Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

PKP Intercity ponawiają próbę kupienia 10 manewrówek

inforail
19.12.2019 06:45

PKP Intercityponownie próbują kupić 10 lekkich spalinowych lokomotyw manewrowych.

Przedmiotem zamówienia jest również przeszkolenie osóbwskazanych przez Zamawiającego w zakresie ich obsługi, a także dostawa wyprawki.

Zamawiający wymaga dostarczenia Pojazdów fabrycznie nowychtj. zbudowanych z fabrycznie nowych elementów, zespołów, podzespołów i części, dotychczasnie eksploatowanych, a także udzielenia gwarancji jakości na każdy z pojazdów(ich poszczególne elementy), ich oprogramowanie oraz sporządzoną dokumentację,o której mowa w Umowie, a także rękojmi na każdy pojazd, na okres co najmniej48 miesięcy.

W całym okresie gwarancji wymagane jest dotrzymanieminimalnego średniego współczynnika dostępności wszystkich dostarczonych pojazdóww każdym kwartale kalendarzowym na poziomie co najmniej 90 %.

Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia wterminie do 24 miesięcy od dnia udzielenia zamówienia (zawarcia umowy), adostawy pierwszego z pojazdów w terminie do 18 miesięcy od dnia udzieleniazamówienia (zawarcia umowy).

Oferty w przetargu można składać do 22 stycznia 2020 roku.

Kryteria wyboru stanowią:

Okres gwarancji i rękojmi – Waga: 15

Dodatkowe walory techniczne – Waga: 15

Wartość współczynnika dostępności technicznej – Waga: 10

Cena – Waga: 60.

Wymagane jest doświadczenie. Wykonawca musi wykazać, że wokresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okresprowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonałnaprawę (naprawy) lub dostawę (dostawy) lub modernizację/modernizacje łącznienie mniej niż 3 pojazdów trakcyjnych.

To kolejne podejście do zakupu lokomotyw manewrowych. W poprzednimprzetargu ofertę złożyła tylko czeska firma CZLoco. Jej oferta okazała sięjednak zbyt wygórowana. Za 10 lokomotyw Czesi żądali 83.502.585,00 zł netto, codaje 8.296.750,00 zł netto za jeden pojazd, podczas gdy szacunki zamawiającegookreślono na 61.500.000,00 zł brutto.