Wojcieszków: Zakup autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych

przetargi
03.01.2021 18:26

Przetargi
Branża Samochody ciężarowe:
autobusy
Forma przetargu nieograniczony
Dane organizatora Gmina Wojcieszków
21-411 Wojcieszków
ul. Kościelna 46
Tel. /25/ 755 41 01,
Fax. /25/ 623 97 97
E-mail [email protected],
Województwo lubelskie
Powiat łukowski
Treść zamówienia Likwidacja barier transportowych -zakup autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia 1. Dostawa fabrycznie nowego (w tym nieużywanego, technicznie sprawnego, kompletnego, wolnego od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych) autobusu osobowego o ilości miejsc siedzących min. 33 (razem z kierowcą) max. miejsc siedzących 35 razem z kierowcą, autobus powinien być przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym także poruszających się na wózkach inwalidzkich (możliwość zamocowania min. 1 miejsca do kotwiczenia wózków inwalidzkich oraz wyposażony w windę). 2. Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich. Ponadto musi spełniać warunki określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz.U. z 2018r., poz. 1990 z późn. zm.), a także warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz ich niezbędnego wyposażenia (tekst jedn. Dz.U. z 2016, poz. 2022 z późn. zm.) oraz warunki przewidziane przez przepisy prawa wspólnotowego w Unii Europejskiej. 3. Przedmiot zamówienia powinien posiadać świadectwo homologacji potwierdzające przystosowanie pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych lub świadectwo homologacji na samochód bazowy oraz badania stacji diagnostycznej potwierdzające, że po adaptacji jest to pojazd dopuszczony do ruchu, jako samochód przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych zgodnie z wymogami przepisów ustawy Prawo o ruchu drogowym. Autobus musi mieć kierownicę usytuowaną po lewej stronie pojazdu, musi być przystosowany do przewozu osób w ruchu prawostronnym. 4. Zamawiający zwraca szczególną uwagę na współfinansowanie zamówienia ze środków PFRON i wynikających z niego obowiązkach Wykonawcy. Zamawiający oczekuje terminowej realizacji zamówienia. W przypadku utraty dofinansowania z winy Wykonawcy (np. niezrealizowanie w terminie, niezgodność z ofertą) Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne na zasadach określonych w umowie. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia” (Specyfikacji funkcjonalno – technicznej). Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa „wzór umowy” – zał. nr 4 do SIWZ. 6. Dostarczony samochód winien posiadać komplet dokumentów do zarejestrowania zgodnie z przepisami obowiązującymi na terenie RP, na zasadach dopuszczenia do ruchu (faktura sprzedaży, karta pojazdu, przegląd – badanie techniczne) Na zastosowane podzespoły/ akcesoria dla osób niepełnosprawnych Wykonawca w dniu odbioru przedstawi odpowiednie certyfikaty. 7. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie – należy przyjąć że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno- eksploatacyjno – użytkowych nie gorszych niż te podane W opisie przedmiotu Zamówienia (oferty równoważne nie mogą być gorsze pod względem posiadanych parametrów jakościowych, ilościowych oraz spełniać minimum te same funkcje) – podstawa prawna: art. 29 ust. 3 PZP. 8. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego: Urząd Gminy Wojcieszków, ul. Kościelna 46, 21-411 Wojcieszków. 9. Warunki ogólne wykonania zamówienia: Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany w sposób kompletny i całościowy ze względu na cele zamówienia i swoje przeznaczenie oraz charakter: 1) Przedmiot zamówienia musi pochodzić z legalnego kanału dystrybucji zgodnie z wymaganiami producentów. 2) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej. 10. Warunki dotyczące serwisu gwarancyjnego: 1) Oferowany przedmiot zamówienia musi być objęty gwarancją jakości. Okres gwarancji będzie liczony od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. 2) Serwis gwarancyjny powinien być prowadzony przez serwis Wykonawcy autoryzowany przez producenta. W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada autoryzowanego serwisu gwarancyjnego oferowanego przedmiotu zamówienia, Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca serwisu gwarancyjnego korzystał z pomocy producenta oferowanego przedmiotu zamówienia lub jego przedstawiciela, lub osób trzecich prowadzących serwis techniczny w wymaganym zakresie. 