Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Trapeze i Vatico chcą zająć się krakowskim SDIP-em

infotrans
12.02.2020 12:30

Zarząd Dróg Miasta Krakowa otrzymał dwie oferty w przetargu nieograniczonym na utrzymanie urządzeń i sieci związanych z tablicami SDIP na terenie miasta Krakowa.

Pochodzą one od:

  • Trapeze Poland Sp. z o. o. – 106 968,96 PLN,

  • Vatico Wacław Szczepanik – 103 910,40 PLN.

Kwota jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia to 110 000,00 PLN brutto. Oznacza to, że obie propozycje zmieściły się w budżecie zamawiającego. Umowa z wybranym wykonawcą zostanie podpisana na okres 6 miesięcy. Czekamy zatem na ostateczne formalności.

Zadania dla wykonawcy

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług utrzymania istniejących i zlokalizowanych na terenie miasta Krakowa urządzeń związanych z tablicami dynamicznej informacji pasażerskiej. Do prac utrzymaniowych ZDM zaliczył m.in.:

– powiadamianie zamawiającego o stwierdzonych przez wykonawcę awariach, uszkodzeniach, które nie były przedmiotem zgłoszenia ze strony zamawiającego,

– wysyłanie informacji do zamawiającego z lokalizacją i przyczyną awarii, uszkodzeń lub innych zdarzeń powodujących nieprawidłowości w działaniu tablic,

– wykonywanie w ramach napraw i usuwania uszkodzeń podmian uszkodzonych urządzeń na urządzenia rezerwowe,

– wykonywanie niezwłocznych napraw i usuwanie uszkodzeń stwierdzonych podczas przeglądów oraz konserwacji,

– powiadamianie określonych służb o usunięciu awarii, uszkodzeń i przywróceniu tablic do normalnej pracy,

– przeprowadzenie kontroli poprawności funkcjonowania po naprawach i konserwacjach,

– utylizację nieprzydatnych składników systemu powstałych z demontaży z przedmiotu zamówienia.

Czas reakcji

Naprawy awaryjne i likwidacje uszkodzeń, szkód winny być podejmowane najpóźniej w ciągu jednej godziny od zgłoszenia lub pozyskania wiadomości o awarii uszkodzeniu lub szkodzie i być zakończone: – w czasie do 2 godzin – podjęcie interwencji, pozyskanie informacji dotyczących niesprawności, stosowne zabezpieczenie w przypadku stwarzania przez tablicę zagrożenia dla innych, zabezpieczenie tablicy przed dalszą degradacją jeżeli taka może nastąpić,

– w czasie do 10 godzin – usunięcie usterki np.: wymiana komputera sterującego, wymiana kontrolera matrycy LED, matrycy LED, zasilacza, wymiana lub naprawa przycisku dla pieszych, listwy zaciskowej, wyprostowanie skrzywionego masztu, przekręconej tablicy itp.,

– w czasie do 48 godzin – uszkodzenie kabla zasilającego, ZZP, elementu łączności (moduł, kabel), wymiana szyby, wymiana całej tablicy, wymiana masztu nie wymagająca odtworzenia fundamentu, itp.