Ostrów Maz: dostawa fabrycznie nowego autobusu 22+1+1

przetargi
28.09.2020 09:23

Przetargi

Branża Samochody ciężarowe:

autobusy

Forma przetargu nieograniczony

Dane organizatora Powiat Ostrowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu

07-300 Ostrów Mazowiecka

ul. 3 Maja 68

Tel. 29 645 71 00

Fax. 29 645 71 01

E-mail [email protected]

WWW www.powiatostrowmaz.pl/479-5582d219a3cb6.htm

Województwo mazowieckie

Powiat ostrowski

Treść zamówienia Zakup autobusu

Oryginalna treść ogłoszenia

Opis zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego autobusu 22+1+1 – osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 2 stanowiska na wózki inwalidzkie, na potrzeby Zespołu Szkół Specjalnych w Starym Lubiejewie – rok produkcji 2020. Autobus musi posiadać certyfikaty zgodności z normami CE, spełniać wymagania przepisów prawa, w szczególności wymagania ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 2020 r. poz. 110 ze zm.) oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm.), posiadać świadectwo/świadectwa zgodności WE wraz z oświadczeniem zawierającym dane i informacje o pojeździe niezbędne do rejestracji i w ewidencji pojazdu, o których mowa w art. 72 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo o ruchu drogowym, z których będzie wynikać dopuszczenie pojazdu do ruchu jako autobus przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 2 osoby na wózku inwalidzkim. 2. Dane techniczne: 1) komplet dokumentów homologacji pojazdu bazowego wraz z homologacją II etapu (pojazd kompletny) na pojazd typu autobus przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, wydaną przez firmę zabudowującą; 2) moc silnika: minimum 140 kW (190 KM); 3) pojemność silnika: od 2800 cm3 do 3000 cm3; 4) manualna skrzynia biegów: 6 biegowa; 5) typ silnika: diesel; 6) europejski standard spalin, według wartości dopuszczalnych normą Euro 6 – załącznik I tabela 2 rozporządzenia (WE) nr 715/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 20 czerwca 2007 r, w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych (Euro 5 i Euro 6) oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów; 7) długość pojazdu: maksymalnie 7900 mm; 8) wysokość pojazdu wraz z klimatyzacją: maksymalnie 2900 mm; 9) szerokość z rozłożonymi lusterkami: maksymalnie 2400 mm; 10) dopuszczalna masa całkowita: maksymalnie 5500 kg; 11) rozstaw osi: minimum 4300 mm; 12) kolor: srebrny. 3. Wymagane wyposażenie: 1) poduszka powietrzna kierowcy; 2) poduszka powietrzna pasażera; 3) centralny zamek; 4) zabezpieczenie przeciw kradzieżowe: minimum immobiliser; 5) regulacja wysokości fotela kierowcy; 6) zagłówki dla foteli kierowcy i pasażerów; 7) fotel kierowcy i pasażera obok kierowcy z podłokietnikiem; 8) elektryczne sterowanie lusterek bocznych; 9) elektrycznie składane lusterka boczne; 10) układ hamulcowy z systemem ABS, ASR; 11) asystent hamowania BAS lub równoważny; 12) asystent ruszania na wzniesieniu; 13) wspomaganie układu kierowniczego; 14) kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach; 15) drzwi przesuwane boczne z prawej strony, sterowane elektrycznie; 16) elektrycznie wysuwany stopień przy drzwiach bocznych przesuwnych, o wymiarach minimum 1115×285 mm; 17) oświetlenie stopnia wejściowego przy drzwiach przesuwnych; 18) szyby otwierane elektrycznie w drzwiach przednich (kierowcy i pasażera); 19) osłona przeciwsłoneczna dla kierowcy i pasażera; 20) tapicerka na siedzeniach ekoskóra w kolorze szarym; 21) pozostała tapicerka materiałowa w kolorze ciemnoszary łatwa w czyszczeniu z izolacją termiczną i dźwiękową; 22) podłoga płaska pokryta wykładziną antypoślizgową, w kolorze szarym lub czarnym; 23) siedzenie kierowcy i pasażera komfortowe; 24) mocowanie foteli na listwach (szybki demontaż, przesuw foteli); 25) ogrzewanie niezależne od silnika; 26) 2 stanowiska wózka inwalidzkiego, pasy do kotwiczenia wózka i pas biodrowy dla pasażera na wózku; 27) komplet pasów do mocowania wózka inwalidzkiego do szyn podłogowych; 28) najazdy do załadunku