Oborniki: Obsługa gminnych przewozów pasażerskich
Przetargi
Branża Transport:
autobusy, busy, przewoźnicy (osobowy)
Forma przetargu zapytanie o cenę
Dane organizatora Gmina Oborniki
64-600 Oborniki
ul. marsz. J. Piłsudskiego 76
Tel. +48 616559100
Fax. +48 616559101
E-mail [email protected]
Województwo wielkopolskie
Powiat obornicki
Treść zamówienia Obsługa gminnych przewozów pasażerskich
Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przez wykonawcę usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego na liniach komunikacyjnych organizowanych przez zamawiającego na terenie gminy Oborniki.
Specyfikacja Oficjalna nazwa: Gmina ObornikiKrajowy numer identyfikacyjny: 631258804Adres pocztowy: ul. marsz. J. Piłsudskiego 76Miejscowość: ObornikiKod NUTS: PL418 Poznański Kod pocztowy: 64-600Państwo: PolskaOsoba do kontaktów: Daria DziabasE-mail: [email protected].: +48 616559100Faks: +48 616559101Adresy internetowe: Główny adres: http://www.oborniki.plAdres profilu nabywcy: http://bip.umoborniki.nv.pl/m,64,zamowienia-publiczne.htmlInne wymagane dokumenty: 1. wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez wykonawcę do oferty w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu: 1) jednolity europejski dokument zamówienia (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 SIWZ). Uwaga: w zakresie części IV: Kryteria kwalifikacji, wykonawca może ograniczyć się do wypełnienia wyłącznie sekcji α tj. Ogólnego oświadczenia dotyczącego wszystkich kryteriów kwalifikacji, co pozwala wykonawcy na niewypełnianie dalszych pól odnoszących się do szczegółowych warunków udziału w postępowaniu określonych przez zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów składa jednolite dokumenty dotyczące tych podmiotów – zgodnie z art. 25a ust. 3 ustawy Pzp. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, jednolity dokument składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – zgodnie z art. 25a ust. 6 ustawy Pzp. 2. Wykaz innych oświadczeń lub dokumentów składanych przez wykonawcę do oferty: 1) Formularz ofertowy (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 IDW), 2) (jeżeli dotyczy) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 IDW) lub inne dokumenty udowadniające, że wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów tj. zawierające następujące informacje: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3) (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy reprezentant wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa). 3. Oświadczenie przekazywane przez wykonawcę w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacji z otwarcia ofert): 1) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 IDW). Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Przedmiotem tych zamówień będą usługi tożsame z usługami wymienionymi w opisie przedmiotu zamówienia tj. polegające na zwiększeniu pracy przewozowej (liczby wozokilometrów) w przypadku otwarcia nowej/ych lub modyfikacji istniejącej/ych linii komunikacyjnej/ych. Wielkość/zakres niniejszych zamówień nie przekroczy 5 % wartości szacunkowej zamówienia podstawowego. Zamówienia będą mogły zostać udzielone jeżeli: 1) zostaną udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, 2) zamówienia są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, 3) zamówienia zostaną udzielone po dokonaniu negocjacji z wykonawcą na podstawie odrębnie zawartej umowy/zlecenia.
