Wrocław: Przetarg na linie
Przetargi
Branża Transport:
autobusy, busy, przewoźnicy (osobowy)
Forma przetargu nieograniczony
Dane organizatora Gmina Wrocław – Urząd Miejski Wrocławia
50-141 Wrocław
pl. Nowy Targ 1–8
Tel. +48 717779230
Fax. +48 717779229
E-mail [email protected]
WWW bip.um.wroc.pl
Województwo dolnośląskie
Powiat wrocławski + Wrocław
Treść zamówienia Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego
Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego organizowanego przez Gminę Wrocław na terenie Wrocławia oraz Gmin Czernica, Żórawina, Kąty Wrocławskie, Siechnice i Kobierzyce w ilości około 7 083 859 wozokilometrów. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie następujących usług publicznego transportu zbiorowego: 1) przewozowych na strefowych liniach autobusowych (903, 907, 909, 913, 920,927L, 927P, 933, 947) i normalnych liniach autobusowych (612); 2) dystrybucji biletów w imieniu i na rzecz Zamawiającego na strefowych liniach autobusowych (w przypadku objęcia dystrybucji biletów na liniach strefowych systemem Urbancard Wrocławska Karta Miejska Wykonawca będzie zwolniony z tego obowiązku); 3) zorganizowania i wdrożenia automatycznego systemu rejestracji: a) punktualności kursowania i jakości usług przewozowych, b) pracy przewozowej, c) zliczania pasażerów, d) zasilania repozytorium danych ITS informacjami pochodzącymi z autobusów poprzez interfejs komunikacyjny.
Specyfikacja Oficjalna nazwa: Gmina Wrocław – Urząd Miejski WrocławiaKrajowy numer identyfikacyjny: PL514Adres pocztowy: pl. Nowy Targ 1–8Miejscowość: WrocławKod NUTS: PL514 Miasto Wrocław Kod pocztowy: 50-141Państwo: PolskaE-mail: [email protected].: +48 717779230Faks: +48 717779229Adresy internetowe: Główny adres: http://bip.um.wroc.pl,1. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia tj.: wykonywanie przewozów na liniach objętych zamówieniem. 2. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, Wykonawca składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w formie jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (JEDZ), w zakresie wskazanym przez Zamawiającego 3.Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 10 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów za pośrednictwem platformy zakupowej tj. 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu; 2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia: (w zakresie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp); 3) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w zakresie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp); 4) .zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w zakresie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp); 5) oświadczenia wykonawcy (w zakresie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp 6) oświadczenia Wykonawcy(w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 15 ustawy Pzp) 7) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; (w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 22 ustawy Pzp); 8) aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego 9) wykaz usług wraz z dowodami określającymi czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 10) wykaz taboru dostępnego Wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją m.in. o podstawie do dysponowania tymi zasobami. 11) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert; 12) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000 PLN. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu za pośrednictwem platformy zakupowej oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w sekcji II.1.2) pkt 1 oraz sekcji III.1.3) pkt 2 ogłoszenia w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do przedmiotowego zamówienia, polegać na zdolnościach technicznych lub finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także JEDZ dotyczący tych podmiotów.
