Kaliska: Zakup autobusu z windą
Przetargi
Branża Samochody ciężarowe:
autobusy
Forma przetargu nieograniczony
Dane organizatora Gmina Kaliska
83-260 Kaliska
ul. Nowowiejska 2
Tel. 585 889 201
Fax. 585 889 206
E-mail [email protected]
WWW bip.kaliska.pl
Województwo pomorskie
Powiat starogardzki
Treść zamówienia Zakup autobusu z windą przystosowanego do przewozu 2 osób na wózku inwalidzkim
Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zakup pojazdu – autobusu z windą przystosowanego do przewozu min. 2 osób na wózku inwalidzkim. . Pojazd musi być kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych, zgodnie z niżej przedstawionymi wymaganiami: o ilość jednocześnie przewożonych osób (nie licząc kierowcy i pasażera)- minimum 14 osób na fotelach pasażerskich i 2 osoby na wózkach inwalidzkich, Wykonawca dostarczy wszystkie fotele przewidziane fabrycznie, o rodzaj nadwozia – autobus– 24 osobowy, o pojazd fabrycznie nowy, nieużytkowany, niewystawowy, o rok produkcji – min. 2020, o długość pojazdu – nie mniejsza niż 7,5 m, o wysokość przedziału pasażerskiego pojazdu – nie mniejsza niż 1,90 m, o szerokość pojazdu – nie mniejsza niż 2,1 m, o liczba drzwi- 4, w tym drzwi wejściowe do przedziału pasażerskiego po prawej stronie, przesuwne, sterowane elektrycznie, z obniżonym elektrycznie sterowanym stopniem, o autobus przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym min. 2 osób na wózku inwalidzkim, o winda elektryczna (kasetowa) wjazdowa dla wózków inwalidzkich, umieszczona z tyłu pojazdu, powierzchnia antypoślizgowa, urządzenie posiadające atest, o atestowane szyny do mocowania 2 wózków inwalidzkich, atestowane 2 komplety pasów do mocowania wózków inwalidzkich oraz zabezpieczające osoby niepełnosprawne na wózku, o rozmieszczenie siedzeń: dowolne z tym, że mocowanie do wózków inwalidzkich umieszczone z tyłu pojazdu, o siedzenia pasażerów: szybki montaż i demontaż szynowy (za wyjątkiem siedzenia kierowcy i pilota), o fotele pasażerów turystyczne z pełną regulacją wyposażone w zagłówki, podłokietniki i 3 – punktowe pasy bezpieczeństwa, w lewym rzędzie rozsuwane od strony przejścia, tapicerka foteli materiałowa z bokami z eco-skóry, stolik, siatka, rączki z tyłu, o fotel pilota: składane siedzisko w 3 punktowe pasy bezpieczeństwa, o fotel kierowcy z regulacją położenia i nachylenia wyposażony w 3 punktowe pasy bezpieczeństwa oraz podłokietnik, o ścianka działowa za fotelem kierowcy ze szkła hartowanego, o kolor – dowolny metalizowany (za wyjątkiem koloru białego), o typ silnika- diesel, o silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem, o pojazd musi spełniać wymagania normy emisji spalin – EURO 6, o pojemność silnika – nie mniejsza niż 1800 cm3 i nie większa niż 2500 cm3, o moc silnika – nie mniejsza niż 130 KM, o napęd na przednią oś, o skrzynia biegów automatyczna, o tachograf cyfrowy, o zegar cyfrowy, o tempomat, o webasto z programatorem, o dodatkowy akumulator, o luk dachowych spełniający funkcję wyjścia awaryjnego, o ABS, ESP, ASR, SRS, EBV, BAS, o wspomaganie układu kierowniczego, o regulowana kolumna kierownicy, o hamulce tarczowe wszystkich kół, o pakiet chrom: grill, kołpaki, o pojazd na felgach stalowych i oponach zimowych, o komplet kół letnich (felgi stalowe + opony letnie), o pełnowymiarowe koło zapasowe, o elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka boczne, o poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażerów, o elektrycznie opuszczane szyby przednie boczne, o przeszklone drzwi tylne dwuskrzydłowe, o dwoje drzwi w kabinie kierowcy z owiewkami na szybach, o podwójne, przyciemniane szyby boczne (fake panorama), o Izolacja dźwiękowo termiczna przedziału pasażerskiego, o przeszklone drzwi tylne dwuskrzydłowe, o wyłożenie ścian i słupków tapicerką miękką (kolor do ustalenia z Zamawiającym), o podłogi wykonane z wysokiej jakości wykładzin (imitacja drewnalinoleum- kolor do ustalenia), łatwe w utrzymaniu czystości, o sufit wyłożony miękkim materiałem (kolor do ustalenia), o podgrzewana przednia i tylna szyba, o światła do jazdy dziennej, o światła przeciwmgielne przednie i tylne, o trzecie światło hamowania, o pojazd musi być wyposażony w gaśnicę, apteczkę oraz trójkąt ostrzegawczy, o komplet pokrowców na siedzenia, o dywaniki gumowe w przedziale kierowcy, o badania techniczne oraz atesty na urządzenia – potwierdzające dostosowanie busa do transportu osób niepełnosprawnych, o