3) W okresie obowiązywania gwarancji Wykonawca zapewni nieodpłatny serwis przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w niniejszym dokumencie i w umowie, tj: ­ zapewnieni nieodpłatny serwis napraw gwarancyjnych (usługa i części), ­ zapewnieni nieodpłatne przeglądy serwisowe, tj. robociznę (usługi), zaś koszty wymienianych materiałów eksploatacyjnych – części (np. oleje, filtry, klocki hamulcowe itp.) będą leżały po stronie Zamawiającego. 4) W przypadku wymiany uszkodzonego przedmiotu zamówienia obowiązywać będą warunki gwarancji i serwisu, wynikające ze złożonej oferty. 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy ze względu na wadę fizyczną lub prawną dostarczonego przedmiotu zamówienia. 6) Oferowany przedmiot zamówienia tj. autobus musi być objęty gwarancją jakości od dnia odbioru zamówienia, na okres: ­ gwarancja na podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne pojazdu bez limitu przebiegu wynosi minimum 24 miesiące, jednak nie krócej niż okres gwarancji określony przez producenta autobusu, ­ gwarancja na powłokę lakierniczą wynosi minimum 24 miesiące, jednak nie krócej niż okres gwarancji określony przez producenta autobusu, ­ gwarancja na perforację korozyjną nadwozia wynosi minimum 72 miesiące, zgodnie z ofertą Wykonawcy.”Numer referencyjny:ING.271.16.2020.GB
Specyfikacja https://ugwojcieszkow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=191
CPV 34121000-1: Autobusy i autokary
34100000-8: Pojazdy silnikowe
34114000-9: Pojazdy specjalne
Wymagania III.3)WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Określenie warunków: ZAMAWIAJĄCY NIE OKRESLA WARUNKU W TYM ZAKRESIE. Informacje dodatkowe III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna Określenie warunków: ZAMAWIAJĄCY NIE OKRESLA WARUNKU W TYM ZAKRESIE. Informacje dodatkowe III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa Określenie warunków: ZAMAWIAJĄCY NIE OKRESLA WARUNKU W TYM ZAKRESIE. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie Informacje dodatkowe: III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Tak Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji Nie III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, zamawiający nie żąda od wykonawcy dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp tj. brak podstaw do wykluczenia. Wykonawca zobowiązany jest, bez wezwania zamawiającego, do złożenia w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: Nie dotyczy III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: nie dotyczy III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP Nie dotyczy III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) – III.6) Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 4 pkt 1 lit. a – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 5 pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiedniego kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Wadium Nie
Osoba do kontaktu Gmina Wojcieszków
ul. Kościelna 46
21-411 Wojcieszków
Wymagany termin realizacji zamówienia Okres w miesiącach
Okres w dniach
Data rozpoczęcia
Data zakończenia 20.02.2021
Miejsce i termin składania ofert Gmina Wojcieszków
21-411 Wojcieszków
ul. Kościelna 46 do godz.10:00

2021-01-07
Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji

Termin związania ofertą okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty częściowe: NIE
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie Kryteria Znaczenie cena oferty brutto 60,00 gwarancja jakości i rękojmia za wady na podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne pojazdu bez limitu kilometrów 15,00 gwarancja jakości i rękojmia za wady na powłokę lakierniczą 10,00 gwarancja jakości i rękojmia za wady na perforację karoserii (blach nadwozia i podwozia) 15,00
Uwagi Adres:Urząd Gminy Wojcieszków, Ul. Kościelna 46, 21-411 WojcieszkówTermin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:Data: 07.01.2021godzina: 10:00III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) – III.6)Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 4 pkt 1 lit. a – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 5 pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiedniego kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Data dodania 2020-12-31