LINK do SIWZ http://bip.um.wroc.pl
CPV 60112000-6 [1]: Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
Wymagania III.1) Warunki udziału III.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego Wykaz i krótki opis warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. z wyłączeniem przypadku określonego w art. 24 ust. 1 pkt 13 lit. d ustawy Pzp. oraz w przypadku, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp, jeżeli osoba, o której mowa w tym przepisie została skazana za przestępstwo wymanione w art. 24 ust. 1 pkt 13 lit. d ustawy Pzp. oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) i 8) ustawy Pzp. Podstawy wykluczenia z postępowania wykonawcy zostały opisane w art. 24 ust. 1 pkt 12–23 ustawy. Podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1) i 8) ustawy. Zamawiający przewiduje możliwość wykluczenia wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) i 8) ustawy, tj.: 1) w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz.U. z 2015 r. poz. 978, 1259, 1513, 1830 i 1844 oraz z 2016 r. poz. 615 t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 814 z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz.U. z 2015 r. poz. 233, 978, 1166, 1259 i 1844 oraz z 2016 r. poz. 615) t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1228 z późn. zm.); 2) który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 15, chyba że wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności; 2. spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b.Ustawy Pzp, które dotyczą: a) posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej Wykonawca posiada posiada zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego wydane przez starostę właściwego dla siedziby przedsiębiorcy, o której mowa w art. 5 lit. a rozporządzenia (WE) nr 1071/2009 lub Głównego Inspektora Transportu Drogowego, w przypadku ubiegania się o licencję wspólnotową, jeżeli przedsiębiorca nie występował z wnioskiem o wydanie zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego przez organ, o którym mowa powyżej. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, Wykonawca składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w formie jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (JEDZ), w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. Informacje zawarte w JEDZ stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców JEDZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia. JEDZ musi potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także JEDZ dotyczący tych podmiotów.III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: 1.Wykonawca spełnił warunek udziału w postępowaniu, jeśli wykaże, że znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości minimum 800 000 PLN (osiemset tysięcy złotych). 2. Wykonawca spełnił warunek udziału w postępowaniu, jeśli wykaże, że posiada aktualną polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 500 000 PLN (pięćset tysięcy złotych).Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: Na potwierdzenie spełnienia warunków, Zamawiający żąda: 1. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. (W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,warunek będzie oceniany łącznie dla wszystkich Wykonawców); 2. dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000 PLN (W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,warunek będzie oceniany łącznie dla wszystkich Wykonawców) W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane wyrażone w walucie innej niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs NBP obowiązujący w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Jeżeli dniem publikacji ogłoszenia będzie sobota wówczas jako kurs przeliczeniowy waluty Zamawiający przyjmie średni kurs NBP z pierwszego dnia roboczego poprzedzającego dzień ukazania się ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: 1. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedno (1) zamówienia polegające na świadczeniu przez co najmniej 12 kolejnych miesięcy (w ramach jednego kontraktu) usługi transportu zbiorowego w ramach przewozów regularnych o łącznej wielkości pracy przewozowej nie mniejszej niż 800 000 wozokilometrów. 2. Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującym potencjałem technicznym przez który Zamawiający rozumie łącznie 18 autobusami podstawowymi spełniającymi poniższe wymagania: 1) autobusy podstawowe typu A szt. 5 o parametrach nie gorszych niż określone w SIWZ tj. — Rok produkcji najwcześniej w 2013 r. norma czystości spalin minimum Euro 6, długość od 7,90 do 9,19 metrów, minimum 55 miejsc ogółem w tym minimum 20 siedzących i 25 stojących, minimum 2 miejsca dostępne bezpośrednio z poziomu niskiej podłogi, minimum jedna para drzwi o szerokości 1 000 mm oraz minimum jedna para drzwi o szerokości 700 mm, powierzchnia podłogi (przejście środkowe) do końca drugich drzwi bez stopni poprzecznych, maksymalna wysokość podłogi we wszystkich drzwiach 340 mm oraz brak stopni w pierwszych i drugich drzwiach i trzecich (o ile występują) drzwiach, w drugich drzwiach podest (pochylnia) odkładana ręcznie lub obsługiwana automatycznie przez kierowcę, naprzeciw drugich drzwi lub w ich bezpośrednim sąsiedztwie, na wysokości podłogi (bez dodatkowych podestów) wygospodarowane miejsce przynajmniej na jeden wózek inwalidzki, nie dopuszcza się stosowania windy zamiast podestu, Podest oraz miejsce dla wózka inwalidzkiego powinny spełniać wymagania Załącznika nr 8 do Regulaminu nr 107 EKG ONZ, minimum 2 klapy dachowe, przesuwne lub uchylne szyby boczne w co najmniej czterech oknach (minimum po dwa na każdej bocznej ścianie pojazdu), klimatyzacja przestrzeni pasażerskiej. 13 autobusami typu C o parametrach nie gorszych niż określone w SIWZ. — Rok produkcji najwcześniej w 2013 r., norma czystości spalin minimum Euro 6, długość od 10,66 m do 12,20 m, wysokość autobusu maksymalnie 3,10 m (wraz z układem klimatyzacji) minimum 80 miejsc ogółem w tym minimum 20 siedzących i 50 stojących, minimum 6 miejsc dostępnych bezpośrednio z poziomu niskiej podłogi, minimum 3 pary drzwi sterowanych przez kierowcę, pierwsze jedno- lub dwuskrzydłowe o szerokości min. 600 mm umieszczone przed pierwszą osią, drugie dwuskrzydłowe sterowane przez kierowcę umieszczone pomiędzy osiami o szerokości efektywnej min. 1 200 mm, drzwi trzecie dwuskrzydłowe o szerokości min. 1 200 mm, umieszczone za drugą osią, powierzchnia podłogi (przejście środkowe) na całej długości bez stopni poprzecznych, maksymalna wysokość podłogi w pierwszych drzwiach 325 mm, w drugich drzwiach 340 mm i w trzecich drzwiach 340 mm od poziomu jezdni (liczona bez przyklęku) oraz brak stopni w pierwszych i drugich i trzecich drzwiach; w drugich drzwiach podest (pochylnia) odkładana ręcznie lub obsługiwana automatycznie przez kierowcę, naprzeciw drugich drzwi lub w ich bezpośrednim sąsiedztwie, na wysokości podłogi (bez dodatkowych podestów) wygospodarowane miejsce przynajmniej na jeden wózek inwalidzki (minimum 750 mm szerokości liczone od lewej strony autobusu x2300 mm długości liczone od końca 2 drzwi do przedniej części autobusu nie przedzielone w żaden sposób), nie dopuszcza się stosowania windy zamiast podestu, Podest oraz miejsce dla wózka inwalidzkiego powinny spełniać wymagania Załącznika nr 8 do Regulaminu nr 107 EKG ONZ, minimum 2 klapy dachowe, przesuwne lub uchylne szyby boczne w co najmniej czterech oknach (minimum po dwa na każdej bocznej ścianie pojazdu), klimatyzacja przestrzeni pasażerskiej. W przypadku przedstawienia przez Wykonawcę do realizacji umowy autobusów wyprodukowanych w 2021 muszą one spełniać następujące wymagania:Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: Cd. Dla typu A:-Rok produkcji 2021 r. norma czystości spalin minimum Euro 6d, długość od 7,90 do 9,19 metrów, minimum 55 miejsc ogółem w tym minimum 20 siedzących i 25 stojących, minimum 2 miejsca dostępne bezpośrednio z poziomu niskiej podłogi, minimum jedna para drzwi o szerokości 1000 mm oraz minimum jedna para drzwi o szerokości 700 mm, powierzchnia podłogi (przejście środkowe) do końca drugich drzwi bez stopni poprzecznych, maksymalna wysokość podłogi we wszystkich drzwiach 325 mm oraz brak stopni w pierwszych i drugich drzwiach i trzecich (o ile występują) drzwiach, w drugich drzwiach podest (pochylnia) odkładana ręcznie lub obsługiwana automatycznie przez kierowcę, naprzeciw drugich drzwi lub w ich bezpośrednim sąsiedztwie, na wysokości podłogi (bez dodatkowych podestów) wygospodarowane miejsce przynajmniej na jeden wózek inwalidzki, nie dopuszcza się stosowania windy zamiast podestu, Podest oraz miejsce dla wózka inwalidzkiego powinny spełniać wymagania Załącznika nr 8 do Regulaminu nr 107 EKG ONZ, minimum 