Katowice: Dostawa 5 sztuk fabrycznie nowych ekologicznych autobusów miejskich

przetargi
24.12.2020 09:30

Przetargi
Branża Samochody ciężarowe:
autobusy
Forma przetargu zapytanie o cenę
Dane organizatora Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej Katowice Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
40-085 Katowice
ul. Mickiewicza 59
Tel. +48 324931000
Fax. +48 324931050
E-mail [email protected]
Województwo śląskie
Powiat Katowice
Treść zamówienia Dostawa 5 sztuk fabrycznie nowych ekologicznych autobusów miejskich

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa 5 sztuk fabrycznie nowych ekologicznych autobusów miejskich, niskopodłogowych dla PKM Katowice Sp. z o.o. spełniających wymagania określone w punkcie III.8 SIWZ, zwanych dalej autobusami przegubowymi.
Specyfikacja Oficjalna nazwa: Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej Katowice Spółka z ograniczoną odpowiedzialnościąKrajowy numer identyfikacyjny: 270563188Adres pocztowy: ul. Mickiewicza 59Miejscowość: KatowiceKod NUTS: PL22A Katowicki Kod pocztowy: 40-085Państwo: PolskaOsoba do kontaktów: Katarzyna BuryE-mail: [email protected].: +48 324931000Faks: +48 324931050Adresy internetowe: Główny adres: www.pkm.katowice.plAdres profilu nabywcy: www.pkm.katowice.pl1. Na ofertę składają się: 1.1. wypełniony załącznik nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy wraz z załącznikami (załącznik nr 1 i załącznik nr 2); 1.2. jednolity europejski dokument zamówień, przesłany w formie elektronicznej złożony zgodnie z pkt VIII SIWZ; 1.3. pełnomocnictwo osoby/osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, o ile wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów; 1.4. oryginał gwarancji lub poręczenia, jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, z uwzględnieniem postanowień rozdziału IX SIWZ. 2. Postępowanie jest prowadzone zgodnie z zasadami przewidzianymi dla tzw. „procedury odwróconej”, o której mowa w art. 24aa Pzp. Stosownie do przywołanych przepisów Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacje z sesji otwarcia ofert) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca może złożyć na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Wszystkie wymagane dokumenty i ich formy wskazano w SIWZ. 5. Informacje dotyczące przypadku powoływania się przez Wykonawcę na zasoby innych podmiotów zawarte są w SIWZ. 6. Zamawiający nie dopuszcza i nie wymaga składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający: — nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, — nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów, — nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 8. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej, dostępnej pod adresem: (https://platformazakupowa.pl) (dalej jako: platforma zakupowa) lub przy użyciu poczty elektronicznej: [email protected] 9. Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy na podstawach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt (z zastrzeżeniem zapisów art. 133 ust. 4 ustawy Pzp) oraz w przypadku, o którym mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1–8 ustawy Pzp. 10. Wykonawca pod rygorem nieważności składa ofertę w oryginale, w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej, przy czym każdy z dokumentów składających się na ofertę (każdy z osobna) winien być opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zgodnie z punktem XI.3 SIWZ. 11. W przypadku Wykonawców, którzy ubiegając się o zamówienie, celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polegają na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, tj. o których mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, żaden z tych podmiotów nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 (z zastrzeżeniem zapisów art. 133 ust. 4 ustawy Pzp) oraz art. 24 ust. 5 pkt 1–8 ustawy Pzp. 12. Termin związania ofertą określony w sekcji IV.2.6 wynosi 60 dni. 13. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, Wykonawca składa dokumenty, o których mowa w pkt VII.9–13 SIWZ. 14. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych zgodnie z pkt III.14 SIWZ.
CPV 34121400-5: Autobusy niskopodłogowe
34121100-2: Autobusy transportu publicznego
Wymagania III.1) Warunki udziału III.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego Wykaz i krótki opis warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 z zastrzeżeniem zapisów art. 133 ust. 4 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1–8. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu w okolicznościach, o których mowa powyżej oraz spełnienia warunku udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego (sekcja III.1.2 oraz III.1.3), Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona na podstawie kryteriów oceny ofert, na wezwanie Zamawiającego, w terminie nie krótszym niż 10 dni zobowiązany będzie złożyć następujące dokumenty: 1. informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13 lit. a, b, c, pkt 14 (z wyłączeniem pkt 13d) i pkt 21 ustawy Pzp oraz, odnośnie do skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnym i odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 5. oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 6. oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 7. oświadczenie Wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp; 8. oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów Prawa pracy, Prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp; 9. oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z 12.1.1991 o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. z 2016 r. poz. 716).III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: 1. W tym zakresie Wykonawca musi wykazać, że: 1.1. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej: 3 000 000,00 PLN (słownie: trzy miliony złotych i 00/100); 1.2. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczeniową równą co najmniej: 2 000 000,00 PLN (słownie: dwa miliony złotych i 00/100). 