Środa Śląska: Dostawa autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
Przetargi
Branża Samochody ciężarowe:
autobusy
Samochody osobowe:
z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych
Forma przetargu nieograniczony
Dane organizatora Powiat Średzki
55-300 Środa Śląska
ul. Wrocławska 2
Tel. 0-71 3175646(7)
Fax. 0-71 3175649
E-mail [email protected]
WWW bip.powiat-sredzki.pl
Województwo dolnośląskie
Powiat średzki
Treść zamówienia DOSTAWA AUTOBUSU PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia 1. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych. Rok produkcji – 2020. 2. Zakup dokonywany jest w ramach dofinansowania ze środków PFRON z programu „Program wyrównywania różnic między regionami III” w ramach obszaru D „Autobusem z domu do domu” na rzecz Środowiskowego Domu Samopomocy w Środzie Śląskiej z Filią w Piersnie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ p.n. „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” w tym: rodzaj pojazdu: autobus ilość miejsc 22 +1 kierowca / EURO VI / napęd tylnej osi / moc silnika min.190 km /, pojemność skokowa silnika min.2987 cm3/ min. dopuszczalna masa całkowita 5000 kg”Numer referencyjny:IZPO.272.14.2020
Specyfikacja bip.powiat-sredzki.pl (zakładka: Zamówienia publiczne – przetargi )
LINK do SIWZ http://bip.powiat-sredzki.pl
CPV 34121000-1: Autobusy i autokary
Wymagania III.3)WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Określenie warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku. Informacje dodatkowe III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna Określenie warunków: Zamawiający uzna, iż wykonawca spełni warunek, jeżeli potwierdzi, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, Informacje dodatkowe III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa Określenie warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie Informacje dodatkowe: III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Tak Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji Nie III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: 1) oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowe,j III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 1) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP 1) świadectwo zgodności. III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) – III.6) 1. wypełniony druk oferty (zał. nr 1. Nr 1A do SIWZ) 2. zaakceptowany projekt umowy
Wadium Nie
Osoba do kontaktu Powiat Średzki
ul. Wrocławska 2
55-300 Środa Śląska
Wymagany termin realizacji zamówienia Okres w miesiącach 4
Okres w dniach
Data rozpoczęcia
Data zakończenia
Miejsce i termin składania ofert Powiat Średzki
55-300 Środa Śląska
ul. Wrocławska 2, 10:00
2020-09-15
Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie Kryteria Znaczenie CENA 60,00 WIELKOŚĆ ZUŻYCIA ENERGII 20,00 WIELKOŚC EMISJI DWUTLENKU WĘGLA 20,00
Uwagi Adres:Powiat Średzki, ul. Wrocławska 2, 55-300 Środa Śląska , pok.101 – Punkt Obsługi Klienta Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:Data: 2020-09-11godzina: 10:00III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) – III.6)1. wypełniony druk oferty (zał. nr 1. Nr 1A do SIWZ) 2. zaakceptowany projekt umowy
Brak nr ogloszenia (2000-01-01)
Ogłoszenie nr 540170550-N-2020 z dnia 08-09-2020 r.
Środa Śląska:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 580647-N-2020
Data: 02/09/2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Powiat Średzki, Krajowy numer identyfikacyjny 93193476200000, ul. ul. Wrocławska 2, 55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 0-71 3175646(7), e-mail [email protected], faks 0-71 3175649.
Adres strony internetowej (url):
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 6
W ogłoszeniu jest: 1) świadectwo zgodności
W ogłoszeniu powinno być: —————
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.
Punkt: 6.2.
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert w postępowaniu: Data: 2020-09-11, godzina: 10:00
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert w postępowaniu: Data:2020-09-15, godzina: 10:00
Data dodania 2020-09-02
Ostatnia modyfikacja 2020-09-08