Linie Emirates podsumowują rok 2017
W 2017 roku z pokładowego Wi-Fi Emirates skorzystało ponad10 mln pasażerów, co świadczy o znaczeniu dostępu do Internetu podczas lotu.
A oto najważniejsze wydarzenia: dokońca roku w najlepszym wśród przewoźników systemie rozrywki pokładowej Emiratesice znalazło się ponad 3 tys. kanałów z rozrywką, a sam system po raz 13. zrzędu otrzymał główną nagrodę w plebiscycie Skytrax World Airline Awards 2017.
W klasie ekonomicznej linie Emirates wprowadziły ekologicznekoce wykonane w całości z przetworzonych plastikowych butelek. To największainicjatywa związana z ekologicznymi kocami w całej branży lotniczej. Do każdegoz miękkich, ciepłych koców produkowanych opatentowaną technologią ecoTHREAD™używanych jest 28 przetworzonych plastikowych butelek.
Koncentrując się na daniach sezonowych i regionalnych, linieEmirates wprowadziły różnorodną ofertę menu i potraw okolicznościowych, m.in. zokazji Ramadanu, Wielkanocy, Chińskiego Nowego Roku, Oktoberfestu, Diwali czyBożego Narodzenia.
41 poczekalniEmirates
Ponadto Emirates rozszerzyły sieć poczekalni lotniskowych oport lotniczy w Bostonie. Obecnie na całym świecie znajduje się 41 poczekalniEmirates. Linie odnowiły także działające już poczekalnie w Singapurze iBangkoku. Oprócz tego przewoźnik udostępnił poczekalnie na lotnisku w Dubaju(DXB) członkom programu lojalnościowego Emirates Skywards i towarzyszącym imosobom za dodatkową opłatą niezależnie od wykupionej klasy. W rezultacie wminionym roku z siedmiu poczekalni Emirates w Dubaju skorzystało ponad 4 mlnpasażerów. Ponadto linie Emirates nawiązały współpracę z Grupą BMW, któradostarczyła luksusowe samochody w ramach bezpłatnej usługi szoferskiejprzewoźnika dla pasażerów klasy biznes na terenie Zjednoczonych EmiratówArabskich.
Technika i lojalność
Aby uzupełnić ofertę naziemną, linie Emirates i ichpartnerzy zorganizowali inicjatywę „Together”, która ma na celu ułatwić odprawępasażerów na lotnisku poprzez wprowadzenie technik biometrycznych i nowych,zautomatyzowanych bramek kontroli granicznej, które usprawnią przepływpasażerów przez kluczowe punkty na lotnisku w Dubaju.
W połowie 2017 roku liczba członków popularnego programulojalnościowego Emirates Skywards przekroczyła 19 milionów, a ponad 40miliardów mil zostało wymienionych na zmianę klasy rezerwacyjnej, darmowebilety, wejściówki na imprezy kulturalne i sportowe oraz rozmaite korzyści izniżki oferowane przez partnerów programu. W minionym roku członkowie EmiratesSkywards wykorzystali zgromadzone mile do zmiany klasy przeszło 400 tys. razy,m.in. dzięki łatwiejszemu dostępowi za pośrednictwem kanałów cyfrowych. Oprócztego przewoźnik pozyskał do programu nowych partnerów z branży lotniczej,turystycznej i lifestylowej oraz ułatwił proces gromadzenia i wymiany mil przezInternet oraz w aplikacjach mobilnych, po raz pierwszy wykorzystująctechnologię blockchain w programie lojalnościowym.
Ułatwiając pasażerom dostęp do informacji dotyczących lotu iorganizację podróży, linie Emirates uruchomiły całkowicie przebudowanąaplikację mobilną i stronę internetową, które upraszczają proces rezerwacji iodprawy, a także wprowadzają funkcję czatu na żywo i umożliwiają członkomprogramu Skywards natychmiastową wymianę mil.
Nieustanne dążenie Emirates do zapewnienia jak najlepszejobsługi klienta zostały nagrodzone, kiedy przewoźnik zdobył tytuł najlepszejlinii lotniczej na świecie w inauguracyjnej edycji plebiscytu TripAdvisorTravelers' Choice® Awards dla linii lotniczych.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Don't stop me now
Linie Emirates w dalszym ciągu inwestowały w swoją markę. Wsierpniu przewoźnik przedłużył umowę z organizatorem piłkarskiego PucharuAnglii jako sponsor tytularny rozgrywek do 2021 roku. W tym samym miesiąculinie przedłużyły umowę z European Tour o kolejne cztery lata. W ramach nowegoporozumienia linie Emirates zostaną oficjalnym partnerem turnieju Ryder Cup2018, w którym weźmie udział 24 najlepszych golfistów z Europy i USA.
W październiku linie Emirates rozpoczęły wartą 15 mlndolarów kampanię, która ma zachęcić do podróży liniami i promować rozbudowaną siatkępołączeń przewoźnika, w tym jego port macierzysty w Dubaju. Tłem muzycznymkampanii była kultowa piosenka „Don't stop me now” brytyjskiego zespołurockowego Queen, a w spocie wykorzystano pomysłową pracę kamery, która płynnieprzechodzi między kluczowymi kierunkami i produktami pokładowymi Emirates,przypominając wizualną technikę narracyjną polegającą na pokazywaniu „obrazu wobrazie”.
W listopadzie przewoźnik zaprezentowały globalną kampanięreklamową z udziałem gwiazdy telewizji Jeremy'ego Clarksona, wykorzystującąpoczucie humoru i autorytet Clarksona w dziedzinie motoryzacji do promocjinowych, całkowicie zamkniętych kabin w klasie pierwszej nawiązujących dowystroju samochodów Mercedes-Benz.
Podczas wystawy Dubai Airshow linie Emirates zorganizowałyspecjalną paradę lotniczą, w trakcie której samoloty Boeing 777-300ER i A380wykonały lot pokazowy wspólnie z zespołem akrobacji lotniczej Al Fursan zeZjednoczonych Emiratów Arabskich. Zarówno Boeing, jak i Airbus został ozdobionykalkomanią z wizerunkiem Szejka Zajida na cześć nieżyjącego już założycielaZEA.
268 samolotów
Linie mają siedzibę w Dubaju, jednym z niewielu miast naświecie, które realizuje politykę otwartych przestworzy, i obok 150 innychlinii lotniczych prowadzą działalność na zasadach swobodnej i uczciwejkonkurencji. Flota linii składa się z 268 szerokokadłubowych maszyn, w tym 14samolotów towarowych, i należy do najmłodszych w przestworzach. Przewoźnikplanuje powiększyć ją ponad dwukrotnie do roku 2020. Obecnie linie Emirates oczekująna dostawę 244 samolotów o wartości ponad 95 mld dolarów amerykańskich wedługcen katalogowych.
Linie Emirates obsługują loty w 156 kierunkach w 84 krajachEuropy, Ameryki Północnej i Południowej, Bliskiego Wschodu, Afryki, AzjiPołudniowej, Dalekiego Wschodu i Australazji.
„