań opisanych w rozdziale 3 SIWZ, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty – wzór wykazu stanowi załącznik do SIWZ; III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) – III.6) 1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie te składa każdy z Wykonawców) 2) inne dokumenty: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 i nr 1 do SIWZ 3) UWAGA! Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia kopert z ofertami, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wg załączonego do SIWZ wzoru (załącznik nr 4). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wadium Tak, 5 000,00 zł
Osoba do kontaktu Gmina Łabiszyn
pl. 1000-lecia 1
89-210 Łabiszyn
Wymagany termin realizacji zamówienia Okres w miesiącach
Okres w dniach 70
Data rozpoczęcia
Data zakończenia
Miejsce i termin składania ofert Gmina Łabiszyn
89-210 Łabiszyn
pl. 1000-lecia 1 godzina: 11:00

2021-01-25
Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji

Termin związania ofertą okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty częściowe: NIE
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie Kryteria Znaczenie cena 60,00 wyposażenie opcjonalne 40,00
Uwagi Adres:Plac 1000- lecia 1, 89-210 ŁabiszynTermin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:Data: 25.01.2021godzina: 11:00III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) – III.6)1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie te składa każdy z Wykonawców) 2) inne dokumenty: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 i nr 1 do SIWZ 3) UWAGA! Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia kopert z ofertami, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wg załączonego do SIWZ wzoru (załącznik nr 4). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Data dodania 2021-01-04