Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Łódzka Kolej Aglomeracyjna rozpoczyna współpracę z LEO Express

inforail
29.01.2018 09:44

Łódzka KolejAglomeracyjna rozpoczęła współpracę z LEO Express.

Od 29 stycznia bilety LEO Express są dostępne w CentrumObsługi Pasażera ŁKA na Dworcu Łódź Fabryczna, gdzie znajduje się również WielostanowiskowyPrzystanek Autobusowy. Z łódzkiego dworca LEO Express uruchamia połączeniam.in. do Wiednia, Krakowa, Pragi, Trójmiasta, czy Warszawy.

LEO Express jest pierwszym przewoźnikiem autobusowym,którego bilety są dostępne na Dworcu Łódź Fabryczna w stacjonarnym punkcie.Sprzedażą biletów zajęła się Łódzka Kolej Aglomeracyjna w Centrum ObsługiPasażera, zlokalizowanym we wschodniej części dworca. Umowę w tej sprawiepodpisali członek zarządu LEO Express Polska Peter Jančovič oraz JanuszMalinowski, prezes ŁKA.

Cieszy nas podjętawspółpraca z LEO Express. Nasi pracownicy zostali już przeszkoleni zarówno zsystemu sprzedaży, jak i oferty handlowej. Jesteśmy gotowi do realizacjipodobnej usługi dla innych przewoźników, takie rozmowy już się toczą – powiedziałJanusz Malinowski, prezes Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej.

LEO Express realizuje przewozy autobusowe na terenie całejPolski. Z Łodzi pasażerowie mogą dostać się do Wiednia, Pragi, Trójmiasta,Ustki, Ciechocinka, Torunia, Słupska, Katowic, Krakowa oraz Warszawy. Przewozyrealizowane są nowoczesnym taborem wyposażonym w wifi, podróżni otrzymująrównież bezpłatną butelkę wody oraz opiekę wyszkolonych stewardów. LEO Expressprowadzi dynamiczny system sprzedaży, co oznacza, że im wcześniej zakupionyzostanie bilet – tym będzie tańszy.

Transport publicznypowinien być prosty i intuicyjny. Dlatego bardzo zależy nam, żeby pasażerowiemogli nabyć bilet na przejazd w najbardziej naturalnym punkcie – na dworcuautobusowym. Chcemy, aby sprzedaż w punkcie ŁKA była dobrym początkiem dladalszej współpracy w zakresie zharmonizowania pomiędzy siatką LEO Express iświetnie działającymi połączeniami aglomeracyjnymi ŁKA – mówi PeterJančovič, członek zarządu LEO Express Polska.

Pierwszym kursem, który w grudniu 2015 roku wyjechał zwielostanowiskowego przystanku autobusowego nowego dworca Łódź Fabryczna, byłwłaśnie autokar LEO Express. Otwarcie sprzedaży we współpracy z ŁKA, jestkolejnym krokiem zbliżającym LEO Express do klientów. Dzięki takim działaniom,przewoźnik ma możliwość dalszego rozwoju sieci połączeń autobusowych. Dynamicznierozwija się również siatka dalekobieżnych transgranicznych połączeń, do którychw tym roku dołączą również polskie miasta – w ramach trasy Kraków – Katowice –Praga. Pociągi LEO Express obsługują obecnie linie w Czechach i na Słowacji.Dzięki skomunikowaniom autobusowym z nowych pociągów skorzystać będą moglirównież mieszkańcy Łodzi i aglomeracji. Przejazd z Łodzi do Pragi z przesiadkąw Katowicach zajmie ok. 7 i pół godziny.