Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

HOP! to już nie HOP! tylko Air France HOP

infoair
07.02.2019 07:30

Linie Air France ogłosiły, że postanowiły zmienić nazwęhandlową swojej linii-córki, która wykonuje loty regionalne (trasy krajowe orazczęść tras europejskich). „HOP!” zmienia nazwę na „Air France HOP”.

Zmiana ma na celu wyraźniejsze powiązanie regionalnej ofertylotów z marką macierzystą Air France i wzmocnienie pozycji marki francuskiegoprzewoźnika. Dzięki nowemu oznakowaniu klienci nie będą mieli wątpliwości, żeusługę lotu świadczy Air France. Zmiana nazewnictwa jest kolejnym krokiem wprocesie upraszczania struktury organizacyjnej Grupy AIR FRANCE KLM.

Podobnie jak projekt dotyczący wcielenia marki JOON do AirFrance, zmiana dotycząca HOP! jest kolejnym krokiem w procesie upraszczaniastruktury organizacyjnej i portfela marek Grupy Air France KLM, aby zapewnićklientom większą przejrzystość i spójność z globalną ofertą handlową grupy.

Konsolidacja i przejrzystość

„To kolejny krok nadrodze do konsolidacji siły naszych marek oraz zwiększenia przejrzystości irozpoznawalności oferty Grupy Air France KLM. Siatka lotów krajowych orazprzeloty regionalne w Europie, obsługiwane aktualnie przez HOP!, mająfundamentalną wartość dla modelu biznesowego Air France i są integralną częściąoferty o historycznym znaczeniu. W obliczu działań konkurencji na rynku lotóweuropejskich, musimy wzmocnić nasza markę i pozycję poprzez uproszczenie ofertyi jej ściślejsze powiązanie z wartościami i atutami marki Air France.Jednocześnie chciałbym docenić zaangażowanie i profesjonalizm naszego personeluw HOP! Jestem przekonany, że wspólnie uczynimy markę Air France HOP lepiejrozpoznawalną i prawidłowo kojarzoną jako integralna część Air France.” -powiedział Benjamin Smith, prezes Grupy Air France KLM.

Podsumowując – uproszczone portfolio marek w Grupie AirFrance KLM ma zapewnić klientom większą przejrzystość oferowanych usług ispójność oferty. Od tej pory wszystkie działania komunikacyjne i marketingowelinii HOP! będą odbywały pod marką Air France HOP. Zmiana marki nie wpłynie naumowy pracowników zatrudnionych w spółce, a wszystkie loty dotychczas sprzedanena przeloty HOP! będą odbywały się bez zmian i żadnych utrudnień dla klientów.

Air France z KLM

Przypomnijmy, że Grupa Air France KLM opiera się na dwóchprzewoźnikach, o silnych markach – francuskim Air France i holenderskim KLM,które mają własne spółki do obsługi lotów regionalnych: Air France HOP i KLMCityhopper. Samoloty w tych barwach obsługują między innymi trasy do/zWarszawy, Gdańska, Krakowa i Wrocławia.

Dodatkowo w ramach Grupy działaprzewoźnik niskokosztowy pod marką Transavia, oferujący loty europejskie zportów bazowych we Francji i Holandii. Razem daje to jeden z największych sojuszy wtransporcie lotniczym o globalnym zasięgu.

W 2019 roku, Grupa oferuje pasażerompołączenia do 314 miast w 116 krajach,dysponując flotą 548 samolotów. Wubiegłym roku z jej usług skorzystało 101,4 mln pasażerów podróżując poprzez 2lotniska bazowe (tzw. hub): Paris-Charles de Gaulle i Amsterdam-Schiphol, zktórych obie linie wykonują dziennie do 2300 lotów.