Jest zapowiadany przetarg na tabor dla Małopolski
WojewództwoMałopolskie, zgodnie z zapowiedziami, ogłosiło przetarg na zakup taborukolejowego: nowoczesnych elektrycznych zespołów trakcyjnych na potrzeby rozwojuKolei Małopolskich.
Przedmiot zamówienia podstawowego obejmuje:
1) Dostawę 4 sztuk fabrycznie nowych elektrycznych zespołówtrakcyjnych w wersji czteroczłonowej, przeznaczonych do obsługi połączeńpasażerskich na liniach Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej wraz z dokumentacją (DSU,DTR, WTWiO).
2) Świadczenie kompleksowej usługiserwisowo-utrzymaniowo-naprawczej przez okres 10 lat, do poziomu utrzymania P4włącznie, w przewidywanym średniodobowym przebiegu jednego ezt 500 km. Obsługaserwisowo-utrzymaniowo-naprawcza obejmuje wszystkie czynności z tego zakresuwynikające z Dokumentacji Systemu Utrzymania pojazdu.
3) Udzielenie gwarancji na okres od 60 do 120 miesięcy,licząc od daty odbioru końcowego każdego ezt (zgodnie z oświadczeniem złożonymw ofercie).
4) Przeszkolenie pracowników zgodnie z zasadami określonymiw opisie przedmiotu zamówienia,
5) Udzielenie licencji na oprogramowanie i dokumentację.
Wszystkie zastosowane do produkcji ezt zespoły, podzespoły ielementy muszą być fabrycznie nowe.
Konstrukcja i parametry ezt muszą spełniać wymogikażdorazowo obowiązujących norm i przepisów, a także wymagania pozostałychobowiązujących norm PN-EN, kart UIC oraz TSI.
Wszystkie pojazdy muszą spełniać wymagania zgodności z TSI wzakresie opisanym w:
1) TSI PRM, Rozporządzenie Komisji (UE) Nr 1300/2014 z dnia18.11.2014 roku w sprawie technicznych specyfikacji interoperacyjnościodnoszących się do dostępności systemu kolei Unii dla osób niepełnosprawnych iosób o ograniczonej możliwości poruszania się,
2) TSI SRT, Rozporządzenie Komisji (UE) Nr 1303/2014 z dnia18.11.2014 roku w zakresie aspektu „Bezpieczeństwo w tunelach” systemu kolei wUnii Europejskiej,
3) TSI NOI, Rozporządzenie Komisji (UE) Nr 1304/2014 z dnia26.11.2014 roku w sprawie technicznych specyfikacji interoperacyjnościpodsystemu „Tabor kolejowy – hałas” zmieniające decyzję 2008/232/WE i uchylającedecyzję 2011/229/WE,
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
4) TSI LOC&PAS, Rozporządzenie Komisji (UE) Nr 1302/2014z dnia 18.11.2014 roku odnoszącej się do podsystemu „Tabor – lokomotywy i taborpasażerski” systemu kolei w Unii Europejskiej.
5) TSI CCS, Rozporządzenie Komisji (UE) 2016/919 z dnia27.5.2016 r. w sprawie technicznej specyfikacji interoperacyjności w zakresiepodsystemów „Sterowanie” systemu kolei w Unii Europejskiej.
Warunkiem dokonania odbioru pojazdu jest przedstawienieprzez Wykonawcę bezterminowego zezwolenia na dopuszczenie do eksploatacji.
Pojazdy muszą być wykonane zgodnie z normami, które sąokreślone w poszczególnych ww. TSI.
Kryteria wyboru stanowią:
Gwarancja – Waga: 20
Termin dostawy – Waga: 25
Cena – Waga: 55
Oferty można składać do 29 maja 2018 roku.
Oferenci muszą wykazać się doświadczeniem w należytymwykonaniu (lub w wykonywaniu – w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) wokresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonaniem co najmniejjednej usługi polegającej na dostawie, w ramach jednej umowy, co najmniej 3fabrycznie nowych elektrycznych zespołów trakcyjnych, z których każdy był conajmniej dwuczłonowy z kabinami maszynisty umieszczonymi po przeciwległychstronach.
„