Poznań: Nowości w myMPK

infotrans
20.12.2017 11:44

Aplikacja MPK PoznańmyMPK wzbogaciła się o nową funkcjonalność – wirtualny monitor. Od terazpasażerowie mogą sprawdzić rzeczywisty czas przyjazdu tramwaju czy autobusu nadany przystanek.

Wystarczy wpisać nazwę przystanku i wybrać kierunek, wktórym chcemy jechać. Jeśli nie jesteśmy pewni nazwy przystanku, możemy wpisaćnazwę ulicy i wyświetlić wszystkie przystanki na jej obszarze. Istnieje teżmożliwość wyszukiwania według numeru linii.

Dzięki temu rozwiązaniu, pasażer nie musi się zastanawiaćczy jest dzień powszedni czy święto i sprawdzać, według jakiego rozkładukursują środki transportu publicznego. Po prostu widzi najbliższe odjazdytramwajów i autobusów z danej lokalizacji. Jednocześnie może zaplanować wyjściez domu tak, żeby spokojnie zdążyć na dany kurs.

Ponadto, wraz z aktualizacją, poprawiony został systempowiadomień o nowych wpisach. Dodana została także możliwość szybkiegopołączenia z biurem obsługi klienta POZnan*Kontakt w zakresie informacjipasażerskiej.

„myMPK” wraz z aktualizacją można pobrać w sklepie Google: https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.piotrkostecki.mpk

Aplikacja informuje o zaplanowanych remontach iutrudnieniach, a także o wydarzeniach, organizowanych przez MPK Poznań. Zostałastworzona przy współpracy z firmą Sigmeo i uruchomiona we wrześniu tego roku zokazji Europejskiego Tygodnia Zrównoważonego Transportu. Celem było stworzeniekolejnego kanału komunikacji z pasażerami. Do tej pory korzystaliśmy zewsparcia mediów, publikacji na stronie internetowej www.mpk.poznan.pl i wmediach społecznościowych, systemu powiadamiania SMS, komunikatów w pojazdach ina tablicach informacji pasażerskiej oraz wywieszek na przystankach – informuje MPK Poznań.