Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Zachodniopomorskie z Przewozami Regionalnymi do końca 2020 roku

inforail
06.12.2015 08:42

Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiegoopublikował wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące bezpośredniego zawarcia umowy o świadczenie usług w zakresie kolejowychprzewozów pasażerskich od 11 grudnia 2016 roku. Ma ona zostać podpisanarzecz jasna z Przewozami Regionalnymi i będzie obowiązywać przez 48 miesięcy, wrozkładach jazdy 2016/2017, 2017/2018, 2018/2019 i 2019/2020.

Przewozy będą wykonywane na następujących liniach i odcinkach linii kolejowych:
? Poznań Główny ? SzczecinGłówny ? Świnoujście Port
? Szczecin Główny ? Koszalin ?Słupsk (Ustka)
? Szczecin Główny ? GoleniówPL Szczecin ? Kołobrzeg ? Koszalin
? Kołobrzeg ? Koszalin ?Słupsk
? Szczecin Główny ? WysokaKamieńska ? Kamień Pomorski
? Szczecin Główny ? RunowoPomorskie ? Szczecinek ? Chojnice
? Szczecin Główny ? Wałcz ?Piła
? Szczecin Główny ? Kostrzyn ?Zielona Góra
? Poznań Główny ? Piła ?Szczecinek ? Białogard ? Koszalin/Kołobrzeg
? Szczecinek ? Słupsk
? Szczecin Główny ? GranicaPaństwa (kierunek Angermunde)
? Szczecin Główny ? GranicaPaństwa (kierunek Pasewalk ? Schwerin)
W przypadku podjęcia przez organizatoradecyzji o rozszerzeniu sieci połączeń kolejowych, przedmiot przyszłej umowymoże zostać rozszerzony o wykonywanie pasażerskich przewozów kolejowych nanastępujących liniach i odcinkach linii kolejowych:
? Szczecin Główny ? TrzebieżSzczecińska
? Sławno ? Darłowo
? Koszalin ? MielnoKoszalińskie.

Umowa przewiduje także zleceniepodwykonawstwa stronom trzecim. Chodzi mianowicie o następująceodcinki linii kolejowych:

Szczecin Główny ? GranicaPaństwa (kierunek Angermünde) oraz

Szczecin Główny ? GranicaPaństwa (kierunek Pasewalk ? Schwerin).

Dziś obsługują je kolejeniemieckie i tak zapewne pozostanie.

Na wymienionych odcinkachlinii wielkość pracy eksploatacyjnej w granicach WojewództwaZachodniopomorskiego nie przekroczy 200 000 pociagokilometrów w okresieobowiązywania jednego rozkładu jazdy.