Dwóch chętnych na kontrole biletów w Nysie
W Nysie swoje kontrolerskie oferty złożyły dwie firmy: CP Windykacja i Rewizor.
Miejski Zakład Komunikacji w Nysie zaprosił potencjalnychwykonawców do udziału w postępowaniu, którego przedmiotem jest świadczenieusług dotyczących szeroko pojętej kontroli biletów w autobusach MZK.
Zamawiający znalazł dwie firmy, które są zainteresowane tym zamówieniem. Ofertyzostały złożone przez:
-
CP Windykacja Sp. z o.o. – cena 127577,80 PLNbrutto,
-
Rewizor Sp. z o.o. – cena 146247,00 PLN brutto.
Nie wiemy jaką kwotę na realizację zamówienia zamierza przeznaczyćMZK. Trudno więc wskazać, czy złożone propozycje odpowiadają cenowo założeniomzamawiającego. Umowa z wybranym wykonawcą ma być podpisana już niebawem, bo od1 lutego na okres 10 miesięcy.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Czynności kontrolne
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie kontroli biletów wautobusach MZK. Przez kontrole zamawiający rozumie wejście kontrolerów dopojazdu i sprawdzenie czy wszyscy pasażerowieznajdujący się w pojeździe posiadają ważne bilety osobowe, dokumentydające prawo do przejazdu ulgowego lub bezpłatnego, a także czy nie doszło donaruszenia przepisów o przewozie bagażu i czy nie doszło do nieuzasadnionegozatrzymania pojazdu. Kontrola obejmie również nakładanie opłat za przejazd bezważnego biletu. Zamawiający zwrócił szczególną uwagę na kontrole biletów dziecido 13 roku życia. Kontrolerzy powinni przeprowadzać takie kontrole zuwzględnieniem wrażliwości i psychiki dziecka, z zaleceniem przekazania opłatydodatkowej za brak ważnego biletu w zamkniętej kopercie adresowanej doopiekunów dziecka.
Kontrole, odwołania, windykacja
Kontrole mają być prowadzone przez 7 dni w tygodniu wgodzinach funkcjonowania komunikacji miejskiej. MZK zastrzegło sobie prawo dowskazania wykonawcy odcinków sieci komunikacji miejskiej, którą należy objąćszczególnym nadzorem kontroli biletów. Liczba kontroli w miesiącu nie może byćniższa niż 3000. Wykonawca będzie musiał zatrudnić minimum trzechkontrolerów oraz wyposażyć ich w sprzęt niezbędny do kontroli biletów. Doobowiązków firmy należy także zapewnienie punktu stacjonarnego do dokonywaniawpłat oraz składania reklamacji na terenie miasta Nysa oraz infolinii czynnej24 godziny. Firma będzie musiała prowadzić postępowania odwoławcze odnałożonych należności dodatkowych za przewóz. Do zadań wykonawcy należeć matakże prowadzenie procesu windykacji należności od dłużników oraz ewentualniewszczęcie postępowań sądowych.
„