CPV 60100000-9: Usługi w zakresie transportu drogowego
60112000-6 1: Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
Wymagania III.1) Warunki udziału III.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego Wykaz i krótki opis warunków: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia niniejszy warunek wówczas, jeżeli wykonawca posiada ważne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, o którym mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz.U. z 2019 r. poz. 2140 ze zm.) lub ważną licencję na wykonywanie transportu drogowego, o której mowa w art. 5 ust. 1 lub ust. 2 ustawy z dnia 5 kwietnia 2013 r. o zmianie ustawy o transporcie drogowym oraz ustawy o czasie pracy kierowców (Dz.U. z 2013 r. poz. 567, ze zm.). Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez wykonawcę na wezwanie zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu (dotyczy wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona): zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, o którym mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym lub licencja na wykonywanie transportu drogowego, o której mowa w art. 5 ust. 1 lub ust. 2 ustawy z dnia 5 kwietnia 2013 r. o zmianie ustawy o transporcie drogowym oraz ustawy o czasie pracy kierowców. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12–23 ustawy Pzp. Ponadto zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1, 4 i 8 ustawy Pzp. Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez wykonawcę na wezwanie zamawiającego w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia (dotyczy wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona): 1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie wykonawcy w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 15 tj. o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 IDW), 3) oświadczenie wykonawcy w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 22 ustawy Pzp tj. o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 IDW), 4) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, 5) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 6) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia niniejszy warunek wówczas, jeżeli posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2 000 000 PLN. Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez wykonawcę na wezwanie zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu (dotyczy wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona): informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć ww. dokumentu, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego warunku udziału w postępowaniu.III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia niniejszy warunek wówczas, jeżeli należycie wykonuje lub należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, usługę/usługi publicznego transportu zbiorowego w rozumieniu ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 2475 ze zm.), o łącznej liczbie realizowanych/zrealizowanych wozokilometrów minimum 400 000 (w tym jedna usługa obejmująca co najmniej 6 linii komunikacyjnych). Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez wykonawcę na wezwanie zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu (dotyczy wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona): wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 IDW), oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.III.2) Warunki dotyczące zamówienia III.2.2) Warunki realizacji umowy: Szczegółowe informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zostały opisane we Wzorze umowy (część III SIWZ). Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy. Zmiany te zostały szczegółowo opisane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – część III Wzór umowy tj. pod adresem: http://bip.umoborniki.nv.pl/m,64,zamowienia-publiczne.html
Wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium, w wysokości: 200 000,00 PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych). Szczegółowe informacje nt. wadium znajdują się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia tj. pod adresem: http://bip.umoborniki.nv.pl/m,64,zamowienia
Osoba do kontaktu Oficjalna nazwa: Gmina Oborniki
Krajowy numer identyfikacyjny: 631258804
Adres pocztowy: ul. marsz. J. Piłsudskiego 76
Miejscowość: Oborniki
Kod NUTS: PL418 Poznański
Kod pocztowy: 64-600
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Daria Dziabas
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 616559100
Faks: +48 616559101
Adresy internetowe:
Główny adres: http://www.oborniki.pl
Adres profilu nabywcy: http://bip.umoborniki.nv.pl/m,64,zamowienia-publiczne.html
Wymagany termin realizacji zamówienia Okres obowiązywania zamówienia:
Okres w miesiącach: 92
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
Miejsce i termin składania ofert Gmina Oborniki
64-600 Oborniki
ul. marsz. J. Piłsudskiego 76
2020-11-12
Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji Gmina Oborniki
64-600 Oborniki
ul. marsz. J. Piłsudskiego 76
2020-11-12
Termin związania ofertą Oferta musi zachować ważność do: 10/01/2021
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie Kryteria określone poniżejKryterium jakości – Nazwa: Jakość – wiek pojazdów / Waga: 25 %Kryterium jakości – Nazwa: Jakość – klimatyzacja w części pasażerskiej pojazdu / Waga: 10 %Kryterium jakości – Nazwa: Jakość – ubiór kierowców pojazdów / Waga: 5 %Cena – Waga: 60 %
