Pruszkowski peron w pełni funkcjonalny. Ale prace trwają
Od czwartku (8listopada) pasażerowie na stacji w Pruszkowie mogą korzystać z obu krawędziperonowych. Pociągi mogą już przejeżdżać po torze w kierunku Warszawy.
Kontynuowane są prace w przejściu podziemnym i przyrenowacji wiaty. Pasażerowie mogą już korzystać z drugiej krawędzi peronu.Wykonawca skończył układanie i odbiór toru, dzięki czemu pociągi zatrzymują siępo obu stronach platformy. Prowadzone są prace przy renowacji zabytkowej wiaty.W tunelu kontynuowane są prace wykończeniowe, miedzy innymi układane sąinstalacje elektryczne.
Jak deklaruje wykonawca roboty z przejść podziemnych wPruszkowie oraz w Milanówku, Brwinowie, Parzniewie, Piastowie, Ursusie iWłochach pasażerowie skorzystają na początku przyszłego roku. Obecnie wobiektach kontynuowany jest montaż oświetlenia i nagłośnienia. Instalowane sąwindy. Po zakończeniu prac wykonawca uzyska niezbędne dokumenty.
24 września, po 12 miesiącach intensywnych pracmodernizacyjnych, na trasę pomiędzy Grodziskiem Mazowieckim a warszawąpowróciły pociągi pasażerskie. Podróżni korzystają z nowego przystanku wParzniewie. Kontynuowane są roboty na przystankach i stacji w Pruszkowie.
Prędkość składów pasażerskich, po uzyskaniu wszystkichdokumentów, zostanie podwyższona z 80 km/h do 120 km/h. Komunikację wPruszkowie poprawi nowy tunel drogowy. Zmodernizowana infrastruktura zapewniwysoki komfort podróży przez następnych kilkadziesiąt lat. Wartość inwestycjina linii Grodzisk Mazowiecki – Warszawa wynosi 285 mln zł.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Zakończenie wszystkich prac zgodnie z umową planowane jest wprzyszłym roku.Projekt „Prace na linii kolejowej Warszawa Włochy – GrodziskMazowiecki (linia nr 447)” jest współfinansowany przez Unię Europejską zInstrumentu „Łącząc Europę”.
„