Nie było chętnych na wydzierżawienie dwóch szt-ów Kolejom Wielkopolskim
Wyczerpane zostałyzasoby raczkujących jeszcze na rynku pooli taborowym w segmencie pojazdówpasażerskich. Nie było chętnych na wydzierżawienie dwóch szt-ów dla KoleiWielkopolskich. Oferty nie złożyła Arriva, więc postępowanie unieważniono.
Przewoźnik liczył na pojazdy serii: 218Ma, 218Md, 223M bądź VT628.4.
Przypomnijmy ich specyfikację:
1) pojazdy muszą być wolne od wad,
2) pojazdy nie mogą być obciążone prawami osób trzecich,które ograniczałyby lub wyłączały wykonanie umowy oraz nie mogą stanowićprzedmiotu żadnego postępowania sądowego, egzekucyjnego lub administracyjnego,w wyniku którego nastąpiłoby lub mogłoby nastąpić jakiekolwiek ograniczeniatytułu prawnego do pojazdów,
3) pojazdy muszą spełniać wszystkie wymagania określone wSIWZ,
4) pojazdy muszą być sprawne technicznie,
5) wszystkie pojazdy muszą być tej samej serii,
6) dla pojazdów Wykonawca musi posiadać dokumentację DSU,
7) pojazdy muszą być kompatybilne i współpracujące międzysobą w zakresie trakcji wielokrotnej,
8) liczba członów pojedynczego zespołu – nie mniejsza niż 2człony,
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
9) pojazdy w okresie dzierżawy nie mogą podlegać wyłączeniemz eksploatacji przeglądu poziomu P4 i P5,
10) prędkość eksploatacyjna pojazdów – nie mniejsza niż 120km/h,
11) liczba miejsc nie mniejsza niż 200, w tym siedzących –nie mniejsza niż 120,
12) pojazdy muszą posiadać dopuszczenie UTK do poruszaniasię po torach PKP PLK S.A. (spełniają warunki określone dla danej serii wświadectwie typu lub zezwoleniu),
13) pojazdy muszą posiadać aktualne świadectwa sprawnościtechnicznej lub dokumenty umożliwiające wystawienie świadectwa sprawnościtechnicznej przez Zamawiającego,
14) pojazdy w okresie dzierżawy nie mogą podlegaćwyłączeniom z eksploatacji na wykonanie przeglądu P3 chyba, że Wykonawcazapewni pojazd zastępczy tej samej serii,
15) Wykonawca wyraża zgodę Zamawiającemu do samodzielnegowykonywania czynności utrzymania poziomu P1 i P2.
„