Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Tylko Stadler zainteresowany utrzymaniem śląskich Flirtów

inforail
25.03.2016 09:10

KolejeŚląskie otworzyły oferty w przetargu na usługi utrzymania 4 elektrycznychzespołów trakcyjnych serii EN75 o numerach 001, 002, 003, 004, odpowiadającychpoziomom utrzymania określonym w DSU jako P2 i P3 wraz z naprawami bieżącymi.

Niespodzianki nie było. Wpłynęła tylko jedna propozycja. Złożyłją producent jednostek ? Stadler Polska. Jak poinformował nas Michał Wawrzaszek,rzecznik prasowy Kolei Śląskich jej łączna wartość wyniosła 4 103 427,60 złbrutto.

Wymagany termin realizacji zamówienia to 24 miesiące. Jedynekryterium wyboru stanowi najniższa cena. Szacunkowa wartość zamówienia to 1 400000.00 zł netto.

Wszystkie składy EN75 zostały dostarczone na Śląsk w 2008 roku.Początkowo były eksploatowane przez Przewozy Regionalne, następnie, porozpoczęciu działalności przewozowej przez Koleje Śląskie, zostały przekazanetej spółce.

W 2010 roku jeden z pojazdów, oznaczony numerem 003, uległwypadkowi. Z uwagi na rozległe uszkodzenia jego naprawa trwała 2 lata i została wykonana w szwajcarskim zakładzieStadlera.