Jeden powód, by nie podróżować. Z PKP Intercity
Na Facebookuznaleźliśmy bardzo trafny komentarz, który kapitalnie podsumowuje to, coostatnio zadziało się w PKP Intercity. Zainspirował nas.
Oto i on: „zamiast wydawać kasę na głupoty jaką jest wielkakampania PKP. To zamówili by napisany od zera system dla całej kolei sprzedażybiletów i wycofali Kurs`90” (pisownia oryginalna).
Oto bowiem w momencie startu kampanii wizerunkowej, którejcel jest bliżej nie określony, i tak naprawdę nie wiadomo co nowego ma owakampania wnieść, padł internetowy system sprzedaży biletów PKP Intercity. W tenoto sposób kampania przewoźnika zachęcała pasażerów do skorzystania z usług, którenie działały. I teraz pytanie: czy nie lepiej kasę wydaną na honorarium dlaaktora, który swoją buzią ma promować PKP Intercity, przeznaczyć byłoby naudoskonalenie chociażby internetowego systemu sprzedaży biletów, który ostatniopada raz za razem? Odpowiedź pozostawiamy Wam, szanowni Czytelnicy, być możezostaliście zmuszeni do stania w kilkunasto lub kilkudziesięciominutowejkolejce do kasy celem zakupienia biletu na przejazd pociągiem PKP Intercity? Nochyba, że to zabieg celowy był? Stojąc bowiem w tej kolejce mogliście, a jeśli jeszczenie mogliście, to być może móc jeszcze będziecie, obejrzeć sobie spot, w którymwspomniana wcześniej buzia aktora, za Wasze (no bo czyje, jak nie Wasze)pieniądze, uśmiecha się do Was, promują usługi PKP Intercity. Usługi, z którychchwilowo skorzystać nie mogliście, bo system padł.
Sama kampania ma podawać tysiące powodów do podróżowania. W informacjiprasowej przewoźnika naliczyliśmy ich 11. Do tysiąca brakuje 989. Alespokojnie. Dalsza część tej, powtarzając za facebookowiczem, „głupoty” jesienią. Może wówczas objawią siębrakujące elementy.
Tymczasem śpieszymy donieść. System internetowej sprzedażybiletów ożył, na jak długo? Nie wiadomo… Jak padnie po raz kolejny będziemymieli jeden powód, żeby nie podróżować. Z PKP Intercity rzecz jasna, bo dokorzystania z transportu zbiorowego zachęcamy nieustannie!
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Aktor, który występuje w spotach jest chyba znany, bo jak informująPKP Intercity, zagrał w trzech serialach TVP.
„