Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Pudła Flirtów dla Kolei Mazowieckich już w Siedlcach

inforail
28.02.2019 11:04

Pierwsze pudła doprodukcji pociągów FLIRT dla Kolei Mazowieckich przyjechały już do siedleckiegozakładu Stadler Polska, gdzie startuje ich zabudowa.

Pociągi są produkowane w ramach pierwszej umowy wykonawczejna sześć pięcioczłonowych elektrycznych zespołów trakcyjnych realizowanej wramach kontraktu ramowego na dostawę 71 pojazdów FLIRT zawartego w styczniu 2018r. Realizacja zamówienia przebiega zgodnie z planem. Pierwsze nowe pojazdywyruszą na szlaki z pasażerami już pod koniec bieżącego roku.

Ekonomiczne iekologiczne aluminiowe pudła pociągów FLIRT

Pudła pociągów FLIRT są wykonane z aluminium, dzięki czemusą lżejsze niż pudła stalowe, co przekłada się na niższe koszty eksploatacji.Niższa masa pojazdu to niższe zużycie energii, a także niższe koszty jegoutrzymania. Jednocześnie przy stosunkowo niewielkiej masie spełniają wszystkiewymagania europejskich standardów wytrzymałościowych (EN 12663) i zderzeniowych(EN15227).

Dostarczanie przyjaznych środowisku rozwiązań w dziedziniemobilności wykracza poza same środki transportu. To także ich zrównoważonaprodukcja. Stadler produkuje swoje pojazdy z zachowaniem najwyższych normzarządzania jakością i środowiskiem.

Pociągi FLIRT dlaKolei Mazowieckich

FLIRTy dla Kolei Mazowieckich to nowoczesne, lekkie,energooszczędne pociągi regionalne. Będą jednoprzestrzenne, klimatyzowane,wyposażone w urządzenia informacji wizualno-dźwiękowej i bezprzewodowy dostępdo internetu. Pociągi będą osiągały prędkość 160 km/h. Będą również wyposażonew wewnętrzny i zewnętrzy monitoring, platformę dla osób zniepełnosprawnościami, miejsce dla wózków inwalidzkich, dziecięcych i rowerów,nowoczesne toalety oraz interkom umożliwiający kontakt pasażera z maszynistą wsytuacji awaryjnej, a także defibrylatory AED. Wszystkie nowe pojazdy będąwyposażone w urządzenia ETCS (europejski system sterowania).