dodatkowa barierka bezpieczeństwa przy wejściu do pojazdu o półki na bagaż po lewej i prawej stronie, o klimatyzacja z układem nadmuchu na kabinę kierowcy, o dodatkowa klimatyzacja dachowa z rozprowadzeniem dla każdego pasażera, o ogrzewanie konwertorowe niezależne od silnika, lewa i prawa strona, elektroniczna regulacja, o panele sterowania w płkach: klimatyzacja, głośnik, oświetlenie plus lampki pionowe, o centralne oświetlenie wnętrza, dodatkowe oświetlenie LED RGB ze ściemniaczem na pokrętło, o uruchomienie elektroniki po przekręceniu kluczyka, o główny wyłącznik mocy na fotelu kierowcy- do całości elektroniki, o drzwi boczne elektryczne sterowane zdalnie, wraz z oświetleniem nad wejściem uruchamiane wraz z drzwiami elektrycznymi, podgrzewana szyba, o podświetlone stopnie wejściowe, o dachowe światła obrysowe, o czujniki parkowania z tyłu i z przodu pojazdu, o immobiliser, o autoalarm, o centralny zamek z zabezpieczeniem – sterowany pilotem, o mikrofon chowany w desce rozdzielczej, o 2 DIN RADIO/CD/DVD/MP3/NAVI, o kamera cofania, o kamera boczna, o podgląd z kamer na monitorze TV przed kierownicą, o fartuchy przeciwbłotne kół (tzw. chlapacze), o młotek bezpieczeństwa do szyb i pasów 6 sztuk; o lewarek + klucz do kół, o oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu informujące o przewożeniu osób niepełnosprawnych oraz z logiem PFRON w formie naklejki magnetycznej. o wymagane dokumenty oferowanego pojazdu: Wykonawca powinien posiadać i przekazać Zamawiającemu wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa, umożliwiające rejestrację pojazdu z przeznaczeniem do przewozu osób niepełnosprawnych, pojazd musi być wyposażony odpowiednio do wymagań związanych z ubezpieczeniem AC, musi posiadać ubezpieczenie OC i AC oraz NW –pakiet ubezpieczeniowy minimum na rok. Wykonawca zapewni pakiet assistance dla sprzedanego pojazdu (minimalny limit 100.000 km) oraz długość holowania w przypadku awarii min. 200 km, oferowany pojazd musi posiadać Świadectwo Homologacji w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 marca 2013 r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep oraz ich przedmiotów wyposażenia lub części (Dz. U. z 2015 r., poz. 1475), karta gwarancyjna, instrukcja obsługi w języku polskim, inne wymagane prawem dokumenty pojazdu (faktura sprzedaży, przegląd – badanie techniczne oraz badanie stacji diagnostycznej potwierdzające, że po adaptacji samochód przystosowany jest do przewozu osób niepełnosprawnych zgodnie z wymogami przepisów ustawy prawo o ruchu drogowym), o gwarancja na podzespoły mechaniczne (obejmującej wszystkie elementy pojazdu, bez limitu kilometrów) – co najmniej 36 miesięcy, o gwarancji na perforację nadwozia (bez limitu kilometrów) – co najmniej 10 lat, o gwarancji na powłokę lakierniczą (bez limitu kilometrów) – co najmniej 36 miesięcy, o okresy wszystkich gwarancji liczone od dnia podpisania protokołu odbioru. Pojazd powinien być dostarczony przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego. Opony letnie i zimowe powinny być zalecane przez producenta pojazdu. Wykonawca zapewni bezpłatny przegląd zerowy pojazdu oraz zobowiąże się do świadczenia usług serwisowych przez okres min. 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru pojazdu przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, że na czas serwisu lub napraw gwarancyjnych trwających dłużej niż trzy dni Wykonawca lub autoryzowany serwis musi zapewnić pojazd zastępczy tej samej klasy. Poprzez serwis należy rozumieć okresowe przeglądy wynikające z dokumentów pojazdu oraz naprawy gwarancyjne. Przedmiot zamówienia opisują następujące nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień: KODY CPV: 34121000-1 Autobusy i autokary Dostarczony przez Wykonawcę pojazd winien posiadać komplet dokumentów do zarejestrowania zgodnie z przepisami obowiązującymi na terenie RP, na zasadach dopuszczenia do ruchu (faktura sprzedaży, przegląd – badanie techniczne oraz badanie stacji diagnostycznej) potwierdzające, że po adaptacji pojazd przystosowany jest do przewozu osób niepełnosprawnych zgodnie z wymogami przepisów ustawy prawo o ruchu drogowym. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia homologacji cząstkowych na wykonane prace oraz aktualny certyfikat systemu ISO obejmujący zakres zabudowy i modyfikacji pojazdu na zastosowane podzespoły/elementy dla osób niepełnosprawnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego sprzęt i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Podstawową formą wykazania, że urządzenia są równoważne lub charakteryzują się lepszymi parametrami jest przedstawienie szczegółowej specyfikacji technicznej. Wykonawca w dniu odbioru pojazdu ma obowiązek przedstawić odpowiednie certyfikaty. „Numer referencyjny:RR.271.10.2020.II
