Newag nie chce utrzymywać wyprodukowanych przez siebie pociągów?
Newag wycofał przedupływem terminu składania ofert swoją ofertę w przetargu na wykonanie obsługitechnicznej trzeciego poziomu utrzymania spalinowych zespołów trakcyjnych dlaPKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście.
W grze pozostał zatem Serwis Pojazdów Szynowych ASO PiotrMieczkowski. W części rzecz jasna dotyczącej składów wyprodukowanych przezNewag. PESA ofertę na utrzymanie swoich pojazdów złożyła, ale zaproponowałacenę wyższą niż konkurent ? wspomniany ASO Mieczkowski.
W przetargu zostały złożone następujące oferty:
Oferent |
Kwota brutto (zadanie 1) |
Kwota brutto (zadanie 2) |
Termin wykonania (w odniesieniu do poszczególnych pojazdów) |
Newag |
Oferta wycofana |
||
ASO Mieczkowski |
2102070 zł |
4323450 zł |
15 dni roboczych |
PESA |
– |
4498688,10 zł |
15 dni roboczych |
Przypomnijmy, że zamówienie zostało podzielone na dwieczęści. Pierwsza obejmuje obsługę trzech pojazdów (serii SA138 nr 001 orazserii SA137 nr 001 i 002), druga zaś ? dziesięciu pojazdów (serii SA136 nr 013,014, 015, 016, 017, 018, 019, SA133 nr 029, 030, 031).
„