Kto będzie utrzymywał i naprawiał mazowieckie Elfy? (aktualizacja)

przetargi
17.11.2015 13:00

Koleje Mazowieckie poszukują wykonawcy usługi utrzymaniaP1-P3 oraz naprawy P4 16 sztuk elektrycznych zespołów trakcyjnych typu 22WEserii EN76 Elf. Zgodnie z zapisami specyfikacji przetargowej miejscemwykonywania serwisu prewencyjnego i naprawczego będzie Sekcja Napraw iEksploatacji Taboru Warszawa Grochów, zaś naprawy P4 mają być wykonywane wmiejscu wskazanym przez wykonawcę.

Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie pogwarancyjne wraz zzapewnieniem fabrycznie nowych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych(przeglądy w poziomach utrzymania P1÷P3) oraz wykonanie napraw w poziomie utrzymaniaP4 wraz z modyfikacją, zgodnie z obowiązującą dokumentacją systemu utrzymania.

Zamawiający żąda:

1) na czynności serwisu prewencyjnego w poziomach utrzymaniaP1÷P3 ezt oraz napraw pogwarancyjnych, udzielenia gwarancji jakości na okrestrwania umowy tj. do 31.12.2019 r.;

2) na wykonane naprawy w poziomie utrzymania P4 eztudzielenia gwarancji jakości na okres co najmniej 18 miesięcy, natomiast nawykonaną modyfikację ezt udzielenia gwarancji jakości na okres co najmniej 24miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu komisyjnego odbioru po naprawie zmodyfikacją każdego ezt.

Prace objęte zamówieniem mają zostać wykonane w terminie oddnia podpisania umowy do 31.12.2019 r., ale nie wcześniej niż od 1.1.2016 r. Naprawyw poziomie utrzymania P4 wraz z modyfikacją elektrycznych zespołów trakcyjnychobjętych zamówieniem, należy wykonać w terminie nie dłuższym niż 60 dnikalendarzowych, licząc od dnia przekazania każdego elektrycznego zespołutrakcyjnego do naprawy.

Wykonawcy zainteresowani wykonaniem tych prac powinni złożyćwykaz wykonanych głównych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminuskładania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ? w tymokresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów,na rzecz których usługi zostały wykonane. Muszą też wpłacić wadium w wysokości 1000 000 PLN.

Oferty w przetargu można składać do 23 grudnia 2015 roku.Kryteria wyboru stanowią:

1. Cena ? 90%,

2. Termin wykonania naprawy w poziomie utrzymania P4 wraz zmodyfikacją każdego elektrycznego zespołu trakcyjnego objętego zamówieniem ? 10%.

Plan napraw wygląda następująco:

I kwartał 2016 r. – max 5 pojazdów;

II kwartał 2016 r. – max 3 pojazdy;

III kwartał 2016 r. – max 4 pojazdy;

IV kwartał 2016 r. – max 4 pojazdy.

Elfy, eksploatowane przez Koleje Mazowieckie, zostaływyprodukowane przez PESĘ w 2011 roku. Łącznie przewoźnik zakupił 16czteroczłonowych składów. Już jakiś czas temu przewoźnik zapowiadał wydłużeniejednostek o jeden człon. Opisany powyżej przetarg obejmuje wykonanie napraw P4wraz z modyfikacją. Nie oznacza ona jednak wydłużenia składów. W ramach modyfikacji w Elfach pojawi się m.in. Wi-Fi. Jednostki zyskają także nową powłokę lakierniczą, nowe systemy otwierania drzwi, a także nowe osłony zgarniaczy.