Elbląg: Przetarg na linie
Przetargi
Branża Transport:
autobusy, busy, przewoźnicy (osobowy)
Forma przetargu nieograniczony
Dane organizatora Zarząd Komunikacji Miejskiej w Elblągu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
82-300 Elbląg
ul. Browarna 90
Tel. +48 552307900
Fax. +48 552307901
E-mail [email protected]
Województwo warmińsko-mazurskie
Powiat elbląski + Elbląg
Treść zamówienia Świadczenie usług publicznego transportu zbiorowego
Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług przewozowych w trakcji autobusowej komunikacji miejskiej na terenie gminy miasto Elbląg oraz gmin sąsiadujących, z którymi zostało zawarte porozumienie w celu wspólnej realizacji publicznego transportu zbiorowego, w okresie od dnia 1 kwietnia 2021 r. do dnia 31 grudnia 2027 r., według opracowanego przez Zamawiającego rozkładu jazdy. Przedmiot zamówienia obejmuje usługi przewozowe na liniach autobusowych o szacowanej łącznej liczbie 6 750 000 wzkm w całym okresie trwania zamówienia.
Specyfikacja www.bip.zkm.elblag.com.pl/?app=przetargi
LINK do SIWZ http://www.bip.zkm.elblag.com.pl/?app=przetargi
CPV 60112000-6 [1]: Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
Wymagania III.1) Warunki udziału III.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego Wykaz i krótki opis warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie przewozu osób lub licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób wydaną przed wejściem w życie ustawy z dnia 5 kwietnia 2013 r. o zmianie ustawy o transporcie drogowym oraz ustawy o czasie pracy kierowców. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku udziału przez Wykonawcę, Zamawiający żąda przedłożenia aktualnego zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, o którym mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 2140 z późn. zm.) lub licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego, wydanej na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Wykonawca spełni warunek w zakresie „sytuacji ekonomicznej lub finansowej”, jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500 000,00 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku udziału przez Wykonawcę Zamawiający żąda przedłożenia dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego. Wykonawca spełni warunek w zakresie „sytuacji ekonomicznej lub finansowej”, jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 11 500 000 PLN (słownie: jedenaście milionów pięćset tysięcy złotych). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku udziału przez Wykonawcę Zamawiający żąda przedłożenia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Wykonawca spełni warunek udziału w zakresie doświadczenia, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, usługi w zakresie przewozu osób i bagażu podręcznego w komunikacji miejskiej o łącznej wielkości pracy przewozowej nie mniejszej niż 2 000 000 (słownie: dwa miliony) wozokilometrów, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, przy czym Wykonawca musi wykazać, że co najmniej jedna usługa obejmowała obsługę minimum 3 linii komunikacji miejskiej. W zakresie doświadczenia Wykonawca zobowiązany będzie złożyć wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.III.2) Warunki dotyczące zamówienia III.2.2) Warunki realizacji umowy: Szczegółowe warunki umowy reguluje załącznik do SIWZ nr 4.
Osoba do kontaktu Oficjalna nazwa: Zarząd Komunikacji Miejskiej w Elblągu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Krajowy numer identyfikacyjny: 170372066
Adres pocztowy: ul. Browarna 90
Miejscowość: Elbląg
Kod NUTS: PL621 Elbląski
Kod pocztowy: 82-300
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Małgorzata Osadowska
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 552307900
Faks: +48 552307901
Adresy internetowe:
Główny adres: www.zkm.elblag.com.pl
Wymagany termin realizacji zamówienia Okres obowiązywania zamówienia:
Początek: 01/04/2021
Koniec: 31/12/2027
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
Miejsce i termin składania ofert
09;00
2020-12-29
Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
10;00
2020-12-29
Termin związania ofertą Okres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie Kryteria określone poniżejCena
Uwagi VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nieVI.2) Informacje na temat procesów elektronicznych Akceptowane będą faktury elektroniczneVI.3) Informacje dodatkowe: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej e-mail. Zamawiający zaleca, żeby miniPortal: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal służyły głównie do składania/wycofywania i zmiany ofert. Wszelka pozostała korespondencja (pytania do treści SIWZ, wezwania do wyjaśnienia, uzupełnień, dokumenty, wyjaśnienia, informacje składane przez Wykonawcę) mogą być przekazywane za pomocą poczty elektronicznej e-mail.VI.4) Procedury odwoławcze VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Oficjalna nazwa: Krajowa Izba OdwoławczaAdres pocztowy: Postępu 17aMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaE-mail: [email protected].: +48 224587801Faks: +48 224587800Adres internetowy: https://www.uzp.gov.pl/kioVI.4.3) Składanie odwołań Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 zdanie drugie albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób – w przypadku gdy wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, także wobec postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej – jeżeli wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Informacje znajdują się również w rozdziale XVIII SIWZ.VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań Oficjalna nazwa: Krajowa Izba OdwoławczaAdres pocztowy: Postępu 17aMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaE-mail: [email protected].: +48 224587801Faks: +48 224587800Adres internetowy: https://www.uzp.gov.pl/kioVI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20/11/2020Link do ogłoszenia: https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:567100-2020:TEXT:PL:HTML&src=0
Data dodania 2020-11-25