Trzy oferty na modernizację wagonów Z1A/B
Trzy oferty zostałyzłożone w przetargu na wykonanie naprawy okresowej na 5-tym poziomie utrzymaniaz zachowaniem zasadniczych parametrów eksploatacyjnych oraz przeglądu na 3-cimpoziomie utrzymania 40 wagonów osobowych typu Z1A/Z1B/Z1B PRM.
Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 części:
1) część 1 przedmiotu zamówienia – wykonanie naprawyokresowej na 5-tym poziomie utrzymania z zachowaniem zasadniczych parametróweksploatacyjnych oraz przeglądu na 3-cim poziomie utrzymania 8 wagonówosobowych typu Z1A;
Tu oferty złożyły dwie firmy z Bydgoszczy:
Modern Train z ceną 43.965.120,00 zł brutto, 60-dniowymterminem wykonania naprawy i 40 miesiącami gwarancji;
PESA w konsorcjum z ZNTK Mińsk Mazowiecki z ceną51.726.912,00 zł brutto, 60-dniowymterminem wykonania naprawy i 36 miesiącami gwarancji.
Szacunki zamawiającego to 34.587.600,00 zł brutto.
Po modernizacji mają to być wagony pierwszej klasy (typ Z1A) przedziałowe.
2) część 2przedmiotu zamówienia – wykonanie naprawy okresowej na 5-tym poziomieutrzymania z zachowaniem zasadniczych parametrów eksploatacyjnych orazprzeglądu na 3-cim poziomie utrzymania 26 wagonów typu Z1B;
Oferty złożyli:
Newag z ceną 166.296.000,00 zł brutto, 70-dniowym terminemwykonania naprawy i 36 miesiącami gwarancji;
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
PESA i ZNTK Mińsk Mazowiecki z ceną 158.678.364,00 złbrutto, 60-dniowym terminem wykonania naprawy i 36 miesiącami gwarancji.
Szacunki zamawiającego to 115.607.700,00 zł brutto.
Po modernizacji mają to być wagony drugiej klasy (typ Z1B) przedziałowe.
3) część 3przedmiotu zamówienia – wykonanie naprawy okresowej na 5-tym poziomie utrzymaniaz zachowaniem zasadniczych parametrów eksploatacyjnych oraz przeglądu na 3-cimpoziomie utrzymania 6 wagonów typu Z1B przystosowanych do przewozu osóbniepełnosprawnych.
Tu złożona została tylko jedna oferta, przez PESĘ i ZNTKMińsk Mazowiecki z ceną 40.566.384,00 zł brutto, 60-dniowym terminem wykonanianaprawy i 36 miesiącami gwarancji.
Szacunki zamawiającego to 26.678.700,00 zł brutto.
Po modernizacji mają to być wagony drugiej klasy osobowe z przedziałowymi przystosowanymi doprzewozu osób o ograniczonej możliwości poruszania się (PRM).
Wszystkiezłożone oferty przekraczając kosztorys PKP Intercity. Czekamy na decyzję.