PKP Intercity akceptują SKPL. Spalinowe składy z Krakowa w Bieszczady

inforail
10.12.2020 11:15

PKP Intercity rozstrzygnęły przetarg na dzierżawa spalinowych zespołów trakcyjnych przeznaczonych do obsługi połączenia relacji Kraków Główny – Zagórz i Zagórz – Kraków Główny wraz z zapewnieniem utrzymania i obsługi rewidenckiej.

Powyższe trasy obsłużą pociągi SKPL CARGO.

Jedna oferta

Kryterium oceny ofert w postępowaniu była cena – waga kryterium to 100 pkt. Ofertę złożył wyłącznie jeden wykonawca: SKPL Cargo. Jest ona ważna i nie podlega odrzuceniu. Ofercie przyznano maksymalną liczbę punktów w ustalonym kryterium oceny ofert (cena – 100 pkt) oraz uznano ją za ofertę za najkorzystniejszą.

Przypomnimy. SKPL Cargo Sp. z o.o. zaproponowała cenę 9 998 067,73 zł brutto, podczas gdy szacunki zamawiającego to o 9 972 590,31 zł brutto. Termin wykonania jest zgodny z SIWZ.

Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do:

1) wydzierżawienia SZT wraz z zapewnieniem ich utrzymania, w tym czyszczenia, wyposażenia w materiały eksploatacyjne, paliwo i zapewnienia obsługi rewidenckiej;

2) wykonywania zamówienia zgodnie z obowiązującym RJ 20/21,przy zachowaniu określonych wymagań ilościowych, jakościowych i technicznych;

3) wyrażenia zgody na oklejenie SZT przez Zamawiającego zgodnie z jego projektem i bez konieczności powrotu do malowania pierwotnego po zakończeniu obowiązywania umowy.</p>

Wydzierżawione SZT muszą posiadać aktualne dokumenty pozwalające na eksploatację na terenie RP. Zamawiający zapewni drużyny trakcyjne i konduktorskie.

W poprzednich latach pociągi SKPL obsługiwały już połączenia PKP Intercity ale na zasadzie podwykonawcy. Nie dojeżdżały też do Krakowa, a do Rzeszowa.