ZTM Warszawa szuka firmy kontrolującej bilety na okres 2 lat
ZarządTransportu Miejskiego w Warszawie poszukuje podmiotu, który będzie kontrolowałbilety i uprawnienia pasażerów do korzystania z komunikacji publicznej wstolicy.
W tym celu ZTM ogłosił przetarg nieograniczony.Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa będzie świadczył usługi przez 2lata – od 1 grudnia 2018 roku do 30 listopada 2020 roku. Zamawiającyprzewidział możliwość udzielenia dodatkowego zamówienia (prawo opcji), któremoże polegać na przedłużeniu terminu świadczenia usług lub zwiększeniu podstawowejliczby roboczogodzin w okresie trwania umowy.
Zakreskontroli
Kontrole w środkach lokalnego transportu zbiorowegobędą przeprowadzane całodobowo w sposób ciągły i systematyczny, we wszystkiedni tygodnia, w tym soboty, niedziele i święta, za wyjątkiem 22 września, naliniach komunikacyjnych wskazanych przez zamawiającego, na obszarze 1. i 2.strefy biletowej, w godzinach funkcjonowania linii lokalnego transportuzbiorowego w mieście stołecznym Warszawie, przy pomocy pracowników wykonawcywyznaczonych do świadczenia usługi:
– w zmianach 8-godzinnych lub 12-godzinnych,
– tylko przez osoby zatrudnione przez wykonawcę napodstawie umowy o pracę zaakceptowane przez zamawiającego do wykonywaniausługi,
– w dni robocze 120 roboczogodzin dziennie przez: 10 kontrolerów biletów w systemie 2-zmianowym(12 godzin) lub − 15 kontrolerów biletów w systemie 3-zmianowym (8 godzin) nadobę, w tym jednego inspektora nadzoru na każdej zmianie od początku wdrożeniaprzedmiotu zamówienia,
– w soboty, niedziele i święta 168 roboczogodzindziennie przez: − 14 kontrolerów biletów w systemie 2-zmianowym (12 godzin) lub− 21 kontrolerów w systemie 3-zmianowym (8 godzin) na dobę, w tym jednegoinspektora nadzoru na każdej zmianie od początku wdrożenia przedmiotu zamówienia.
Maksymalna liczba godzin, w których realizowanybędzie przedmiot zamówienia wyniesie: w roku 2018 – 2960, w roku 2019 – 48840, wroku 2020 – 45096.
3 etapywdrożenia zamówienia
Zamawiający przewiduje wdrażanie przedmiotuzamówienia w trzech etapach:
– etap I – kontrole prowadzone będą: − w dni roboczeprzez 9 kontrolerów biletów na dobę w systemie 3-zmianowym (8 godzin) – tj. 72roboczogodziny dziennie − w weekendy i święta przez 12 kontrolerów biletów nadobę w systemie 3-zmianowym (8 godzin) – tj. 96 roboczogodzin dziennie. Terminwdrożenia – max 30 dni od dnia rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia,
– etap II – kontrole prowadzone będą: − w dni roboczeprzez 10 kontrolerów biletów na dobę w systemie 3-zmianowym (8 godzin) – tj. 80roboczogodzin dziennie, − w weekendy i święta przez 14 kontrolerów biletów nadobę w systemie 3-zmianowym (8 godzin) – tj. 112 roboczogodzin dziennie. Terminwdrożenia – max 60 dni od dnia rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia,
– etap III – kontrole prowadzone będą: − w dnirobocze przez 15 kontrolerów biletów na dobę w systemie 3-zmianowym (8 godzin)lub przez 10 kontrolerów biletów w systemie 2–zmianowym (12 godz.) – tj. 120roboczogodzin dziennie, − w weekendy i święta przez 21 kontrolerów biletów nadobę w systemie 3-zmianowym (8 godzin) lub przez 14 kontrolerów w systemie2-zmianowym (12 godz.) – tj. 168 roboczogodzin dziennie.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Termin wdrożenia – max 90 dni od dnia rozpoczęciarealizacji przedmiotu zamówienia.
Obowiązkiwykonawcy
Do obowiązków wykonawcy należeć będzie m.in.:
– przeprowadzanie codziennych czynności kontrolibiletów oraz uprawnień pasażerów do korzystania z usług lokalnego transportuzbiorowego w Warszawie, zgodnie z harmonogramem godzin kontroli sporządzonymprzez zamawiającego,
– uczestniczenie w szkoleniach oraz egzaminachniezbędnych dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy organizowanych przezzamawiającego,
– składanie wyjaśnień i raportów służbowych,dotyczących wykonywania obowiązków służbowych, na każde żądanie zamawiającego,
– uczestniczenie w spotkaniach wyjaśniających zudziałem pasażera,
– wystawianie prawidłowo opłat dodatkowych (wezwań dozapłaty/potwierdzeń wpłaty) za brak odpowiedniego dokumentu przewozu lub brakodpowiedniego dokumentu poświadczającego uprawnienie do ulgowych bądźbezpłatnych przejazdów,
– zwrot do kasy Działu Kontroli Biletów lub innejkasy ZTM wskazanej przez zamawiającego, należności pobranej za wystawionąopłatę dodatkową (potwierdzenie wpłaty) wraz z należnością za przewóz.
Warunkiprzetargu
Wykonawcy, którzy są zainteresowani opisanymzamówieniem mogą składać swoje propozycje do 28 sierpnia. Na ten dzieńzaplanowano otwarcie ofert. Będą one oceniane z uwzględnieniem 3 kryteriów: cenyza 1 roboczogodzinę (60%), określonej kwotowo wysokości wynagrodzeniaprowizyjnego netto przysługującego kontrolerowi, który wystawił opłatędodatkową, za każdą opłatę wystawioną prawidłowo i opłaconą przez pasażera wtrakcie trwania umowy (25%), określonego w dniach skrócenia maksymalnegoterminu wdrażania kolejnych etapów przedmiotu zamówienia (15%).
„