Gorzów Wielkopolski: Zakup nowych autobusów elektrycznych
Przetargi
Branża Samochody ciężarowe:
autobusy
Forma przetargu zapytanie o cenę
Dane organizatora Miasto
66-400 Gorzów Wielkopolski
ul. Sikorskiego 3-4
Tel. +48 957355933
Fax. +48 957355612
E-mail [email protected]
Województwo lubuskie
Powiat gorzowski + Gorzów Wielkopolski
Treść zamówienia Zakup nowych autobusów elektrycznych
Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Zakup nowych autobusów elektrycznych wraz z niezbędną infrastrukturą ładowania dla Miasta Gorzowa Wlkp., polegającego na dostawie ośmiu autobusów elektrycznych oraz wykonaniu robót budowlanych związanych z budową niezbędnej infrastruktury ładowania wraz z przebudową pętli autobusowej przy ul. Marcinkowskiego i budową dróg dojazdowych i miejsc postojowych dla autobusów elektrycznych, udzieleniu Zamawiającemu autoryzacji na wykonywanie obsługi technicznej oraz napraw gwarancyjnych każdego z dostarczonych pojazdów, przeszkoleniu personelu obsługującego autobusy i wytworzoną infrastrukturę ładowania. Niniejsze zamówienie nie jest podzielone na zamówienia częściowe.
Specyfikacja Oficjalna nazwa: Miasto Gorzów WielkopolskiKrajowy numer identyfikacyjny: NUTS:PL431Adres pocztowy: ul. Sikorskiego 3-4Miejscowość: Gorzów WielkopolskiKod NUTS: PL431 Gorzowski Kod pocztowy: 66-400Państwo: PolskaOsoba do kontaktów: Agnieszka ZagórniakE-mail: [email protected].: +48 957355933Faks: +48 957355612Adresy internetowe: Główny adres: www.bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/1. cd.pkt III.1.3) Minimalny poziom ewentualnych wymagań i standardów Uwagi: Zamawiający dopuszcza łączenie ww. stanowisk przez jedną osobę. Projektanci, kierownik budowy, kierownicy robót powinni posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2020.1333 t.j) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2019.831)lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2020.220 t.j.). 2. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100). 3. Ofertę stanowi wypełniony i podpisany Formularz Oferty – część A i część B, Wykaz Cen, oraz dokumenty potwierdzające posiadanie przez oferowane autobusy określonych parametrów technicznych (jeśli dotyczy). Wykonawca wraz z Ofertą złoży następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, stanowiące wstępne potwierdzenie, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu w formie Jednolitego Dokumentu Zamówienia (JEDZ) stanowiącego Załącznik SIWZ. W części IV Kryteria kwalifikacji Wykonawca może ograniczyć się do wypełnienia sekcji α (alfa) bez obowiązku wypełnienia sekcji A, B, C, D. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa także jednolite dokumenty dotyczące tych podmiotów (JEDZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców JEDZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 2) Pełnomocnictwo (jeżeli umocowanie osoby podpisującej złożoną ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych); 3) Pełnomocnictwa dla lidera konsorcjum (jeśli oferta składana jest przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia); 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotu trzeciego (jeśli dotyczy); 5) Dowód wniesienia wadium – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium, a w przypadku innej formy niż pieniężna – oryginał dokumentu wadialnego.