wózka inwalidzkiego; 29) fotele uchylno-rozsuwne z podłokietnikiem od strony przejścia; 30) fotele pasażerów z pasami 2 punktowymi; 31) fotele podwójne z przesuwem bocznym; 32) barierki i oznakowanie samochodu, poręcze, młotki bezpieczeństwa + dodatkowa gaśnica; 33) szyby przyciemniane (w kolorze czarnym); 34) szyba tylna ogrzewana; 35) tachograf; 36) szybkościomierz ze skalą w kilometrach; 37) ogranicznik prędkości (100 km/h); 38) półki na bagaż podręczny z kanałem klimatyzacji, oświetleniem dzień i noc; 39) klimatyzacja półautomatyczna dla przedziału kierowcy; 40) klimatyzacja dachowa półautomatyczna min 10 kW dla przedziału pasażerskiego; 41) kaseta z indywidualnym nawiewem i oświetleniem; 42) instalacja głośnikowa + głośniki w części pasażerskiej; 43) 2 gniazda USB na desce rozdzielczej dla kierowcy; 44) szyberdach mechaniczny – wyjście awaryjne; 45) lusterko wsteczne wewnętrzne; 46) drzwi tylne dwuskrzydłowe przeszklone; 47) kamera parkowania z tyłu; 48) radio z kolorowym dotykowym wyświetlaczem współpracujące z kamerą cofania; 49) monitor 17″; 50) wskaźnik poziomu oleju na zimnym silniku; 51) sygnał niezapiętego pasa bezpieczeństwa dla fotela kierowcy i pasażera; 52) lampy przeciwmgielne z funkcją doświetlenia zakrętów; 53) chlapacze przednie i tylne; 54) ogumienie 205/75 R16 C; 55) zestaw narzędzi, koło zapasowe; 56) opony letnie w standardzie plus komplet opon zimowych wraz z felgami; 57) hak. 4. Wymagania gwarancyjne: 1) minimum 12 lat gwarancji na perforację nadwozia; 2) gwarancja serwisowa od 24 do 60 miesięcy; 3) bezpłatny pakiet przeglądów w ASO producenta pojazdu bazowego przez okres co najmniej 6 lat. 5. Wykonawca razem z przedmiotem zamówienia dostarczy zamawiającemu komplet kluczy oraz komplet dokumentów niezbędnych do zarejestrowania i ubezpieczenia autobusu, instrukcję obsługi w języku polskim, kartę pojazdu, książkę gwarancyjną w języku polskim, świadectwo/świadectwa zgodności WE wraz z oświadczeniem zawierającym dane i informacje o pojeździe niezbędne do rejestracji i w ewidencji pojazdu, o których mowa w art. 72 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo o ruchu drogowym, z których będzie wynikać dopuszczenie pojazdu do ruchu jako autobus przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 2 osób na wózku inwalidzkim, książkę przeglądów serwisowych w języku polskim, a także wszelkie inne dokumenty pozwalające zamawiającemu na korzystanie z przedmiotu zamówienia, zgodnie z prawem oraz zgodnie z jego przeznaczeniem. 6. Zamawiający dokona odbioru od wykonawcy przedmiotu zamówienia protokołem zdawczo-odbiorczym w siedzibie wykonawcy. W ciągu trzech dni od dokonania odbioru przedmiotu zamówienia zamawiający dokona formalności związanych z zarejestrowaniem i ubezpieczeniem pojazdu. W tym czasie wykonawca obowiązany jest do nieodpłatnego przechowania przedmiotu zamówienia. 7. Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić bezpłatnie szkolenie dla wyznaczonego pracownika Zespołu Szkół Specjalnych w Starym Lubiejewie w zakresie eksploatacji przedmiotu zamówienia w dniu dokonania odbioru przedmiotu zamówienia. 8. Wykonawca zobowiązuje się do każdorazowego przyjazdu do zamawiającego w ramach serwisu w czasie 72 godzin od momentu zgłoszenia usterki (telefonicznie, faksem, e-mailem). Jeżeli niemożliwa będzie natychmiastowa naprawa usterki, obie strony ustalą termin jej usunięcia adekwatny do jej skali. Transport pojazdu podlegającego naprawie gwarancyjnej w punkcie serwisowym będzie odbywać się na koszt wykonawcy. 9. Miejsce serwisowania pojazdu powinno być zlokalizowane maksymalnie do 150 km od siedziby zamawiającego. 10. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawcę rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub wyższe parametry niż określone przez zamawiającego, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. 11. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wskazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania zamawiającego. „Numer referencyjny:SRP.IZP.272.21.2020

