Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Kielce: Wykonywanie usług przewozowych w komunikacji miejskiej

przetargi
05.11.2020 07:51

zapytanie o cenę

Dane organizatora Zarząd Transportu Miejskiego w Kielcach

25-368 Kielce

ul. Głowackiego 4

Tel. +48 413431593

Fax. +48 413444732

E-mail [email protected]

Województwo świętokrzyskie

Powiat kielecki + Kielce

Treść zamówienia Wykonywanie usług przewozowych w komunikacji miejskiej

Oryginalna treść ogłoszenia

Opis zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług przewozowych w komunikacji miejskiej w Kielcach. 2. Data rozpoczęcia świadczenia usług: po upływie 5 miesięcy od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej jednak niż od 1.7.2021 r. lub w terminie możliwie najkrótszym po dacie wskazanej, jeżeli w dacie wskazanej rozpoczęcie było niemożliwe. 3. Okres trwania umowy – do 30.6.2023 r. 4. Dla potrzeb wykonywania usług przewozowych Zamawiający przekaże Wykonawcy używane autobusy (wykaz autobusów – Załącznik nr 6 SIWZ) Łączna ilość autobusów – 40 W tym autobusy: — maxi – 35 — midi – 5

Specyfikacja Oficjalna nazwa: Zarząd Transportu Miejskiego w KielcachAdres pocztowy: ul. Głowackiego 4Miejscowość: KielceKod NUTS: PL721 Kielecki Kod pocztowy: 25-368Państwo: PolskaOsoba do kontaktów: Agnieszka LiszkaE-mail: [email protected].: +48 413431593Faks: +48 413444732Adresy internetowe: Główny adres: www.ztm.kielce.plAdres profilu nabywcy: www.ztm.kielce.pl1.Postępowanie prowadzone jest w oparciu o zapisy art. 24aa ust. 1 ustawy Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W postępowaniu mają zastosowanie podstawy wykluczenia Wykonawcy których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13,14, 21 i 23, oraz ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy Pzp.

CPV 60112000-6 1: Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

50113000-0: Usługi w zakresie napraw i konserwacji autobusów

Wymagania III.1) Warunki udziału III.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego Wykaz i krótki opis warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie o posiadaniu licencji lub zezwolenia, o którym mowa w art. 5ustawy z 6.9.2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1907 z późn. zm.).III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej pozwalającej na realizację zamówienia. Na potwierdzenie należy w JEDZ przedstawić informację oraz na żądanie złożyć dokumenty o sytuacji finansowej i ekonomicznej: a) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1miesiąc przed upływem terminu składania ofert Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku jeżeli wykaże, że posiada nie mniej niż 1 000 000,00 PLN; b) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego – na kwotę nie mniejszą niż 2 000 000,00 PLN.III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Należy w JEDZ przedstawić informację o nabytym doświadczeniu w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu do składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, potwierdzającą, że Wykonawca wykonał należycie lub wykonuje należycie przynajmniej 1 (jedną) usługę przewozu o charakterze użyteczności publicznej w komunikacji miejskiej w liczbie minimum 1 500 000 km (dwa miliony kilometrów), przy czym powyższa liczba wozokilometrów musi być osiągnięta w ciągu maksymalnie 1 (jednego) roku świadczenia usługi na podstawie jednej umowy o świadczenie usług zawartej z organizatorem publicznego transportu zbiorowego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (Dz. U. z 2015r. poz. 1440) lub W ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu do składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, potwierdzającą, że Wykonawca wykonał należycie lub wykonuje należycie przynajmniej 1 (jedną) usługę przewozu o charakterze użyteczności publicznej w komunikacji miejskiej wartości minimum 8 000 000 PLN, przy czym powyższa wartość usługi musi być osiągnięta w ciągu maksymalnie 1 (jednego) roku świadczenia usługi. Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku należy: W JEDZ podać informację o wykonanych lub wykonywanych usługach przewozu osób w ramach komunikacji miejskiej w zakresie publicznego transportu zbiorowego z podaniem informacji wymaganych w opisanym warunku oraz na wezwanie dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie.III.2) Warunki dotyczące zamówienia III.2.1) Informacje dotyczące określonego zawodu Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawoduIII.2.2) Warunki realizacji umowy: 1. Warunki realizacji umowy określone w SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian w umowie na warunkach określonych w SIWZIII.2.3) Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia Obowiązek podania imion i nazwisk oraz kwalifikacji zawodowych pracowników wyznaczonych do wykonania zamówienia

