Tylko Stadler zainteresowany utrzymaniem śląskich Flirtów
KolejeŚląskie otworzyły oferty w przetargu na usługi utrzymania 4 elektrycznychzespołów trakcyjnych serii EN75 o numerach 001, 002, 003, 004, odpowiadającychpoziomom utrzymania określonym w DSU jako P2 i P3 wraz z naprawami bieżącymi.
Niespodzianki nie było. Wpłynęła tylko jedna propozycja. Złożyłją producent jednostek ? Stadler Polska. Jak poinformował nas Michał Wawrzaszek,rzecznik prasowy Kolei Śląskich jej łączna wartość wyniosła 4 103 427,60 złbrutto.
Wymagany termin realizacji zamówienia to 24 miesiące. Jedynekryterium wyboru stanowi najniższa cena. Szacunkowa wartość zamówienia to 1 400000.00 zł netto.
Wszystkie składy EN75 zostały dostarczone na Śląsk w 2008 roku.Początkowo były eksploatowane przez Przewozy Regionalne, następnie, porozpoczęciu działalności przewozowej przez Koleje Śląskie, zostały przekazanetej spółce.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
W 2010 roku jeden z pojazdów, oznaczony numerem 003, uległwypadkowi. Z uwagi na rozległe uszkodzenia jego naprawa trwała 2 lata i została wykonana w szwajcarskim zakładzieStadlera.
„