Specyfikacja www.powiatostrowmaz.pl

LINK do SIWZ http://www.powiatostrowmaz.pl/479-5582d219a3cb6.htm

CPV 34121000-1: Autobusy i autokary

34120000-4: Pojazdy silnikowe do transportu 10 lub więcej osób

Wymagania III.3)WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Określenie warunków: Informacje dodatkowe III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna Określenie warunków: Informacje dodatkowe III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dostarczył minimum dwa autobusy/busy do przewozu osób niepełnosprawnych o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto każdy. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli każdy z wykonawców dostarczył co najmniej jeden autobus/bus do przewozu osób niepełnosprawnych o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto każdy. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie Informacje dodatkowe: III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Tak Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji Nie III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej – wykaz dostaw, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy – druk wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) – III.6) 1. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcjum): 1) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia składa każdy z wykonawców oddzielnie; 2) pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. 2. W przypadku powoływania się na zasoby podmiotu trzeciego zobowiązanie tego podmiotu do udostępnienia swoich zasobów, zawierające: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; – druk zobowiązania stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Oświadczenie zawierające szczegółowe parametry techniczne oraz zestawienie wyposażenia autobusu zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Autobus musi spełniać minimalne wymagania określone przez zamawiającego – oświadczenia stanowi załącznik do oferty. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, (tj. informacji dotyczącej kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; firmy oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty; cen, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach) przekaże zmawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku wykonawców występujących wspólnie oświadczenie musi złożyć każdy z wykonawców oddzielnie. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – druk oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 5. RODO. Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) zamawiający informuje, że: 1) administratorem Państwa danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Ostrowi Mazowieckiej, adres: ul. 3 Maja 68, 07-300 Ostrów Mazowiecka; 2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: [email protected]; 3) administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; 4) dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także podmiotom, z którymi administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych). Odbiorcami danych będą także osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Pzp); 5) administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej; 6) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 7) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 8) Zamawiający na podstawie art. 8a pkt 5 ustawy Pzp informuje o ograniczeniach: a) w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; b) wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; c) w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że: 1) Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres wskazany w ustawie Pzp albo w przypadku zamówień realizowanych w ramach projektów (np. współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej) przez okres wskazany w wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków; 2) przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego; 3) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do realizacji ww. celu. Konsekwencje niepodania danych określa ustawa Pzp; administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe.

Wadium Nie

Osoba do kontaktu Powiat Ostrowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu

ul. 3 Maja 68

07-300 Ostrów Mazowiecka

Wymagany termin realizacji zamówienia Okres w miesiącach

Okres w dniach

Data rozpoczęcia

Data zakończenia 2020-12-10

Miejsce i termin składania ofert Powiat Ostrowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu

07-300 Ostrów Mazowiecka

ul. 3 Maja 68

2020-09-28

Sposób składania ofert

Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji

Termin związania ofertą okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIE

oferty częściowe: NIE

Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie Kryteria Znaczenie cena 60,00 okres gwarancji serwisowej 40,00

Uwagi Adres:ul. 3 Maja 68, 07-300 Ostrów MazowieckaTermin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:Data: 2020-09-28godzina: 09:00III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) – III.6)1. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcjum): 1) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia składa każdy z wykonawców oddzielnie; 2) pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. 2. W przypadku powoływania się na zasoby podmiotu trzeciego zobowiązanie tego podmiotu do udostępnienia swoich zasobów, zawierające: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; – druk zobowiązania stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Oświadczenie zawierające szczegółowe parametry techniczne oraz zestawienie wyposażenia autobusu zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Autobus musi spełniać minimalne wymagania określone przez zamawiającego – oświadczenia stanowi załącznik do oferty. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, (tj. informacji dotyczącej kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; firmy oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty; cen, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach) przekaże zmawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku wykonawców występujących wspólnie oświadczenie musi złożyć każdy z wykonawców oddzielnie. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – druk oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 5. RODO. Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) zamawiający informuje, że: 1) administratorem Państwa danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Ostrowi Mazowieckiej, adres: ul. 3 Maja 68, 07-300 Ostrów Mazowiecka; 2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: [email protected]; 3) administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; 4) dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także podmiotom, z którymi administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych). Odbiorcami danych będą także osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Pzp); 5) administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej; 6) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 7) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 8) Zamawiający na podstawie art. 8a pkt 5 ustawy Pzp informuje o ograniczeniach: a) w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; b) wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; c) w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że: 1) Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres wskazany w ustawie Pzp albo w przypadku zamówień realizowanych w ramach projektów (np. współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej) przez okres wskazany w wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków; 2) przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego; 3) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do realizacji ww. celu. Konsekwencje niepodania danych określa ustawa Pzp; administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe.

Data dodania 2020-09-17

Przejdź na początek ogłoszenia