Wadium 1. Wadium w wysokości 700 000,00 PLN (siedemset tysięcy złotych 00/100 groszy) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Zamawiający żądać będzie od Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia

Osoba do kontaktu Oficjalna nazwa: Zarząd Transportu Miejskiego w Kielcach

Adres pocztowy: ul. Głowackiego 4

Miejscowość: Kielce

Kod NUTS: PL721 Kielecki

Kod pocztowy: 25-368

Państwo: Polska

Osoba do kontaktów: Agnieszka Liszka

E-mail: [email protected]

Tel.: +48 413431593

Faks: +48 413444732

Adresy internetowe:

Główny adres: www.ztm.kielce.pl

Adres profilu nabywcy: www.ztm.kielce.pl

Wymagany termin realizacji zamówienia Okres obowiązywania zamówienia:

Okres w miesiącach: 24

Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie

Miejsce i termin składania ofert Zarząd Transportu Miejskiego w Kielcach

25-368 Kielce

ul. Głowackiego 4

2020-12-08

Sposób składania ofert

Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji Zarząd Transportu Miejskiego w Kielcach

25-368 Kielce

ul. Głowackiego 4

2020-12-08

Termin związania ofertą Okres w miesiącach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)

Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIE

oferty częściowe: NIE

Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia

Uwagi VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nieVI.2) Informacje na temat procesów elektronicznych Stosowane będą płatności elektroniczneVI.3) Informacje dodatkowe: 1.Postępowanie prowadzone jest w oparciu o zapisy art. 24aa ust. 1 ustawy Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W postępowaniu mają zastosowanie podstawy wykluczenia Wykonawcy których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13,14, 21 i 23, oraz ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy Pzp.VI.4) Procedury odwoławcze VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby OdwoławczejAdres pocztowy: ul. Postępu 17aMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaE-mail: [email protected].: +48 224587801Faks: +48 224587800Adres internetowy: www.uzp.gov.plVI.4.3) Składanie odwołań Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: 1. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy. 2. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania. 3. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej, podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu. 4. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 5. Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 zdanie drugie ustawy albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób. 6. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, także wobec postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wnosi się w terminie10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej. 7. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt 5 i 6. wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia. 8. Jeżeli Zamawiający mimo takiego obowiązku nie przesłał Wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej odwołanie wnosi się nie później niż w terminie: a) 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia; b) 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli Zamawiający nie opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia. 9. W przypadku wniesienia odwołania po upływie terminu składania ofert bieg terminu związania ofertą ulega zawieszeniu do czasu ogłoszenia przez Krajową Izbę Odwoławczą orzeczenia. 10. Wykonawca może zgłosić przystąpienie do postępowania odwoławczego w terminie 3 dni od dnia otrzymania kopii odwołania, wskazując stronę, do której przystępuje i interes w uzyskaniu rozstrzygnięcia na korzyść strony, do której przystępuje. Zgłoszenie przystąpienia doręcza się Prezesowi Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu, a jego kopię przesyła się Zamawiającemu oraz Wykonawcy wnoszącemu odwołanie. 11. Wykonawcy, którzy przystąpili do postępowania odwoławczego, stają się uczestnikami postępowania odwoławczego, jeżeli mają interes w tym, aby odwołanie zostało rozstrzygnięte na korzyść jednej ze stron. 12. Zamawiający lub odwołujący może zgłosić opozycję przeciw przystąpieniu innego Wykonawcy nie później niż do czasu otwarcia rozprawy. 13. Jeżeli koniec terminu do wykonania czynności przypada na sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy, termin upływa dnia następnego po dniu lub dniach wolnych od pracy. 14. W sprawach nie uregulowanych w pkt 26 w zakresie wniesienia odwołania i skargi mają zastosowanie przepisy art. 179 – 198 ustawy.VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań Oficjalna nazwa: Deprtament Odwołań Urząd Zamówień PublicznychAdres pocztowy: ul. Postępu 17aMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaE-mail: [email protected].: +48 224587801Faks: +48 224587800Adres internetowy: http://www.uzp.gov.plVI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26/10/2020Link do ogłoszenia: https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:518228-2020:TEXT:PL:HTML&src=0

Data dodania 2020-10-30