Koniec Elfa to początek Elfa. Elfa 2
Nie wydaje mi się,żeby Elf mógł być jeszcze zaoferowany w jakimkolwiek przetargu – powiedział namMaciej Maciejewski z PESY.
Elf nie spełnia wymagań wynikających z przepisów dotyczącychTSI. Robiliśmy analizę różnic. Jest to nieopłacalne. Te różnice między Elfem iElfem 2 są zbyt duże – wyjaśnia przedstawiciel producenta. PESA zatem wprowadziłado swojego portfolio Elfa2, który będzie teraz flagowym pojazdem producenta. Różnicesą zbyt duże, skoncentrowaliśmy się na dopracowaniu Elfa2, oczywiściekorzystając z doświadczeń zdobytych przy budowie składów poprzedniej generacji –mówi Maciej Maciejewski. Dostajemy wiele pozytywnych sygnałów na temat Elfa 2.Wiele osób podkreśla, że podoba się im wnętrze. Akcentowana jest wysoka jakośćpociągu czy przyzwoitość montażu. Mamy świadomość, że czasem mieliśmy z tymproblem. Szukaliśmy jednak takich rozwiązań, aby Elfy 2 były i ładne ifunkcjonalne i zarazem proste w montażu – wyjaśnia Maciej Maciejewski.Przypomnijmy, że Elfa2 po raz pierwszy szersza publiczność mogła zobaczyć natargach kolejowych w Gdańsku. Na co dzień mogą z takich jednostek korzystać pasażerowiew województwie śląskim.
Przypomnijmy, że oferując właśnie Elfa2 PESA wygrałaprzetargi na dostawy ezt-ów dla Kolei Śląskich, Podkarpacia i Przewozów Regionalnych.Opierając się na stwierdzeniach przedstawiciela producenta w każdym kolejnym przetarguoferta PESY obejmować będzie właśnie Elfa2, który stał się naturalnym następcąElfa poprzedniej generacji, czyli tzw. „jedynki”. I jednocześnie podstawowymproduktem firmy z Bydgoszczy. Nie jest bowiem żadną tajemnicą, że regionalne iaglomeracyjne ezt-y są pojazdami, których kupuje się w Polsce najwięcej.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
„