2. Dokumenty, które przed udzieleniem zamówienia obowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego w terminie nie krótszym niż 10 dni Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwyżej: 2.1. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę minimum: 3 000 000,00 PLN (słownie: osiem milionów złotych i 00/100), wystawiona w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy dokumenty, o których mowa powyżej, będą zawierać kwoty (wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową) wyrażone w innej walucie niż złoty, Zamawiający na potrzeby oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu przeliczy podane kwoty na złoty (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) po średnim kursie ogłoszonym przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia w sprawie niniejszego zamówienia, a jeżeli w tym dniu kursu nie ogłoszono, to według tabeli kursów średnich ostatnio przed tą datą ogłoszonych. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku (art. 26 ust. 2c ustawy Pzp); 2.2. dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia równą co najmniej: 2 000 000,00 PLN (słownie: dwa miliony złotych i 00/100).III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: 1. W tym zakresie Wykonawca musi wykazać, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: — co najmniej jedną dostawę fabrycznie nowych autobusów miejskich niskopodłogowych przegubowych o wartości co najmniej: 4 500 000,00 PLN (słownie: cztery miliony pięćset tysięcy tysięcy złotych i 00/100) brutto. W przypadku dostaw wykonywanych i niezakończonych należy podać wyłącznie wartość dostaw już realizowanych. Natomiast dla dostaw realizowanych w ramach umów (dostaw) rozpoczętych (zawartych) wcześniej niż trzy lata wstecz przed upływem terminu składania ofert, należy podać wyłącznie ilości zrealizowanych dostaw przypadających w tym trzyletnim okresie. Ilości te będą brane pod uwagę do oceny spełnienia warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia. 2. Dokumenty, które przed udzieleniem zamówienia na potwierdzenie powyższego warunku, obowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego w terminie nie krótszym niż 10 dni Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwyżej: — wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. Wykaz ten powinien w szczególności zawierać: wartość, przedmiot zamówienia, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie – załącznik nr 3 do SIWZ, przy czym dowodami (dostawy wskazane w JEDZ, które zostały wykonane lub są wykonywane należycie), o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.III.1.4) Obiektywne zasady i kryteria udziału Wykaz i krótki opis zasad i kryteriów: 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który potwierdzi, że oferowane autobusy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w pkt III SIWZ. 2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 10 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów wskazanych przez Zamawiającego w pkt VII ppkt 7.3 SIWZ.III.1.6) Wymagane wadia i gwarancje: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w terminie przewidzianym do złożenia ofert, w wysokości: 125 000,00 PLN (słownie: sto dwadzieścia pięć tysięcy złotych i 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego na konto: ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach, ul. Mickiewicza 3, nr konta: 82 1050 1214 1000 0007 0001 1257. Oznacza to, że przed upływem terminu składania ofert, na koncie Zamawiającego muszą znaleźć się pieniądze (tzn. powinien być uznany rachunek Zamawiającego na kwotę wadium). 3. Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 3 % ceny całkowitej podanej w ofercie.III.1.7) Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących: 1. Płatność z tytułu przedmiotu umowy realizowana będzie przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy na podstawie faktury VAT w terminie do 30 dni od daty jej otrzymania. 2. Niezależnie od terminu i formy płatności przeniesienie własności dostarczonego autobusu nastąpi z datą dokonania przez Zamawiającego jego odbioru technicznego potwierdzonego podpisaniem przez upoważnionych przedstawicieli stron umowy protokołu zdawczo-odbiorczego.III.1.8) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie: Zgodnie z art. 23 ustawy Pzp Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W powyższym przypadku oferta musi być podpisana w taki sposób by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia, co potwierdzą stosownym pisemnym pełnomocnictwem załączonym do oferty. W zakresie pełnomocnictwa postanowienia pkt XI SIWZ stosuje się odpowiednio. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu nie spełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 z zastrzeżeniem art. 133 ust. 4 Pzp oraz ust. 5 pkt 1–8 ustawy Pzp, natomiast warunki wskazane w art. 22 ust. 1b Pzp, dookreślone przez Zamawiającego w SIWZ Wykonawcy mogą spełniać łącznie.III.2) Warunki dotyczące zamówienia III.2.2) Warunki realizacji umowy: Zamawiający wymaga od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, aby zawarł umowę w sprawie przedmiotowego zamówienia na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
Wadium zł, 125 000,00 PLN
Osoba do kontaktu Oficjalna nazwa: Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej Katowice Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Krajowy numer identyfikacyjny: 270563188
Adres pocztowy: ul. Mickiewicza 59
Miejscowość: Katowice
Kod NUTS: PL22A Katowicki
Kod pocztowy: 40-085
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Katarzyna Bury
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 324931000
Faks: +48 324931050
Adresy internetowe:
Główny adres: www.pkm.katowice.pl
Adres profilu nabywcy: www.pkm.katowice.pl
Wymagany termin realizacji zamówienia Okres obowiązywania zamówienia:
Okres w dniach: 330
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
Miejsce i termin składania ofert Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej Katowice Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
40-085 Katowice
ul. Mickiewicza 59