Specyfikacja bip.kaliska.pl
LINK do SIWZ http://bip.kaliska.pl/?id=1091
CPV 34121000-1: Autobusy i autokary
Wymagania III.3)WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Informacje dodatkowe III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Informacje dodatkowe III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa Określenie warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykaże się co najmniej 1 dostawą pojazdu odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. autobusu z windą przystosowanego do przewozu co najmniej 2 osób na wózku inwalidzkim. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony łącznie. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie Informacje dodatkowe: III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Tak Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji Nie III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: wykaz dostaw (potwierdzający spełnienie warunku udziału) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnych charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinni być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków – załącznik nr 4 do SIWZ, III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP wykaz urządzeń – załącznik nr 5 do SIWZ (Koniecznym jest podanie nazwy producenta, precyzyjnego i jednoznacznego typu urządzenia ). III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) – III.6) – oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych ( załącznik nr 8 do SIWZ), a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzi do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie to Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (informacja z otwarcia ofert). -formularz oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, -aktualne na dzień składania ofert, oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia z postępowania – załącznik nr 3 do SIWZ, -aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SIWZ . -zobowiązanie do oddania do dyspozycji zasobów – załącznik nr 6 do SIWZ, -stosowne pełnomocnictwo(a) – w przypadku gdy oferta jest podpisywana przez ustanowionego pełnomocnika do oferty winien być dołączony oryginał lub poświadczona przez notariusza za zgodność z oryginałem kopia stosownego pełnomocnictwa, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
Wadium 3000,00 zł
Osoba do kontaktu Gmina Kaliska
ul. Nowowiejska 2
83-260 Kaliska
Wymagany termin realizacji zamówienia Okres w miesiącach
Okres w dniach
Data rozpoczęcia
Data zakończenia 2020-12-11
Miejsce i termin składania ofert Gmina Kaliska
83-260 Kaliska
ul. Nowowiejska 2 11:00
2020-10-09
Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty częściowe: NIE
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie Kryteria Znaczenie cena 60,00 okres gwarancji na podzespoły mechaniczne 20,00 okres gwarancji na lakier 20,00
Uwagi Adres:Gmina Kaliska, ul. Nowowiejska 2, 83-260 KaliskaTermin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:Data: 2020-10-09godzina: 11:00III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) – III.6)- oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych ( załącznik nr 8 do SIWZ), a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzi do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie to Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (informacja z otwarcia ofert). -formularz oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, -aktualne na dzień składania ofert, oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia z postępowania – załącznik nr 3 do SIWZ, -aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SIWZ . -zobowiązanie do oddania do dyspozycji zasobów – załącznik nr 6 do SIWZ, -stosowne pełnomocnictwo(a) – w przypadku gdy oferta jest podpisywana przez ustanowionego pełnomocnika do oferty winien być dołączony oryginał lub poświadczona przez notariusza za zgodność z oryginałem kopia stosownego pełnomocnictwa, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
Data dodania 2020-09-29