Linie Air France i KLM wprowadzają nową strukturę taryf w Europie
Linie Air France iKLM zapowiedziały wprowadzenie na rynek nowej, wzbogaconej struktury taryf namiędzynarodowych lotach w ramach Europy oraz na trasach z Paryża/Amsterdamu doIzraela oraz krajów Afryki Północnej.
Wkrótce klienci Air France KLM, podróżujący na tych trasachbędą mogli wybrać jedną z trzech opcji cenowych, które różnią się od siebiepakietem usług zawartych w cenie biletu, jak i warunkami taryfy, które są mniejlub bardziej elastyczne.
Nowa struktura taryf europejskich będzie stopniowowprowadzana na poszczególnych rynkach, a w sprzedaży online znajdzie się już odkońca stycznia 2017 na klm.com.
Nowe struktura taryf lotów w Europie obejmuje 3 opcje:
– Taryfa ?Light” ? to produkt dla klientów, którzy szukająnajniższej ceny, przy czym podróżują tylko z bagażem podręcznym i nie planujązmiany planów swojej podróży (brak możliwości zmian i zwrotów)
– Taryfa ?Standard” ? za dopłatą w wysokości 40-50 Euro sąoferowane dodatkowe korzyści: przewóz 1 sztuki bagażu rejestrowanego w ceniebiletu oraz możliwość zmiany rezerwacji za dodatkową opłatą.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
– Taryfa ?Flex” ? za dopłatą w wysokości 70-150 Euro klienciotrzymują maksymalną elastyczność taryfy, co oznacza bezkosztową możliwośćzmiany rezerwacji (np. na wcześniejszy lot tego samego dnia) lub zwrotu biletu.Dodatkowo posiadacze biletów w taryfie ?Flex” korzystają ze priorytetu”SkyPriority” na lotniskach ? m.in. odrębne, stanowiska odprawy, przejścia ikolejki ? w celu przyspieszenia obsługi. „Flex” obejmuje również pełen serwispokładowy z posiłkiem podczas lotu.
?W przygotowaniu nowej oferty taryf naszym podstawowym celembyło uproszczenie podziału przy jednoczesnym wzbogaceniu usługi. Chcieliśmy stworzyć przejrzystą i zrozumiałąofertę cenową dla lotów europejskich, ujednoliconą dla obu linii ? Air France iKLM. Mamy nadzieję, że nowa struktura taryf ułatwi naszym klientom wybórnajbardziej odpowiedniej dla nich opcji,w zależności od tego, jak dużo elastyczności czy usług zawartych w ceniepotrzebują”. ? powiedział Pieter Bootsma, Wiceprezes Wykonawczy Air France KLMds. Polityki Handlowej.
„