Przewozy Regionalne ze strategią taborową do 2030 roku
Przewozy Regionalnezaprezentowały strategię taborową na lata 2017-2030.
Dwa lata to okres, w którym Przewozy Regionalne dokonałyolbrzymiego kroku naprzód – mówił Krzysztof Zgorzelski, Prezes przewoźnika. W 2015 roku spółka znajdowała się w kryzysie.Wejście ARP to zmiana kultury organizacyjnej i zarządzania. 2016 rok tohistoryczny zysk w dziejach spółki. Ten rok również zakończymy zyskiem. Toelement naszej strategii, która koncentruje się wokół pasażera. To nowastrona internetowa czy nowe kanałysprzedaży – dodał.
Komfort podróży to nowy i nowoczesny tabor. I tak przewoźnikchwali się na Trako Linkiem i Feniksem. Oprócz tego w Wielkopolsce jeździ 7zmodernizowanych EN57. W produkcji są kolejne pociągi od PESY i Newagu. Spółkachce też pozyskać pojazdy hybrydowe.
Celem jest odmłodzenie taboru. Spółka chce pozyskać 238 ezt-ów, aby móc konkurować na otwartym rynku – mówił członek zarządu ArturKowalczyk. Przewoźnik podkreśla, że jest gotowy do konkurowania na wymagającymrynku.
W perspektywie do2030 roku w planach mamy pozyskanie co najmniej 30 pojazdów z napędemhybrydowym. Obsługujemy wiele tras o dużych potokach pasażerskich, wodniesieniu do których zakładamy nowe podejście. Przewidujemy pozyskanie 55wagonów piętrowych pośrednich i 22 sterowniczych, które wraz z nowymilokomotywami umożliwią zestawienie pojemnych składów zmiennokierunkowych. Naszastrategia zakłada również pozyskanie 9 lokomotyw spalinowych i 11 elektrycznych– zapowiedział ArturKowalczyk..
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Cieszymy się, że Link jest wizytówką Przewozów Regionalnych –dodał Sebastian Kamecki, członek Zarządu PESY . Pierwszy szynobus PESYużytkowały właśnie Przewozy Regionalne. Dzięki współpracy z przewoźnikiem PESAmoże rozwijać się – mówił.
Hubert Stępniewicz, szef FPS powiedział, że zazdrościkolegom z PESY Linka. I dodał, że za dwa lata poznańska firma będzie mogłarównież pokazać swój pojazd. To hybrydowy Plus.
„