Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Koleje Mazowieckie powtarzają przetarg na P4 Flirtów

inforail
04.09.2017 08:13

Czy tym razem uda sięwybrać wykonawcę napraw w poziomie utrzymania P4 z modyfikacją 10 elektrycznychzespołów trakcyjnych Flirt Polska serii ER75? Koleje Mazowieckie powtarzająprzetarg.

Oferty można składać do 11 października 2017 roku. Prace zaśtrzeba wykonać do 30 czerwca 2019 roku. Kryteria wyboru stanowią:

Kryterium jakości: Gwarancja obejmująca modyfikacje orazwszystkie naprawione i wymienione elementy podczas naprawy w poziomie P4 (z uwzględnieniemprac dodatkowych) – Waga: 18 %

Kryterium jakości: Termin wykonania naprawy w poziomieutrzymania P4 każdego elektrycznego zespołu trakcyjnego – Waga: 22 %

Cena – Waga: 60 %.

Jak już informowaliśmy na łamach InfoRail.pl poprzedniapróba znalezienia wykonawcy tych prac zakończyła się niepowodzeniem. StadlerService okazał się zbyt drogi dla przewoźnika. Firma chciała za usługę54.704.720,48 zł brutto. Budżet Kolei Mazowieckich na ten cel to było 35.451.350,28zł brutto.

Tym razem przewoźnik nie wymaga Koleje montażu czujnikówdymu w toaletach wraz z systemem ostrzegania, a także zainstalowania w kabinachmaszynisty radia GSM-R przystosowanego do ETCS.

Poza stałym zakresem prac do wykonania jest natomiastwymiana:

240 tarcz hamulcowych przeznaczonych do 60 zestawów kołowychtocznych,

112 tarcz hamulcowych przeznaczonych do 28 zestawów kołowychnapędowych,

50 kół monoblokowych tocznych o średnicy 750 mmprzeznaczonych do 25 zestawów kołowych oraz

dostawa i wymiana 56 kół monoblokowych napędowych o średnicy870 mm przeznaczonych do 28 zestawów kołowych.

Do wszystkich prac trzeba będzie zapewnić materiały.