Koleje Mazowieckie partnerem akcji `Włącz sumienie`
To już 3. edycjaogólnopolskiej kampanii społecznej, poruszająca tym razem temat kolizjidrogowych z udziałem zwierząt. Rocznie na polskich drogach dochodzi nawet dokilkudziesięciu tysięcy tego typu wypadków. Część zwierząt ginie, ale znacznaliczba przeżywa takie zdarzenie.
Niestety, tylko 25 proc. kierowców zgłasza właściwym organomzdarzenia z udziałem zwierząt i tylko w momencie, gdy zostanie uszkodzony ichsamochód, bądź doznają uszczerbku na zdrowiu.
Kampania ma na celu uwrażliwienie społeczeństwa nacierpienie zwierząt, jako ofiar wypadków komunikacyjnych oraz edukację wzakresie właściwych zachowań na drodze w razie potrącenia zwierzęcia bądź byciaświadkiem takiej sytuacji.
W ramach kampanii społecznej na monitorach zainstalowanych wpociągach uruchamianych przez Koleje Mazowieckie pojawią się spoty reklamującewydarzenie a przy wybranych kasach kolejowych zostaną umieszczone ulotki Akcji.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
„