Biuro Obsługi Interesantów szczecińskiego ZDiTM po nowemu

infotrans
19.03.2019 12:45

W najbliższych dniachpoprawi się komfort osób, które mają do załatwienia sprawy w Zarządzie Dróg iTransportu Miejskiego.

Zakończył się remont BOI, po którym do dyspozycjimieszkańców będą dwa stanowiska bezpośredniej obsługi i obszerny hol z miejscemdo wypełnienia wniosku. Do tej pory w BOI do dyspozycji mieszkańców Szczecinabyło jedno okienko i mały stolik w niewielkim holu. Po zmianach bardziejkomfortowo będzie można załatwić wszelkie formalności i uzupełnić ewentualnedokumenty. Nowe stanowiska są zarówno dla osób obsługiwanych bezpośrednio jak ioczekujących na swoją kolej. Nowością jest również miejsce dla osóbniepełnosprawnych, które do tej pory mogły mieć problem z dostępem do okienka.

Panie w Biurze ObsługiInteresantów obierają każdego dnia setki telefonów i przyjmują około 120 pism -mówi Hanna Pieczyńska, rzecznik prasowy ZDiTM. Do tego dochodzi także pomoc bezpośrednia osobom, które przychodząosobiście w ZDiTM. Przyjęcie wniosku, pomoc w jego wypełnieniu, udzielenieinformacji – to tylko część obowiązków BOI. Po zmianach wzrośnie komfort iwydajność pracowników działu obsługi interesantów, ale przede wszystkim petencibędą mogli szybciej i wygodniej załatwić swoją sprawę, ponieważ do obsługibezpośredniej oddelegowane zostaną dwie, a nie jedna jak do tej pory, osoba –dodaje.

Biuro Obsługi Interesantów czynne jest w dni robocze wgodzinach od 7:30 – 15:30.