Lublin ruszy z promocją e-biletu
Lublinowi zależy na promocji elektronicznego biletu aglomeracyjnego. Urzędnicy chcą, aby to zadanie zrealizowała za nich specjalistyczna firma.
Ta ma być znaleziona poprzez zapytanie ofertowe. Cała kampania informacyjno-promocyjna ma zakończyć się do 31 sierpnia 2021 roku.
Promowanie biletu elektronicznego
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej nowego systemu elektronicznego biletu aglomeracyjnego współfinansowanego z projektu unijnego „Niskoemisyjna sieć komunikacji zbiorowej dla północnej części LOF wraz z budową systemu biletu elektronicznego komunikacji aglomeracyjnej” ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020.
Cele kampanii
Lublin postawił jasno określone cele jakie ma spełniać kampania, a wśród nich:
– poinformowanie odbiorców kampanii o wdrożeniu nowego systemu elektronicznego biletu aglomeracyjnego i o zmianach z tym związanych,
– promocja nowych form płatności za bilet komunikacji miejskiej,
– promocja aplikacji mobilnej,
– promocja nowej taryfy biletowej komunikacji miejskiej,
– promocja komunikacji miejskiej jako środka poruszania się po mieście i alternatywy dla samochodu osobowego,
– promocja projektu unijnego.
Zadania dla firmy
Do zadań wykonawcy należeć będzie:
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
– zaaranżowanie i wykonanie sesji zdjęciowej obrazującej poszczególne komponenty zrealizowane w ramach projektu unijnego,
– opracowanie koncepcji kreacyjnej kampanii informacyjno-promocyjnej dedykowanej komponentowi projektu unijnego tj. nowemu systemowi elektronicznego biletu aglomeracyjnego,
– druk materiałów promocyjnych – ulotek i plakatów,
– publikacja reklamy prasowej na łamach lokalnych dzienników (wydanie prasowe i internetowe),
– przygotowanie scenariusza 30 sekundowego spotu radiowego wraz z jego produkcją oraz emisją w lokalnych stacjach radiowych,
– zaprojektowanie, opracowanie i produkcja animacji do publikacji w Internecie: na profilu FB oraz stronach www (łącznie 4 filmiki w HD o długości od 30 do 60 sekund).
Otwarcie i ocena ofert
Firmy zainteresowane zamówieniem mogą składać oferty do dnia 17 kwietnia. Zamawiający wyróżnił dwa kryteria oceny ofert: cenę (60%) i termin opracowania koncepcji kreacyjnej (40%).
„