2021-01-28
Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej Katowice Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
40-085 Katowice
ul. Mickiewicza 59

2021-01-28
Termin związania ofertą Okres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie Kryteria określone poniżejKryterium jakości – Nazwa: Ocena właściwości techniczno-eksploatacyjnych / Waga: 40Cena – Waga: 60
Uwagi VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nieVI.2) Informacje na temat procesów elektronicznych Stosowane będą płatności elektroniczneVI.3) Informacje dodatkowe: 1. Na ofertę składają się: 1.1. wypełniony załącznik nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy wraz z załącznikami (załącznik nr 1 i załącznik nr 2); 1.2. jednolity europejski dokument zamówień, przesłany w formie elektronicznej złożony zgodnie z pkt VIII SIWZ; 1.3. pełnomocnictwo osoby/osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, o ile wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów; 1.4. oryginał gwarancji lub poręczenia, jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, z uwzględnieniem postanowień rozdziału IX SIWZ. 2. Postępowanie jest prowadzone zgodnie z zasadami przewidzianymi dla tzw. „procedury odwróconej”, o której mowa w art. 24aa Pzp. Stosownie do przywołanych przepisów Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacje z sesji otwarcia ofert) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca może złożyć na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Wszystkie wymagane dokumenty i ich formy wskazano w SIWZ. 5. Informacje dotyczące przypadku powoływania się przez Wykonawcę na zasoby innych podmiotów zawarte są w SIWZ. 6. Zamawiający nie dopuszcza i nie wymaga składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający: — nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, — nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów, — nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 8. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej, dostępnej pod adresem: (https://platformazakupowa.pl) (dalej jako: platforma zakupowa) lub przy użyciu poczty elektronicznej: [email protected] 9. Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy na podstawach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt (z zastrzeżeniem zapisów art. 133 ust. 4 ustawy Pzp) oraz w przypadku, o którym mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1–8 ustawy Pzp. 10. Wykonawca pod rygorem nieważności składa ofertę w oryginale, w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej, przy czym każdy z dokumentów składających się na ofertę (każdy z osobna) winien być opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zgodnie z punktem XI.3 SIWZ. 11. W przypadku Wykonawców, którzy ubiegając się o zamówienie, celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polegają na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, tj. o których mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, żaden z tych podmiotów nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 (z zastrzeżeniem zapisów art. 133 ust. 4 ustawy Pzp) oraz art. 24 ust. 5 pkt 1–8 ustawy Pzp. 12. Termin związania ofertą określony w sekcji IV.2.6 wynosi 60 dni. 13. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, Wykonawca składa dokumenty, o których mowa w pkt VII.9–13 SIWZ. 14. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych zgodnie z pkt III.14 SIWZ.VI.4) Procedury odwoławcze VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Oficjalna nazwa: Krajowa Izba OdwoławczaAdres pocztowy: ul. Postępu 17aMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaE-mail: [email protected].: +48 224587801Faks: +48 224587800Adres internetowy: http://www.uzp.gov.plVI.4.2) Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne Oficjalna nazwa: Krajowa Izba OdwoławczaAdres pocztowy: ul. Postępu 17aMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaE-mail: [email protected].: +48 224587801Faks: +48 224587800Adres internetowy: http://www.uzp.gov.plVI.4.3) Składanie odwołań Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań określa dział VI ustawy Prawo zamówień publicznych.VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań Oficjalna nazwa: Krajowa Izba OdwoławczaAdres pocztowy: ul. Postępu 17aMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaE-mail: [email protected].: +48 224587801Faks: +48 224587800Adres internetowy: http://www.uzp.gov.plVI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 17/12/2020Link do ogłoszenia: https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:622335-2020:TEXT:PL:HTML&src=0
Data dodania 2020-12-22
Przejdź na początek ogłoszenia