2 klapy dachowe, przesuwne szyby boczne w co najmniej czterech oknach (minimum po dwa na każdej bocznej ścianie pojazdu), klimatyzacja przestrzeni pasażerskiej. Dla typu C: Rok produkcji najwcześniej w 2021 r., norma czystości spalin minimum Euro 6d, długość od 10,66 m do 12,20m, wysokość autobusu maksymalnie 3,10 m (wraz z układem klimatyzacji) minimum 80 miejsc ogółem w tym minimum 20 siedzących i 50 stojących, minimum 8 miejsc dostępnych bezpośrednio z poziomu niskiej podłogi, minimum 3 pary drzwi sterowanych przez kierowcę, pierwsze jedno- lub dwuskrzydłowe o szerokości min. 600 mm umieszczone przed pierwszą osią, drugie dwuskrzydłowe sterowane przez kierowcę umieszczone pomiędzy osiami o szerokości efektywnej min. 1 250 mm, drzwi trzecie dwuskrzydłowe o szerokości min. 1 250 mm, umieszczone za drugą osią, powierzchnia podłogi (przejście środkowe) na całej długości bez stopni poprzecznych, maksymalna wysokość podłogi w każdych drzwiach 325 mm mm od poziomu jezdni (liczona bez przyklęku) oraz brak stopni w pierwszych i drugich i trzecich drzwiach; w drugich drzwiach podest (pochylnia) odkładana ręcznie lub obsługiwana automatycznie przez kierowcę, naprzeciw drugich drzwi lub w ich bezpośrednim sąsiedztwie, na wysokości podłogi (bez dodatkowych podestów) wygospodarowane miejsce przynajmniej na jeden wózek inwalidzki (minimum 750 mm szerokości liczone od lewej strony autobusu x2300 mm długości liczone od końca 2 drzwi do przedniej części autobusu nie przedzielone w żaden sposób), nie dopuszcza się stosowania windy zamiast podestu, Podest oraz miejsce dla wózka inwalidzkiego powinny spełniać wymagania Załącznika nr 8 do Regulaminu nr 107 EKG ONZ,minimum 2 klapy dachowe, przesuwne szyby boczne w co najmniej czterech oknach (minimum po dwa na każdej bocznej ścianie pojazdu), klimatyzacja przestrzeni pasażerskiej. W celu potwierdzenia spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów: — wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem liczby wozokilometrów, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów oświadczenie Wykonawcy — wykaz taboru dostępnego Wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją m.in. o podstawie do dysponowania tymi zasobami.III.1.4) Obiektywne zasady i kryteria udziału Wykaz i krótki opis zasad i kryteriów: Cd. W przypadku polegania na zdolnościach technicznych lub sytuacji finansowej w szczególności pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów z zakresu zdolności technicznych lub sytuacji finansowej na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówieniaIII.1.6) Wymagane wadia i gwarancje: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 1 000 000,00 PLN (słownie: jeden milion złotych). 2. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wadium (w każdej z dopuszczalnych form) może być wniesione przez jednego, kilku lub wszystkich wykonawców, pod warunkiem, iż łączna wysokość wniesionego wadium odpowiadać będzie wymaganej kwocie. W takim przypadku wnosząc wadium należy wskazać w imieniu kogo i tytułem jakiego postępowania jest wnoszone ZP/PN/83/2020/WTR 3. Zamawiający przewiduje wniesienie przez Wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie (ceny brutto).III.1.8) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego (spółka cywilna, konsorcjum) – art. 23 ustawy Pzp.III.2) Warunki dotyczące zamówienia III.2.2) Warunki realizacji umowy: Warunki realizacji umowy określa załącznik nr 10 do SIWZ – projekt umowy wraz z załącznikami. Możliwości wprowadzenia zmian do umowy z opisem warunków dokonania tych zmian zostały opisane w projekcie umowy, w tym: 1) zmiany w przepisach prawa, 2) zajścia okoliczności, na które Strony nie miały wpływu, a dotyczących działań lub zaniechań właściwych organów, osób trzecich lub osób upoważnionych przez Strony, w stosunku do okoliczności towarzyszących zawarciu umowy, a skutkujących – bezpośrednio lub pośrednio – znacznym utrudnieniem lub uniemożliwieniem spełnienia świadczeń Stron w sposób określony przy podpisaniu umowy, o ile wyżej wymienione okoliczności mają charakter obiektywny, 3) w przypadku objęcia dystrybucji biletów na liniach strefowych systemem Urbancard Wrocławska Karta Miejska lub innym Wykonawca zostanie zwolniony z tego obowiązku i jednocześnie ulegnie obniżeniu wynagrodzenie Wykonawcy zgodnie z opisem w Załączniku nr 11 do projektu umowy.
