Jest zapowiadany przetarg na tabor dla Małopolski

inforail
20.04.2018 08:36

WojewództwoMałopolskie, zgodnie z zapowiedziami, ogłosiło przetarg na zakup taborukolejowego: nowoczesnych elektrycznych zespołów trakcyjnych na potrzeby rozwojuKolei Małopolskich.

Przedmiot zamówienia podstawowego obejmuje:

1) Dostawę 4 sztuk fabrycznie nowych elektrycznych zespołówtrakcyjnych w wersji czteroczłonowej, przeznaczonych do obsługi połączeńpasażerskich na liniach Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej wraz z dokumentacją (DSU,DTR, WTWiO).

2) Świadczenie kompleksowej usługiserwisowo-utrzymaniowo-naprawczej przez okres 10 lat, do poziomu utrzymania P4włącznie, w przewidywanym średniodobowym przebiegu jednego ezt 500 km. Obsługaserwisowo-utrzymaniowo-naprawcza obejmuje wszystkie czynności z tego zakresuwynikające z Dokumentacji Systemu Utrzymania pojazdu.

3) Udzielenie gwarancji na okres od 60 do 120 miesięcy,licząc od daty odbioru końcowego każdego ezt (zgodnie z oświadczeniem złożonymw ofercie).

4) Przeszkolenie pracowników zgodnie z zasadami określonymiw opisie przedmiotu zamówienia,

5) Udzielenie licencji na oprogramowanie i dokumentację.

Wszystkie zastosowane do produkcji ezt zespoły, podzespoły ielementy muszą być fabrycznie nowe.

Konstrukcja i parametry ezt muszą spełniać wymogikażdorazowo obowiązujących norm i przepisów, a także wymagania pozostałychobowiązujących norm PN-EN, kart UIC oraz TSI.

Wszystkie pojazdy muszą spełniać wymagania zgodności z TSI wzakresie opisanym w:

1) TSI PRM, Rozporządzenie Komisji (UE) Nr 1300/2014 z dnia18.11.2014 roku w sprawie technicznych specyfikacji interoperacyjnościodnoszących się do dostępności systemu kolei Unii dla osób niepełnosprawnych iosób o ograniczonej możliwości poruszania się,

2) TSI SRT, Rozporządzenie Komisji (UE) Nr 1303/2014 z dnia18.11.2014 roku w zakresie aspektu „Bezpieczeństwo w tunelach” systemu kolei wUnii Europejskiej,

3) TSI NOI, Rozporządzenie Komisji (UE) Nr 1304/2014 z dnia26.11.2014 roku w sprawie technicznych specyfikacji interoperacyjnościpodsystemu „Tabor kolejowy – hałas” zmieniające decyzję 2008/232/WE i uchylającedecyzję 2011/229/WE,

4) TSI LOC&PAS, Rozporządzenie Komisji (UE) Nr 1302/2014z dnia 18.11.2014 roku odnoszącej się do podsystemu „Tabor – lokomotywy i taborpasażerski” systemu kolei w Unii Europejskiej.

5) TSI CCS, Rozporządzenie Komisji (UE) 2016/919 z dnia27.5.2016 r. w sprawie technicznej specyfikacji interoperacyjności w zakresiepodsystemów „Sterowanie” systemu kolei w Unii Europejskiej.

Warunkiem dokonania odbioru pojazdu jest przedstawienieprzez Wykonawcę bezterminowego zezwolenia na dopuszczenie do eksploatacji.

Pojazdy muszą być wykonane zgodnie z normami, które sąokreślone w poszczególnych ww. TSI.

Kryteria wyboru stanowią:

Gwarancja – Waga: 20

Termin dostawy – Waga: 25

Cena – Waga: 55

Oferty można składać do 29 maja 2018 roku.

Oferenci muszą wykazać się doświadczeniem w należytymwykonaniu (lub w wykonywaniu – w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) wokresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonaniem co najmniejjednej usługi polegającej na dostawie, w ramach jednej umowy, co najmniej 3fabrycznie nowych elektrycznych zespołów trakcyjnych, z których każdy był conajmniej dwuczłonowy z kabinami maszynisty umieszczonymi po przeciwległychstronach.