Uwagi VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: takPrzewidywany termin publikacji kolejnych ogłoszeń: Rok 2027.VI.2) Informacje na temat procesów elektronicznych Akceptowane będą faktury elektroniczneStosowane będą płatności elektroniczneVI.3) Informacje dodatkowe: Inne wymagane dokumenty: 1. wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez wykonawcę do oferty w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu: 1) jednolity europejski dokument zamówienia (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 SIWZ). Uwaga: w zakresie części IV: Kryteria kwalifikacji, wykonawca może ograniczyć się do wypełnienia wyłącznie sekcji α tj. Ogólnego oświadczenia dotyczącego wszystkich kryteriów kwalifikacji, co pozwala wykonawcy na niewypełnianie dalszych pól odnoszących się do szczegółowych warunków udziału w postępowaniu określonych przez zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów składa jednolite dokumenty dotyczące tych podmiotów – zgodnie z art. 25a ust. 3 ustawy Pzp. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, jednolity dokument składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – zgodnie z art. 25a ust. 6 ustawy Pzp. 2. Wykaz innych oświadczeń lub dokumentów składanych przez wykonawcę do oferty: 1) Formularz ofertowy (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 IDW), 2) (jeżeli dotyczy) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 IDW) lub inne dokumenty udowadniające, że wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów tj. zawierające następujące informacje: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3) (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy reprezentant wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa). 3. Oświadczenie przekazywane przez wykonawcę w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacji z otwarcia ofert): 1) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 IDW). Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Przedmiotem tych zamówień będą usługi tożsame z usługami wymienionymi w opisie przedmiotu zamówienia tj. polegające na zwiększeniu pracy przewozowej (liczby wozokilometrów) w przypadku otwarcia nowej/ych lub modyfikacji istniejącej/ych linii komunikacyjnej/ych. Wielkość/zakres niniejszych zamówień nie przekroczy 5 % wartości szacunkowej zamówienia podstawowego. Zamówienia będą mogły zostać udzielone jeżeli: 1) zostaną udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, 2) zamówienia są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, 3) zamówienia zostaną udzielone po dokonaniu negocjacji z wykonawcą na podstawie odrębnie zawartej umowy/zlecenia.VI.4) Procedury odwoławcze VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Oficjalna nazwa: Krajowa Izba OdwoławczaAdres pocztowy: ul. Postępu 17AMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaE-mail: [email protected].: +48 224587801Faks: +48 224587800Adres internetowy: https://www.uzp.gov.plVI.4.3) Składanie odwołań Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: 1. Środki ochrony prawnej określone w niniejszym dziale przysługują wykonawcy a także innemu podmiotowi jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy Pzp. 2. Środkami ochrony prawnej są: odwołanie oraz skarga do sądu. 3. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy Pzp czynności zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy Pzp. 4. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania. 5. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej w postaci papierowej albo w postaci elektronicznej opatrzone odpowiednim własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 6. Odwołujący przesyła kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 7. Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować zamawiającego o niezgodnej z przepisami ustawy Pzp czynności podjętej przez niego lub zaniechaniu czynności, do której jest on zobowiązany na podstawie ustawy Pzp, na które nie przysługuje odwołanie. W przypadku uznania zasadności przekazanej informacji, zamawiający powtarza czynność albo dokonuje czynności zaniechanej, informując o tym wykonawców. Na czynności, te nie przysługuje odwołanie, z zastrzeżeniem ust. 4. 8. Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 zdanie drugie ustawy Pzp, albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób. 9. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu oraz postanowień SIWZ, wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia SIWZ na stronie internetowej. 10. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w ust. 8 i 9 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia. 11. Jeżeli zamawiający mimo takiego obowiązku nie przesłał wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej, odwołanie wnosi się nie później niż w terminie: 1) 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia, 2) 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli zamawiający nie opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia. 12. Odwołanie podlega rozpoznaniu, jeżeli nie zawiera braków formalnych oraz uiszczono wpis. 13. Przepisy dotyczące odwołania znajdują się w dziale VI Środki ochrony prawnej rozdział 2 Odwołanie, art. 180–198 ustawy Pzp. 14. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga wnoszona do sądu okręgowego, właściwego dla siedziby zamawiającego, wnoszona za pośrednictwem Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w terminie 7 dni od dnia doręczenia orzeczenia Krajowej Izby Odwoławczej. Przepisy dotyczące skargi znajdują się w dziale VI Środki ochrony prawnej Rozdział 3 Skarga do sądu, art. 198a – 198g ustawy Pzp.VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań Oficjalna nazwa: Urząd Zamówień PublicznychAdres pocztowy: ul. Postępu 17AMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaE-mail: [email protected].: +48 224587801Faks: +48 224587800Adres internetowy: https://www.uzp.gov.plVI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05/10/2020Link do ogłoszenia: https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:476620-2020:TEXT:PL:HTML&src=0
Data dodania 2020-10-09
Przejdź na początek ogłoszenia