Wadium 1 000 000,00 PLN
Osoba do kontaktu Oficjalna nazwa: Gmina Wrocław – Urząd Miejski Wrocławia
Krajowy numer identyfikacyjny: PL514
Adres pocztowy: pl. Nowy Targ 1–8
Miejscowość: Wrocław
Kod NUTS: PL514 Miasto Wrocław
Kod pocztowy: 50-141
Państwo: Polska
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 717779230
Faks: +48 717779229
Adresy internetowe:
Główny adres: http://bip.um.wroc.pl
Wymagany termin realizacji zamówienia Okres obowiązywania zamówienia:
Początek: 01/06/2021
Koniec: 31/05/2026
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
Miejsce i termin składania ofert Gmina Wrocław – Urząd Miejski Wrocławia
50-141 Wrocław
pl. Nowy Targ 1–8 11:00
2021-01-14
Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji Gmina Wrocław – Urząd Miejski Wrocławia
50-141 Wrocław
pl. Nowy Targ 1–8 11:15
2021-01-14
Termin związania ofertą Okres w miesiącach: 3 (od ustalonej daty składania ofert)
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie Kryteria określone poniżejKryterium jakości – Nazwa: Liczba autobusów podstawowych typu C o długości minimum 11,50 m (A 1) / Waga: 5 %Kryterium jakości – Nazwa: Liczba autobusów podstawowych typu A z wysokością progu wejściowego maks 325 mm w co najmniej jednych drzwiach i posiadających automatyczną skrzynię biegów (oba warunki muszą być spełnione jednocześnie)(A2) / Waga: 10 %Kryterium jakości – Nazwa: Liczba autobusów podstawowych typu C wyprodukowane w 2021 roku (A3) / Waga: 10 %Kryterium jakości – Nazwa: Wyposażenie autobusów podstawowych typu C wyprodukowane w 2021 r. w system hamowania awaryjnego i wykrywania pieszych oraz rowerzystów w tzw. „martwym polu” (A4) / Waga: 10 %Kryterium jakości – Nazwa: Liczba autobusów wyposażonych w możliwość zdalnego przesyłania danych dotyczących sprzedaży biletów z kas fiskalnych do systemu analizy danych we wszystkich autobusach obsługujących linie strefowe.(A5) / Waga: 5 %Cena – Waga: 60 %
Uwagi VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nieVI.2) Informacje na temat procesów elektronicznych Akceptowane będą faktury elektroniczneVI.3) Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia tj.: wykonywanie przewozów na liniach objętych zamówieniem. 2. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, Wykonawca składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w formie jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (JEDZ), w zakresie wskazanym przez Zamawiającego 3.Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 10 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów za pośrednictwem platformy zakupowej tj. 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu; 2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia: (w zakresie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp); 3) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w zakresie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp); 4) .zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w zakresie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp); 5) oświadczenia wykonawcy (w zakresie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp 6) oświadczenia Wykonawcy(w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 15 ustawy Pzp) 7) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; (w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 22 ustawy Pzp); 8) aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego 9) wykaz usług wraz z dowodami określającymi czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 10) wykaz taboru dostępnego Wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją m.in. o podstawie do dysponowania tymi zasobami. 11) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert; 12) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000 PLN. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu za pośrednictwem platformy zakupowej oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w sekcji II.1.2) pkt 1 oraz sekcji III.1.3) pkt 2 ogłoszenia w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do przedmiotowego zamówienia, polegać na zdolnościach technicznych lub finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także JEDZ dotyczący tych podmiotów.VI.4) Procedury odwoławcze VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Oficjalna nazwa: Krajowa Izba OdwoławczaAdres pocztowy: ul. Postępu 17aMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaE-mail: [email protected].: +48 224587801Faks: +48 224587700Adres internetowy: http://www.uzp.gov.plVI.4.3) Składanie odwołań Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: 1. Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób. 2. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a także wobec postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej. 3. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt 1 i 2 powyżej wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań Oficjalna nazwa: Krajowa Izba OdwoławczaAdres pocztowy: ul. Postępu 17aMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaE-mail: [email protected].: +48 224587801Faks: +48 224587700Adres internetowy: http://www.uzp.gov.plVI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08/12/2020Link do ogłoszenia: https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:599835-2020:TEXT:PL:HTML&src=0
Data dodania 2020-12-11