Nowy POP na stacji metra Centrum

infotrans
28.08.2017 12:23

Punkt ObsługiPasażerów na stacji metra Centrum już po remoncie. Sala jest większa, sąurządzenia ułatwiające obsługę osób z niepełnosprawnościami i kącik dlanajmłodszych Pasażerowie mogą korzystać z odnowionego POP-u od poniedziałku, 28sierpnia.

W czasie remontu sala obsługi została powiększona do około60 m. kw. Pasażerowie i pracownicy zwracali uwagę na hałas, który utrudniałkomunikację przy okienku, dlatego nowa witryna została wygłuszona i wpomieszczeniu jest teraz dużo ciszej. Zainstalowano również interkomy, przezktóre można się komunikować z pracownikami ZTM.

Pasażerowie zwracali również uwagę na nieefektywnąwentylację, dlatego w punkcie zamontowano dwa dodatkowe klimatyzatory. Teraznawet podczas największych upałów, wewnątrz będzie panowała odpowiedniatemperatura. Nie zapomniano również o najmłodszych. Rodzice znajdą tam kącikdla dzieci, gdzie będą mogli zająć swoje pociechy zabawą i rysowaniem kredą, pościanie pomalowanej specjalną farbą.

W punkcie zainstalowano pętlę induktofoniczną, która ułatwikomunikację z osobami posiadającymi aparaty słuchowe. Dostępna jest równieżusługa „Tok tu Tok”. Dzięki niej pasażer może połączyć się z tłumaczem językamigowego i załatwić swoje sprawy z pracownikiem ZTM.

Punkt Obsługi Pasażerów na stacji metra Centrum to drugi codo wielkości punkt w Warszawie. Można tu kupić bilety komunikacji miejskiej,złożyć wniosek o personalizację Warszawskiej Karty Miejskiej, wgrać e-hologram,zwrócić bilet krótko- i długookresowy, odwołać się od wystawionego wezwania zajazdę bez ważnego biletu, złożyć skargę lub wniosek i otrzymać abonamentystrefy płatnego parkowania niestrzeżonego.

Punkt jest czynny od poniedziałku do soboty w godzinach8.00-20.00.

Pasażerowie stołecznej komunikacji miejskiej mają dodyspozycji 21 Punktów Obsługi Pasażerów. Pełną ich listę z godzinami otwarciamożna znaleźć na stronie internetowej ZTM.