CPV 34144910-0: Autobusy elektryczne
31000000-6: Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne
31158100-9: Ładowarki do baterii
32441100-7: Telemetryczny system nadzoru
34121100-2: Autobusy transportu publicznego
34121400-5: Autobusy niskopodłogowe
45000000-7: Roboty budowlane
45111000-8: Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111200-0: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112000-5: Roboty w zakresie usuwania gleby
45231000-5: Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231400-9: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232130-2: Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45232221-7: Podstacje transformatorowe
45233250-6: Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45233251-3: Wymiana nawierzchni
45233252-0: Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45233290-8: Instalowanie znaków drogowych
71220000-6: Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7: Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71321000-4: Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych
71248000-8: Nadzór nad projektem i dokumentacją
Wymagania III.1) Warunki udziału III.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego Wykaz i krótki opis warunków: 1. Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12–23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1–4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1) aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia, stanowiącego wstępne potwierdzenie, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu w formie jednolitego dokumentu zamówienia (JEDZ). Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa także jednolite dokumenty dotyczące tych podmiotów (JEDZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców JEDZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 4. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 10 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów: 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) odpisu z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 3) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 4) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. Zamawiający żąda od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów, w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 10 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt 4 ppkt 1–4. 5. Wykonawcy przekażą Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 6. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7. Z uwagi na ograniczenie wpisywanych znaków w niniejszym ogłoszeniu, informacje na temat dokumentów dotyczących Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zostały zawarte w SIWZ, która znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego.III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia, na wezwanie Zamawiającego (podstawa prawna art. 26 ust. 1 Pzp), następującego dokumentu: Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości co najmniej 5 000 000,00 PLN (słownie: pięć milionów złotych) lub równowartością tej kwoty w przypadku walut innych niż złoty polski. Do przeliczenia zastosowanie będzie miał średni kurs walut w dniu składania ofert, ogłoszony na stronie Narodowego Banku Polskiego www.nbp.pl. Jeśli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed dniem składania ofert.III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia, na wezwanie Zamawiającego (podstawa prawna art. 26 ust. 1 Pzp), następujących oświadczeń i dokumentów: 1. Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem, w zakresie wymaganym do potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączenie dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem, w zakresie wymaganym do potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. 3. Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w zakresie wymaganym do potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego: a) Aktualne „Świadectwo Homologacji Typu Pojazdu” wydane przez ustawowo uprawniony organ w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 25 marca 2013 r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep oraz ich przedmiotów wyposażenia lub części (Dz.U.2015.1475 t.j.). b) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że oferowane autobusy spełniają poszczególne wymagania Zamawiającego, określone w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia. c) Opis produktów lub rozwiązań równoważnych – jeżeli Wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku, o którym mowa w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia).Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (tj. zakończył) należycie co najmniej jedną dostawę obejmującą co najmniej 4 autobusy miejskie niskopodłogowe o napędzie elektrycznym. Uwagi: Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże, że we wskazanym okresie wykonał należycie dostawę co najmniej 4 autobusów miejskich niskopodłogowych o napędzie elektrycznym w ramach trwającej umowy, obejmującej dostawę większej liczby pojazdów. b) W okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył, co najmniej jedną budowę lub przebudowę linii kablowej średniego napięcia o mocy co najmniej 15 kV oraz montaż trafostacji o mocy co najmniej 250kW. c) W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (tj. zakończył) należycie co najmniej dwie dostawy: każda obejmująca co najmniej dwie ładowarki o mocy nie mniejszej niż 120 kW do autobusów elektrycznych, łączące się z ładowanym autobusem za pomocą złącza pantografowego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, polegających na zdolnościach podmiotów trzecich, warunek ten musi samodzielnie spełnić co najmniej jeden podmiot. d) Dysponuje lub będzie dysponował na potrzeby realizacji zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: • dla całości zamówienia na każdym etapie realizacji: Przedstawiciel Wykonawcy (1 osoba) posiadający minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w nadzorowaniu inwestycji obejmujących roboty budowlane, • do wykonania dokumentacji projektowej: — Projektant branży architektonicznej (co najmniej 1 osoba), posiadający uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej, — Projektant branży konstrukcyjno-budowlanej (co najmniej 1 osoba), posiadający uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, — Projektant branży elektrycznej (co najmniej 1 osoba) posiadający uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie w projektowaniu w sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. • do realizacji robót budowlanych: — Kierownik robót branży konstrukcyjno-budowlanej (1 osoba) posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, — Kierownik robót branży elektrycznej (1 osoba) posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, — Kierownik robót branży drogowej (1 osoba) posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń, — Kierownik robót branży sanitarnej (1 osoba) posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, — Specjalista (1 osoba) posiadający uprawnienia E i D w zakresie urządzeń elektroenergetycznych grupy I do 15 kV. Cd. w pkt VI.3) Informacje dodatkoweIII.2) Warunki dotyczące zamówienia III.2.2) Warunki realizacji umowy: Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w granicach wyznaczonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Zmiana Umowy może nastąpić w przypadkach określonych w § 23 Wzoru Umowy, stanowiącym integralna część SIWZ.III.2.3) Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia Obowiązek podania imion i nazwisk oraz kwalifikacji zawodowych pracowników wyznaczonych do wykonania zamówienia
Wadium 1. cd.pkt III.1.3) Minimalny poziom ewentualnych wymagań i standardów Uwagi: Zamawiający dopuszcza łączenie ww. stanowisk przez jedną osobę. Projektanci, kierownik budowy, kierownicy robót powinni posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia
Osoba do kontaktu Oficjalna nazwa: Miasto Gorzów Wielkopolski
Krajowy numer identyfikacyjny: NUTS:PL431
Adres pocztowy: ul. Sikorskiego 3-4
Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
Kod NUTS: PL431 Gorzowski
Kod pocztowy: 66-400
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Agnieszka Zagórniak
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 957355933
Faks: +48 957355612
Adresy internetowe:
Główny adres: www.bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/
Wymagany termin realizacji zamówienia Okres obowiązywania zamówienia:
Okres w miesiącach: 16
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
Miejsce i termin składania ofert Miasto Gorzów Wielkopolski
66-400 Gorzów Wielkopolski
ul. Sikorskiego 3-4
2021-01-22
Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji Miasto Gorzów Wielkopolski
66-400 Gorzów Wielkopolski
ul. Sikorskiego 3-4
2021-01-22
Termin związania ofertą Oferta musi zachować ważność do: 22/03/2021
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie Kryteria określone poniżejKryterium jakości – Nazwa: Właściwości techniczno-eksploatacyjne / Waga: 20 %Kryterium jakości – Nazwa: Termin realizacji zamówienia / Waga: 10 %Kryterium jakości – Nazwa: Zużycie jednostkowe energii elektrycznej / Waga: 10 %Cena – Waga: 60 %
Uwagi VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nieVI.3) Informacje dodatkowe: 1. cd.pkt III.1.3) Minimalny poziom ewentualnych wymagań i standardów Uwagi: Zamawiający dopuszcza łączenie ww. stanowisk przez jedną osobę. Projektanci, kierownik budowy, kierownicy robót powinni posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2020.1333 t.j) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2019.831)lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2020.220 t.j.). 2. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100). 3. Ofertę stanowi wypełniony i podpisany Formularz Oferty – część A i część B, Wykaz Cen, oraz dokumenty potwierdzające posiadanie przez oferowane autobusy określonych parametrów technicznych (jeśli dotyczy). Wykonawca wraz z Ofertą złoży następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, stanowiące wstępne potwierdzenie, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu w formie Jednolitego Dokumentu Zamówienia (JEDZ) stanowiącego Załącznik SIWZ. W części IV Kryteria kwalifikacji Wykonawca może ograniczyć się do wypełnienia sekcji α (alfa) bez obowiązku wypełnienia sekcji A, B, C, D. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa także jednolite dokumenty dotyczące tych podmiotów (JEDZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców JEDZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 2) Pełnomocnictwo (jeżeli umocowanie osoby podpisującej złożoną ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych); 3) Pełnomocnictwa dla lidera konsorcjum (jeśli oferta składana jest przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia); 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotu trzeciego (jeśli dotyczy); 5) Dowód wniesienia wadium – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium, a w przypadku innej formy niż pieniężna – oryginał dokumentu wadialnego.VI.4) Procedury odwoławcze VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Oficjalna nazwa: Krajowa Izba OdwoławczaAdres pocztowy: ul. Postępu 17aMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaE-mail: [email protected].: +48 224587801Faks: +48 224587800Adres internetowy: https://www.uzp.gov.pl/kio/kontaktVI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań Oficjalna nazwa: Urząd Zamówień PublicznychAdres pocztowy: ul. Postępu 17aMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaE-mail: [email protected].: +48 224587801Faks: +48 224587801Adres internetowy: www.uzp.gov.plVI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 17/12/2020Link do ogłoszenia: https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:620073-2020:TEXT:PL:HTML&src=0
Data dodania 2020-12-22