Lotos Kolej chce kupić wielosystemową lokomotywę
Lotos Kolej ogłosiłaprzetarg na dostawę fabrycznie nowej wielosystemowej lokomotywy elektrycznej.
Przedmiotem zamówienia jest zakup nowego taboru do przewozówintermodalnych, który ma na celu: zwiększenie udziału transportu kontenerowego wogólnych przewozach ładunków zamawiającego, promocję transportu intermodalnego,a tym samym przeniesienie części transportu drogowego na kolejowy, co przyczynisię do zmniejszenia uciążliwości transportu dla środowiska.
Przedmiotem postępowania zakupowego jest wyprodukowanie idostarczenie fabrycznie nowej wielosystemowej Lokomotywy elektrycznej wukładzie osi Bo'Bo', wyposażonej w systemy zasilania:
- 25 kV 50 Hz AC,
- 15 kV 16⅔ Hz AC,
- 3 kV DC
oraz posiadającej stosowne dopuszczenia do eksploatacji, wtym do prowadzenia pociągów na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, RepublikiFederalnej Niemiec oraz Republiki Czeskiej, a także zapewnienie utrzymaniatechnicznego Pojazdu, w okresie od daty odbioru Lokomotywy przez Zamawiającegodo końca udzielonej gwarancji oraz w okresie od zakończenia okresu gwarancyjnegodo momentu wyłączenia pojazdu na pierwszą naprawę 4 poziomu utrzymania, zgodniez dostarczoną wraz z pojazdem dokumentacją systemu utrzymania.
Zamówienie objęte niniejszym postępowaniem jestwspółfinansowane w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko2014 – 2020, Działanie 3.2 Rozwój transportu morskiego, śródlądowych drógwodnych i połączeń multimodalnych.
Oferty można składać do 15 kwietnia 2020 roku. Lokomotywapowinna zostać dostarczona do 31 grudnia 2021 roku.
Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawiekryteriów:
1. Całkowita cena zamówienia – zawierająca wszystkie kosztyniezbędne dla prawidłowego zrealizowania zamówienia, w tym wszczególności koszty dokumentacji, szkolenia, licencji, transportu, orazoznakowania lokomotywy. Cena oferty ma charakter ryczałtowy i obejmujewszystkie koszty towarzyszące wykonaniu obowiązków wynikających z umowy, w tymmiędzy innymi koszty wszelkich należności publicznoprawnych i opłat (m.in.)opłat celnych, jeżeli dostawa lokomotywy będzie podlegała obowiązkowiponiesienia takich opłat. Całkowita cena zamówienia oznacza wartość zamówienianetto w PLN (bez podatku VAT) wraz z niezbędnymi kosztami do jego wykonaniaoraz kosztami dodatkowymi.
2. Cena za przegląd 1 poziomu utrzymania w okresie gwarancjizawierająca koszt roboczogodzin, części zamiennych oraz materiałóweksploatacyjnych.
3. Cena za przegląd 2 poziomu utrzymania w okresie gwarancjizawierająca koszt roboczogodzin, części zamiennych oraz materiałóweksploatacyjnych.
4. Cena za przegląd 3 poziomu utrzymania w okresie gwarancjizawierająca koszt roboczogodzin, części zamiennych oraz materiałóweksploatacyjnych.
5. Cena ryczałtowa za 1 miesiąc Utrzymania Prewencyjnego iKorekcyjnego po okresie gwarancji (przy założeniu rocznego przebiegu Pojazdu napoziomie 170.000 km) zawierająca koszt roboczogodzin, części zamiennych orazmateriałów eksploatacyjnych.
Wagi kryteriów:
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
a) Całkowita cena zamówienia (Wc): 40% znaczenia
b) Koszt wykonania przeglądów 1 poziomu utrzymania w okresiegwarancji (Wk1):10% znaczenia,
c) Koszt wykonania przeglądów 2 poziomu utrzymania w okresiegwarancji (Wk2):10% znaczenia,
d) Koszt wykonania przeglądów 3 poziomu utrzymania w okresiegwarancji (Wk3):5% znaczenia.
e) Cena ryczałtowa za 1 miesiąc utrzymania prewencyjnego ikorekcyjnego po okresie gwarancji (przy założeniu rocznego limitu przejazdów napoziomie 170.000 km): (Wr): 35% znaczenia.
Ostateczna ocena zostanie wyrażona sumą punktów wyliczoną wgwzoru:
O = C+Kp+R
gdzie:
O – suma punktów wszystkich kryteriów, jakie otrzymarozpatrywana oferta,
C – oznacza ilość punktów jakie otrzyma rozpatrywana ofertaw kryterium „Całkowita cena zamówienia”,
Kp – oznacza sumę punktów jakie otrzyma rozpatrywana ofertaza kryteria „Koszt wykonania przeglądów 1, 2, 3 poziomu utrzymania w okresietrwania gwarancji”.
R – oznacza ilość punktów jakie otrzyma rozpatrywana ofertaza kryterium „Cena ryczałtowa za 1 miesiąc utrzymania prewencyjnego ikorekcyjnego po okresie gwarancji (przy założeniu rocznego limitu przejazdów napoziomie 170.000 km).”
„