Moderus Beta 205WrAs-MF 17 AC dla MPK Wrocław na testach
Moderus Beta 205WrAs-MF17 AC dla MPK Wrocław czyli dawny Protram 205WrAs przechodzi badania w Poznaniu– podał wykonawca modernizacji czyli Modertrans.
Wagon jest dokładnie sprawdzany po przeprowadzonym remonciekapitalnym. Do 2021 do Wrocławia trafi jeszcze 25 takich egzemplarzy. Dziękiprzeprowadzonemu remontowi i dołożeniu klimatyzacji przestrzeni pasażerskiejbędą mogły służyć pasażerom jeszcze wiele lat – wskazała poznańska firma.
Jak już pisaliśmy na łamach InfoTram.pl to wagon, któryuległ częściowemu spaleniu, a mimo to nie został zezłomowany. Po remoncie wrócina trasy.
Wartość umowy to 73.800.000,00 zł.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Protram 205 WrAs to trójczłonowy tramwaj z 22,04% niskiejpodłogi w środkowym członie. Napędzany jest przez 8 silników prądu przemiennegozaopatrzonych w układ falownikowy dający napięcie 400 V. Tramwaj posiadapołówkowy pantograf, wyświetlacze diodowe, piasecznice oraz klimatyzację kabinymotorniczego.
Po remoncie w Modertransie zmienił się, upodabniając doModerusów Beta.