Żary: Świadczenie usługi gminnego transportu zbiorowego
Przetargi
Branża Transport:
autobusy, busy, przewoźnicy (osobowy)
Forma przetargu nieograniczony
Dane organizatora Gmina Żary o statusie miejskim
68-200 Żary
ul. Rynek 1–5
Tel. +48 684708313
Fax. +48 684708390
E-mail [email protected]
WWW www.bip.zary.pl
Województwo lubuskie
Powiat żarski
Treść zamówienia Świadczenie usługi gminnego transportu zbiorowego na liniach komunikacji miejskiej
Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usługi gminnego transportu zbiorowego na terenie gminy Żary o statusie miejskim w okresie od 1.1.2021 do 31.12.2021.
Numer referencyjny: WZP.271.1.13.2020
Specyfikacja Oficjalna nazwa: Gmina Żary o statusie miejskimAdres pocztowy: ul. Rynek 1–5Miejscowość: ŻaryKod NUTS: PL432 Zielonogórski Kod pocztowy: 68-200Państwo: PolskaOsoba do kontaktów: Anna LemańskaE-mail: [email protected].: +48 684708313Faks: +48 684708390Adresy internetowe: Główny adres: www.bip.zary.pl1. Z postępowania wykluczy się Wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu lub w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 12–23 lub ust.5 pkt 1 i 8 ustawy Pzp. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia: a) Wykonawca załącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, w formie jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia; b) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, nie prowadzą do zakłóceń konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; c) na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca w celu: — potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, winien złożyć licencję na wykonywanie krajowego transportu osób zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2019 r. poz. 2140 ze zm.), — potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, winien złożyć dokumenty i oświadczenia, o których mowa w paragrafie 5 pkt 1–6 i 9 (pkt 1 tylko w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14, 21 ustawy Pzp) rozporządzenia Ministra Rozwoju z 26.7.2016 w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2020 r., poz. 1282). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, a także w przypadku gdy osoba, której dany dokument dotyczy ma miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zastosowanie mają zasady określone w paragrafie 7 i 8 rozporządzenia j/w. Zasady składania dokumentów i oświadczeń przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, a także w przypadku gdy osoba, której dany dokument dotyczy ma miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, określone zostały w SIWZ. 2. Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 30 000,00 PLN w formie i na zasadach określonych w SIWZ. 3. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 4. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 6. Zamówienie nie obejmuje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 7. Zamawiający przewiduje zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24 aa ustawy Pzp 8. SIWZ zamieszczona będzie na www.bip.zary.pl
LINK do SIWZ http://bip.zary.pl/zamowienia_publiczne/191/status/rodzaj/wzp/zwr/
CPV 60100000-9: Usługi w zakresie transportu drogowego
Wymagania III.1) Warunki udziału III.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego Wykaz i krótki opis warunków: Warunek udziału w postępowaniu zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności, tj. posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu osób zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2019 r. poz. 2140 ze zm.). W celu potwierdzenia przedmiotowego warunku Wykonawca zobowiązany będzie, na wezwanie Zamawiającego, przedłożyć licencję na wykonywanie krajowego transportu osób zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2019 r. poz. 2140 ze zm.)III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Nie dotyczyMinimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: Nie dotyczyIII.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Nie dotyczyMinimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: Nie dotyczyIII.2) Warunki dotyczące zamówienia III.2.2) Warunki realizacji umowy: Warunki realizacji umowy, dopuszczalne zmiany umowy oraz określenie warunków zmian, zostały zawarte w SIWZ.
Wadium 30 000,00 PLN
Osoba do kontaktu Oficjalna nazwa: Gmina Żary o statusie miejskim
Adres pocztowy: ul. Rynek 1–5
Miejscowość: Żary
Kod NUTS: PL432 Zielonogórski
Kod pocztowy: 68-200
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Anna Lemańska
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 684708313
Faks: +48 684708390
Adresy internetowe:
Główny adres: www.bip.zary.pl
Wymagany termin realizacji zamówienia Okres obowiązywania zamówienia:
Początek: 01/01/2021
Koniec: 31/12/2021
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
Miejsce i termin składania ofert Urząd Miejski w Żarach
68-200 Żary
pl. Rynek 1–5 10:30
2020-12-02
Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji Urząd Miejski w Żarach
68-200 Żary
pl. Rynek 1–5 11:00
2020-12-02
Termin związania ofertą Oferta musi zachować ważność do: 30/01/2021
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie Kryteria określone poniżejKryterium jakości – Nazwa: Średni wiek taboru przeznaczonego do realizacji przedmiotu zamówienia / Waga: 40Cena – Waga: 60
Uwagi VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nieVI.3) Informacje dodatkowe: 1. Z postępowania wykluczy się Wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu lub w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 12–23 lub ust.5 pkt 1 i 8 ustawy Pzp. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia: a) Wykonawca załącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, w formie jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia; b) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, nie prowadzą do zakłóceń konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; c) na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca w celu: — potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, winien złożyć licencję na wykonywanie krajowego transportu osób zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2019 r. poz. 2140 ze zm.), — potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, winien złożyć dokumenty i oświadczenia, o których mowa w paragrafie 5 pkt 1–6 i 9 (pkt 1 tylko w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14, 21 ustawy Pzp) rozporządzenia Ministra Rozwoju z 26.7.2016 w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2020 r., poz. 1282). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, a także w przypadku gdy osoba, której dany dokument dotyczy ma miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zastosowanie mają zasady określone w paragrafie 7 i 8 rozporządzenia j/w. Zasady składania dokumentów i oświadczeń przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, a także w przypadku gdy osoba, której dany dokument dotyczy ma miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, określone zostały w SIWZ. 2. Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 30 000,00 PLN w formie i na zasadach określonych w SIWZ. 3. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 4. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 6. Zamówienie nie obejmuje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 7. Zamawiający przewiduje zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24 aa ustawy Pzp 8. SIWZ zamieszczona będzie na www.bip.zary.plVI.4) Procedury odwoławcze VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby OdwoławczejAdres pocztowy: ul. Postępu 17aMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaVI.4.3) Składanie odwołań Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: 1. Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Pzp, przysługują środki ochrony prawnej określone w Dziale VI ustawy Pzp. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt 5 ustawy Pzp. 2. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy Pzp czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechanie czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy Pzp. 3. Odwołanie powinno wskazywać czynności lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy Pzp, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania. 4. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej w postaci papierowej albo w postaci elektronicznej, opatrzone odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treści przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 5. Terminy wniesienia odwołania: 5.1. Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostało przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 ustawy pzp zdanie drugie albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób. 5.2. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a także wobec postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej. 5.3. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt 5.1 i 5.2 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia. 5.4. Jeżeli Zamawiający nie przesłał Wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej odwołanie wnosi się nie później niż w terminie: 1) 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia; 2) 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli Zamawiający nie opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia. 6. Szczegółowe zasady postępowania po wniesieniu odwołania, określają stosowne przepisy działu VI ustawy Pzp. 7. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej, stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu. 8. Skargę wnosi się do sądu okręgowego właściwego dla siedziby Zamawiającego, za pośrednictwem Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w terminie 7 dni od dnia doręczenia orzeczenia Krajowej Izby Odwoławczej, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe jest równoznaczne z jej wniesieniem.VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby OdwoławczejAdres pocztowy: ul. Postępu 17aMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaVI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26/10/2020Link do ogłoszenia: https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:518175-2020:TEXT:PL:HTML&src=0
Data dodania 2020-10-30