Katowice: Uniwersytet Ekonomiczny zleci świadczenie usług w zakresie rezerwacji, sprzedaży i dostawy biletów lotniczych
UniwersytetEkonomiczny w Katowicach informuje o ogłoszonym przetargu naświadczenie usług w zakresie rezerwacji, sprzedaży i dostawybiletów lotniczych międzynarodowych
Danezamawiającego:
UniwersytetEkonomiczny w Katowicach
40-287Katowice
ul.1 Maja 50
Tel.32 2577000 w. 7108, 2577108
Fax.32 257 74 99,2577108
WWWwww.ue.katowice.pl/
Przedmiotzamówienia:
Świadczenieusług w zakresie rezerwacji, sprzedaży i dostawy biletówlotniczych międzynarodowych dla pracowników, studentów idoktorantów Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach oraz osóbniebędących pracownikami
Bilety,o których mowa powyżej mają być dostarczane Zamawiającemu drogąelektroniczną w deklarowanym w Druku oferty terminie licząc odmomentu wykupu. Za moment wykupu uznaje się moment otrzymania przezWykonawcę drogą mailową lub telefoniczną dyspozycji wykupukonkretnego połączenia lotniczego dla konkretnej osoby wraz zpodaniem informacji o bagażu. Zamawiający będzie dokonywał wykupubiletów lotniczych od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00do 15:30.
Wramach wykonywania usługi Wykonawca zobowiązany będzie do:
a)wyszukania optymalnego połączenia lotniczego pod względem kosztu,trasy i czasu trwania podróży uwzględniając preferencjeZamawiającego oraz zaproponowaniu Zamawiającemu w terminie do 3godzin od wysłania zamówienia przez Zamawiającego, co najmniejtrzech wariantów połączeń lotniczych na jedno zamówienieZamawiającego (uwzględniając połączenia oferowane przez tanielinie lotnicze, jeśli takie istnieją),
b) po dokonaniu przezZamawiającego wyboru jednego, konkretnego połączenia lotniczego zzaproponowanych wariantów, przesyłanie Zamawiającemu drogąelektroniczną potwierdzenia rezerwacji oraz informacji o terminiejej ważności,
c) dostarczenie Zamawiającemu drogąelektroniczną biletu lotniczego zgodnego z preferencjamiZamawiającego w zadeklarowanym w Druku oferty terminie. Maksymalnytermin, w jakim Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu biletlotniczy to 6 godzin, licząc od momentu wykupu biletu przezZamawiającego.
d) stosowania minimalnych cen dostępnych w danymterminie z zachowaniem wymaganego standardu podróży,
e)informowania o zbliżających się terminach wykupu przy dokonanychwcześniej rezerwacjach,
f) obsługi w przypadku ewentualnychreklamacji składanych do przewoźnika w zakresie usług objętychzamówieniem,
g) wyznaczenia pracowników i linii telefonicznychdla kontaktów z pracownikami Zamawiającego,
h) sporządzania nażyczenie Zamawiającego miesięcznych raportów z wystawionych przezWykonawcę faktur za bilety lotnicze,
i) zwrotu biletu wprzypadku odwołania wyjazdu, a tym samym zwrotu części kosztówponiesionych przez Zamawiającego zgodnie z warunkami zastosowanejtaryfy,
j) gromadzenia punktów w programach lojalnościowych wimieniu i na konto Zamawiającego,
k) udzielania bezpłatnejpomocy i doradztwa w przypadku wystąpienia problemów podczaspodróży.
Wymaganytermin realizacji zamówienia:
Przewidywanytermin otwarcia ofert: 30 maj 2018 r.
„