Polregio: Wykonywanie autobusowej komunikacji zastępczej
Dane organizatora Polregio Sp. z o.o. w Warszawie, ul. Kolejowa 1, 01-217 Warszawa; Lubelski Zakład w Lublinie
20-406 Lublin
Kolejowa 1, 01-217 Warszawa; Lubelski Zakład w Lublinie
Tel. +48 722340914
E-mail [email protected]
WWW https://polregio.pl/pl/przetargi-i-ogloszenia/zamowienia-publiczne/
Województwo lubelskie
Powiat lubelski + Lublin
Treść zamówienia Wykonywanie autobusowej komunikacji zastępczej na odcinkach: Lublin Gł. – Lublin Zemborzyce – Lublin Gł. – Lublin Gł. Szastarka – Lublin Gł.
Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie autobusowej komunikacji zastępczej na odcinkach: Lublin Gł. – Lublin Zemborzyce – Lublin Gł. – Lublin Gł. Szastarka – Lublin Gł. w związku z przerwą w ruchu na linii nr 68 i związanym z tym brakiem możliwości kursowania pociągów.
Przewidywana ilość kilometrów do przejechania w ramach autobusowej komunikacji zastępczej wynosi 13 790 kilometrów w tym na odcinkach:
1) Lublin Gł. – Lublin Zemborzyce – Lublin Gł. – 5 070 km (10 km pojedynczy przejazd);
2) Lublin Gł. – Szastarka – Lublin Gł. – 8720 km (80 km pojedynczy przejazd).
Specyfikacja Oficjalna nazwa: Polregio Sp. z o.o. w Warszawie, ul. Kolejowa 1, 01-217 Warszawa; Lubelski Zakład w Lublinie
Adres pocztowy: ul. Gazowa 4
Miejscowość: Lublin
Kod NUTS: PL814
Kod pocztowy: 20-406
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Grażyna Kłys
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 722340914Adresy internetowe:
Główny adres: www.polregio.pl
I.4) Procedury odwoławcze
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Oficjalna nazwa: Urząd Zamówień Publicznych
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
Tel.: +48 224587701Adres internetowy: www.uzp.gov.pl
LINK do SIWZ http://polregio.pl/pl/przetargi-i-ogloszenia/zamowienia-publiczne/
CPV 60172000-4: Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
Wymagania III.1) Warunki udziału
III.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego Wykaz i krótki opis warunków:
1.W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w Postępowaniu, na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12–23 (z zastrzeżeniem art. 133 ust. 4 ustawy Pzp) oraz ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, Wykonawca musi przedłożyć na wezwanie Zamawiającego:
1) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu;
2) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
3) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
4) odpis z właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru albo do ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 200 000,00 PLN.
III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
1. Wykonawca biorący udział w postępowaniu musi wykazać, że:
1) posiada zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, o którym mowa w art. 5 ustawy o transporcie drogowym ewentualnie ważną licencję na wykonywanie transportu drogowego osób;
2) dysponuje co najmniej 5 autobusami posiadającymi minimum 50 miejsc siedzących, posiadającymi sprawną klimatyzację/ogrzewanie w tym minimum jeden przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, dopuszczonymi do ruchu drogowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, posiadającymi aktualne ubezpieczenie OC i NNW kierowcy i pasażera wyprodukowanymi nie wcześniej niż w 2009 roku – każdy z nich;
3) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną umowę na usługę przewozu osób wg rozkładu jazdy o wartości brutto nie mniejszej niż 120 000,00 PLN brutto. W przypadku umów niezakończonych, Zamawiający weźmie pod uwagę wyłącznie wartość danej umowy w części faktycznie zrealizowanej, która będzie odpowiadać minimalnej wymaganej wartości brutto.
III.1.4) Obiektywne zasady i kryteria udziału
III.1.5) Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.1.6) Wymagane wadia i gwarancje:
1. Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie 2 000,00 PLN.
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.
3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy Zamawiającego: Santander Bank Polska S.A. numer konta: 79 1090 1375 0000 0001 3348 2370.
5. Zamawiający uzna wymóg wniesienia wadium w pieniądzu za spełniony, jeżeli kwota, o której mowa w ust. 1, najpóźniej w terminie składania ofert wpłynie na rachunek bankowy Zamawiającego.
6. Zamawiający uzna wymóg wniesienia wadium w formach innych niż pieniężna za spełniony, gdy wadium w formie określonej w art. 45 ust. 6 punkty 2–5 ustawy Pzp zostanie złożone w oryginale, nie później niż w terminie składania ofert (najpóźniej wraz z ofertą) w formie elektronicznej i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
III.1.7) Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
Wg załącznika nr 7 do SIWZ – wzór umowy.
III.1.8) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
III.2) Warunki dotyczące zamówienia
III.2.1) Informacje dotyczące określonego zawodu
III.2.2) Warunki realizacji umowy:
Wg załącznika nr 7 do SIWZ – wzór umowy.
III.2.3) Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia
Wadium 2 000,00 PLN
Osoba do kontaktu Oficjalna nazwa: Polregio Sp. z o.o. w Warszawie, ul. Kolejowa 1, 01-217 Warszawa; Lubelski Zakład w Lublinie
Adres pocztowy: ul. Gazowa 4
Miejscowość: Lublin
Kod NUTS: PL814
Kod pocztowy: 20-406
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Grażyna Kłys
E-mail: [email protected]
Tel.: +48 722340914Adresy internetowe:
Główny adres: www.polregio.pl
Wymagany termin realizacji zamówienia Okres obowiązywania zamówienia:
Okres w miesiącach: 1
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
Miejsce i termin składania ofert
20-406 Lublin
Kolejowa 1, 01-217 Warszawa; Lubelski Zakład w Lublinie
2020-04-27
Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
20-406 Lublin
Kolejowa 1, 01-217 Warszawa; Lubelski Zakład w Lublinie
2020-04-27
Termin związania ofertą Okres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie Kryteria określone poniżej
Cena
Uwagi VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2) Informacje na temat procesów elektronicznych
VI.3) Informacje dodatkowe:
VI.4) Procedury odwoławcze
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Oficjalna nazwa: Urząd Zamówień Publicznych
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
Tel.: +48 224587701Adres internetowy: www.uzp.gov.pl
VI.4.2) Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3) Składanie odwołań Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
1. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej, podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu.
2. Odwołanie wnosi się w terminie:
1) w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 zdanie drugie ustawy Pzp albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób;
2) 10 dni – wobec treści ogłoszenia o zamówieniu lub postanowień SIWZ – od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia SIWZ na stronie internetowej;
3) 10 dni – wobec czynności innych niż określone w pkt 1 i 2 – od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
3. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.
VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań Oficjalna nazwa: Urząd Zamówień Publicznych
Adres pocztowy: Postepu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
Tel.: +48 224587701Adres internetowy: www.uzp.gov.pl
VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 10/04/2020
Link do ogłoszenia: https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:177306-2020:TEXT:PL:HTML&tabId=0
Data dodania 2020-04-15
Przejdź na początek ogłoszenia