Lipsko: Zakup autobusu 20-miejscowego + kierowca
Przetargi
Branża Samochody operacyjne:
ambulanse
Samochody osobowe:
z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych
Forma przetargu nieograniczony
Dane organizatora Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Hucie
27-300 Lipsko
Huta 3
Tel. 483 771 026
Fax. 483 771 026
E-mail [email protected]
WWW soswhuta.szkolnastrona.pl/bip/
Województwo mazowieckie
Powiat lipski
Treść zamówienia Zakup autobusu 20-miejscowego + kierowca
Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup autobusu 20 osobowego + kierowca przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym dwa stanowiska do kotwiczenia wózka inwalidzkiego na rzecz Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Hucie, 27-300 Lipsko, Huta 3. Zakup autobusu jest dofinansowany ze środków PFRON w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami II” w obszarze D. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Zastosowane w specyfikacji określenie przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia, należy rozumieć je jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem „lub równoważny” pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Szczegółowe obowiązki wykonawcy w zakresie realizacji niniejszego zamówienia określa wzór umowy – Załącznik nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Dostarczony autobus ma spełniać wymogi dyrektywy 2009/33/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 23 kwietnia 2009 r. w sprawie promowania ekologicznie czystych i energooszczędnych pojazdów transportu drogowego (Dz. Urz. UE L 120 z dnia 15.05.2009) w zakresie czynników energetycznych i oddziaływania na środowisko podczas cyklu użytkowania pojazdu: zużycia energii, emisji CO2 oraz emisji NOx, MNHC i cząstek stałych, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. 3. Wykonawca zobowiąże się do przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych wynikających z RODO1), i w związku z tym, do złożenia oświadczenia o treści: „Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.* 1) rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016, str. 1). „Numer referencyjny:1/SOSW/2020
Specyfikacja http://soswhuta.szkolnastrona.pl/bip/
LINK do SIWZ http://soswhuta.szkolnastrona.pl/bip/
CPV 34121000-1: Autobusy i autokary
Wymagania III.3)WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Określenie warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu warunków udziału w postępowaniu. Informacje dodatkowe Zamawiający nie dokonuje opisu warunków udziału w postępowaniu. III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna Określenie warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu warunków udziału w postępowaniu. Informacje dodatkowe Zamawiający nie dokonuje opisu warunków udziału w postępowaniu. III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa Określenie warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Informacje dodatkowe: Zamawiający nie dokonuje opisu warunków udziału w postępowaniu. III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp) III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Tak Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji Nie III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów dotyczących: 1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2. Zamawiający w sytuacji gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów określonych w art. 22a ustawy żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych powyżej. III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: nie dotyczy III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: nie dotyczy III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP nie dotyczy III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) – III.6) 1) Formularz oferty – zgodnie z treścią zał. nr 1 do SIWZ, 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), 3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (jeżeli dotyczy).
Wadium Nie
Osoba do kontaktu Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Hucie
Huta 3
27-300 Lipsko
Wymagany termin realizacji zamówienia Okres w miesiącach
Okres w dniach 42
Data rozpoczęcia
Data zakończenia
Miejsce i termin składania ofert Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Hucie
27-300 Lipsko
Huta 3, 09:30
2020-09-15
Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie Kryteria Znaczenie Cena 60,00 Termin wykonania zamówienia 40,00
Uwagi Adres:Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Hucie, Huta 3, 27-300Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:Data: 2020-09-15godzina: 09:30III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) – III.6)1) Formularz oferty – zgodnie z treścią zał. nr 1 do SIWZ, 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), 3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (jeżeli dotyczy).
Data dodania 2020-09-08
Przejdź na początek ogłoszenia