Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Tarom każe swoich pracowników za opóźnienia odlotów samolotów

infoair
06.01.2008 13:53
Jak informuje rumuńska agencja Transindex – kierownictwo rumuńskich linii lotniczych Tarom wprowadziło bardzo ostre sankcje względem tych pracowników, z winy których w dniu 23 grudnia ponad dwieście pasażerów ugrzęzło na londyńskim porcie lotniczym Heathrow. Wtedy pasażerowie ponad 15 godzin czekali na na samolot Taromu do Bukaresztu.
Odwołano przedstawiciela Taromu w Londynie oraz zwolniono z funkcji tego pracownika, który w tym dniu kierował ruchem samolotów Tarom na bukareszteńskim lotnisku Henri Coandă -Otopeni. Przyczyną 15 godzinnego opóźnienia był opieszały załadunek prowiantu dla pasażerów przez służby kulinarne.
W związku z incydentem, Tarom utworzył nowe stanowisko: w każdym samolocie znajdzie się dodatkowy pracownik, kontrolujący, czy przed odlotem wszystko odbywa się przepisowo. Odtąd również pasażerowie linii krajowych otrzymają odszkodowanie, jeżeli samolot będzie opóźniony z winy przewoźnika.